رادیولوژی در منزل

رادیولوژی در منزل توسط مراکز‌ گوناگونی انجام می شود که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. شاید تصور کنید که رادیولوژی در منزل امکان پذیر نیست، اما بهتر است بدانید که این کار به راحتی و توسط افراد حرفه‌ای انجام می گیرد.

اگر می خواهید اطلاعات کاملی در مورد رادیولوژی در منزل داشته باشید و با بهترین مرکز پرستاری برای انجام این کار آشنا شوید، بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

رادیولوژی در منزل یکی از بهترین خدمات پزشکی می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و افراد زیادی از آن استقبال می کنند. ممکن است بسیاری از بیماران توانایی راه رفتن نداشته باشند.

از این رو انتقال آن‌ها به مراکز رادیولوژی کار بسیار سختی می باشد. با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، پزشکان و متخصصان می توانند این کار را در منزل شخص انجام دهند.

در این صورت دیگر نیاز نیست بیمار مورد نظر را جابجا کنید. همانطور که می دانید علم و تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است و همواره تجهیزات و دستگاه‌های جدیدتر و پیشرفته‌تری تولید می شوند. این دستگاه‌ها با هدف راحتی بیماران تولید شده‌اند و بسیاری از مشکلات افراد را به راحتی رفع می کنند.

رادیولوژی در منزل

رادیولوژی در منزل

توجه به این نکته حائز اهمیت است که تجهیزات عکس‌برداری و رادیولوژی وزن بسیار زیادی دارند و نمی توان آن‌ها را جابجا کرد. با توجه به وزن کمی که دستگاه‌های سیار دارند، امکان انتقال و جابجایی آن‌ها به راحتی فراهم شده است.

رادیولوژی در منزل توسط مراکز پرستاری انجام می گیرد. به این صورت که تکنسین مورد نظر با استفاده از تجهیزات مورد نیاز به منزل بیمار می رود و کارهای عکس‌برداری را انجام می دهد.

بهتر است این کار را به مراکز پرستاری معتبر بسپارید زیرا این مراکز از بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات استفاده می کنند.

معرفی بهترین مرکز مراقبت پرستاری

رادیولوژی در منزل توسط مراکز مراقبت پرستاری انجام می گیرد. با توجه به استقبال فراوان افراد، امروزه مراکز متعددی در این زمینه وجود دارد که هر کدام از آن‌ها تکنسین خاص خود را دارند.

اگر به دنبال یک مرکز حرفه‌ای و فوق العاده هستید که کارهای خود را به نحو احسنت انجام دهد، بهتر است به سراغ مرکز مراقبت پرستاری زی با مهر بروید. این مرکز به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته آماده خدمت رسانی به بیماران می باشد.

عکس‌برداری

عکس‌برداری

رادیولوژی در منزل تنها یکی از خدمات فوق العاده این مجموعه می باشد. اگر می خواهید با سایر خدمات مرکز مراقبت پرستاری زی با مهر آشنا شوید، بهتر است به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • اگر در منزل خود افراد سالمندی دارید که مراقبت از آن‌ها برای شما سخت است، می توانید این کار را به مرکز زی با مهر بسپارید. بدون شک دوست دارید بهترین امکانات و خدمات پزشکی را در اختیار سالمند خود قرار دهید. از این رو بهتر است خدمات پزشکی و مراقبتی سالمند خود را به افراد متخصص و حرفه‌ای این مجموعه بسپارید.
  • اگر کسالت دارید و به پزشک نیاز دارید، می توانید با این مجموعه هماهنگ کنید. آن‌ها در اسرع وقت پزشک مورد نیاز شما را می فرستند.
  • مرکز زی با مهر بهترین و مجرب‌ترین افراد را برای کار درمانی و گفتار درمانی در اختیار شما قرار می دهد.
  • رادیولوژی در منزل با کمک نیروهای حرفه‌ای و مجرب این مجموعه به راحتی انجام می شود. این مجموعه یک تیم متخصص و مجرب فیزیوتراپ آقا و خانم دارد.
  • اگر می خواهید آزمایش بدهید و از سلامت جسمانی خود مطمئن شوید اما شرایط رفتن به آزمایشگاه را ندارید. می توانید این کار را به مجموعه زی با مهر بسپارید.
  • زی با مهر می تواند داروهای کمیاب و مورد نیاز شما را به راحتی تامین کند.
رادیولوژی در منزل

رادیولوژی در منزل

اهمیت رادیولوژی

رادیولوژی در منزل و به طور کلی رادیولوژی به عکس‌برداری گفته می شود که برای تشخیص و درمان بیماری‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. اگر افراد به هر دلیلی دچار درد در ناحیه استخوان شوند و به پزشک مراجعه کنند، بدون شک پزشک مورد نظر از آن‌ها می خواهد که به رادیولوژی بروند.

رادیولوژی در منزل بهترین گزینه برای افرادی می باشد که توانایی مراجعه به مراکز عکس‌برداری را ندارند. پزشک مورد نظر با دیدن عکس‌های رادیولوژی به راحتی می تواند مشکل فرد مورد نظر را تشخیص دهد و برای رفع آن اقدام کند.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که رادیولوژی در شاخه‌های گوناگون علم پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از این شاخه‌ها به صورت زیر می باشند:

شکستگی، اطفال، زنان و زایمان، تروما، بیماری‌های عفونی، سرطان شناسی و …

انواع رادیولوژی

رادیولوژی انواع مختلفی دارد که بهتر است با آن‌ها آشنا شوید:

  1. رادیوگرافی: رادیوگرافی یا پرتونگاری با بهره مندی از اشعه x انجام می شود و برای دیدن قفسه سینه، استخوان‌ها و شکم مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. CT: در این روش از تجهیزات خاصی استفاده می کنند و از جهت‌های مختلف عکس می گیرند. به عنوان مثال از جهت‌های مختلف دهان عکس می گیرند و آن‌ها را به خوبی پردازش می کنند.
  3. MRI: در MRI عکس‌برداری با بهره مندی از امواج رادیویی و میدان مغناطیسی انجام می گیرد.
  4. ماموگرام: در این روش با بهره مندی از اشعه ایکس از بافت‌های سینه عکس‌برداری می کنند.
رادیولوژی در منزل

رادیولوژی در منزل

  1. سونوگرافی: سونوگرافی با بهره مندی از امواج صوتی انجام می گیرد و معمولا برای اکوی قلب و معاینه رحم از این روش استفاده می شود. در این روش تصاویر متحرکی بر روی صفحه نمایش ظاهر می شوند که با استفاده از آن‌ها می توانند وضعیت بیمار را بررسی کنند.
  2. فلوروسکوپی: در این روش هم اشعه ایکس استفاده می شود و تصاویر متحرکی بر روی صفحه نمایش ایجاد می شود. این روش کاربردهای بسیار زیادی دارد که مهم‌ترین آن‌ها معاینه دستگاه گوارش می باشد.
  3. پزشکی هسته‌ای: در پزشکی هسته‌ای از مواد رادیواکتیو استفاده می شود. توجه داشته باشید که از این مواد به صورت کاملا کنترل شده استفاده می کنند. پزشکان با بهره مندی از این روش می توانند فرآیندهای درونی بدن را مشاهده کنند.

ویژگی‌های مرکز زی با مهر

رادیولوژی در منزل توسط مرکز مراقبت پرستاری زی با مهر به نحو احسنت انجام می گیرد و مشکل افراد به راحتی مشخص می شود. متخصصان این مجموعه با صبر و دقت فراوان کار خود را انجام می دهند. بهتر است با برخی از ویژگی های این مجموعه فوق العاده آشنا شوید:

همه‌ی افرادی که در این مجموعه مشغول به کار هستند، از میان افراد متخصص و حرفه‌ای انتخاب شده‌اند.

این مجموعه مجوز رسمی از وزارت بهداشت دارد و یکی از بهترین مرکزهای مراقبت پرستاری در کشور می باشد.

اگر به دنبال پرستار کودک یا فرد معلول هستید، می توانید به این مجموعه مراجعه کنید. مرکز زی با مهر بهترین و مهربان‌ترین پرستاران را استخدام کرده است. پرستارانی که با نهایت دقت و حوصله کار خود را انجام می دهند و از کودک شما مراقبت می کنند.

مرکز زی با مهر افراد مورد اعتمادی را استخدام کرده است. افراد امانت‌داری که همواره از جان و مال شما مراقبت می کنند. از این رو با خیالی راحت می‌ توانید کارها را به آن‌ها بسپارید و هیچ گونه نگرانی نداشته باشید.

شاید تصور کنید که این مجموعه هزینه‌های بسیار زیادی را برای مراقبت از بیماران دریافت می کند. اما بهتر است بدانید که این چنین نیست و این مرکز با کمترین و به صرفه‌ترین قیمت‌ها کار خود را انجام می دهد. از این رو همه‌ی افراد در صورت نیاز می توانند به مرکز مراقبت پرستاری زی با مهر مراجعه نمایند و نگران قیمت‌ها نباشند.

پرستاری از سالمند در منزل

پرستاری از سالمند در منزل

اگر به دنبال یک پرستار شبانه روزی هستید، می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

اگر می خواهید از یک مریض مبتلا به کرونا در منزل مراقبت کنید، کافی است با این مجموعه هماهنگ کنید. در این صورت بهترین پرستاران در اختیار شما قرار می گیرند.

نحوه رادیولوژی در منزل

رادیولوژی در منزل با بهره مندی از بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات انجام می شود. تجهیزاتی که کاملا سیار هستند و می توانید آن‌ها را به راحتی جابجا کنید.

رادیولوژی در منزل به این صورت است که بعد از هماهنگی‌های لازم، تکنسین رادیولوژی به منزل شما می آید. تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز را با خود می آورد و آن‌ها را برای عکس‌برداری آماده می کند.

سپس عملیات عکس‌برداری را طبق نظر پزشک مورد نظر انجام می دهد و بعد از مدت کوتاهی کار خود را به پایان می رساند. شاید تصور کنید که کیفیت تصاویری که در منزل گرفته می شود، پایین است و کاربرد چندانی ندارد. اما این چنین نیست و این تصاویر هیچ فرقی با تصاویر بیمارستانی ندارند و کیفیت بسیار زیادی دارند.

رادیولوژی در منزل باید توسط تکنسین‌های حرفه‌ای و مجرب انجام گیرد. در غیر این صورت عکس‌برداری کیفیت مطلوبی نخواهد داشت.

مرکز مراقبت پرستاری زی با مهر با استخدام بهترین تکنسین‌ها به خوبی توانسته است اعتماد مردم را به خود جلب کند. رادیولوژی در منزل مزایای بسیار زیادی دارد که برخی از این مزایا به صورت زیر می باشد:

  1. صرفه جویی در وقت: رادیولوژی در منزل در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می گیرد و دیگر نیاز نیست ساعت‌ها منتظر نوبت باشید. دیگر نیازی نیست مسافت طولانی طی کنید و به بیمارستان بروید.
  2. دسترسی سریع به گزارش کار: می توانید بلافاصله بعد از عکس‌برداری، گزارشکار را ببینید و به عکس‌ها دسترسی داشته باشید.
  3. تسهیل جابجایی افراد ناتوان: همانطور که می دانید بسیاری از افراد ناتوانی جسمی و معلولیت دارند و جابجایی آن‌ها امکان پذیر نیست. با انجام این کار دیگر نیاز نیست این افراد را جابجا کنید و سلامت آن‌ها را به خطر بیندازید. زیرا جابجایی این افراد کار خطرناکی است و ممکن است مشکل آن‌ها را تشدید کند.
  4. تضمین سلامت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و بیماری‌های واگیر، بیرون رفتن از منزل هم مشکلات خاص خود را دارد. با انجام رادیولوژی در منزل می توانید سلامت خود را تضمین کنید و از بیماری‌های واگیردار دوری کنید.

مرکز پرستاری زی با مهر

مرکز مراقبت پرستاری در منزل زی با مهر دارای مجوز رسمی از وزرارت بهداشت و با بهره گیری از پرستاران متخصص، کارآزموده و با سابقه، بصورت 24 ساعت شبانه روز در تمامی روزهای سال و ایام تعطیل، در خدمت شما عزیزان می باشد. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات پرستار سالمند ، پرستار کودک ، مراقبت از سالمند ، پرستار کرونا ، پرستار معلول ، پرستار بیمار، پرستار ارزان،  پرستار روزانه، پرستار شبانه روزی ، تزریقات، اعزام پزشک و اطلاع از دستمزد پرستار در منزل و دریافت قیمت دستگاه اکسیژن ساز با ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. تلفن تماس و مشاوره رایگان: ۰۲۱۶۶۵۸۱۸۳۳ الی 5

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *