تجهیزات پزشکی در منزل

افزایش رفاه عمومی در سده ی اخیر سبب شده است تا طول عمر انسان ها روند صعودی داشته باشد. در این راستا توجه به برخی اصول اولیه می تواند نقش کمک کننده ای داشته باشد.

شاید یکی از مهمترین عواملی که در این امر تاثیر گذار بوده است افزایش مراقبت های روزانه از شرایط سلامت جسمانی انسان ها می باشد. انسان مدرن به خوبی آموخته تا چگونه از شرایط موجود در عصر خود و تکنولوژی روز دنیا به منظور افزایش ضریب سلامت خود بهره ببرد.

تولید انبوه تجهیزات پزشکی در سراسر دنیا خود گواهی مسلم بر این ادعا می باشد. امروزه انسان ها برای افزایش طول عمر خود و عزیزانشان حاضر به صرف هزینه های قابل توجهی می باشند. استفاده روزانه از مکمل های غذایی و وسایل ورزشی یکی از روش های مهم کمک به افزایش سلامت بدن می باشد. کاربرد این روش ها همچنین می تواند هزینه های هنگفتی را به خانواده ها تحمیل نماید.

البته در این بین نمی توان از نقش مهم تجهیزات پزشکی کنترل کننده در امر افزایش ضریب سلامت انسان ها چشم پوشی نمود. در ادامه تلاش داریم تا در این متن برخی از تجهیزات کنترل کننده ی سلامت را به شما کاربران گرامی معرفی نماییم. هدف متخصصان مجرب مجموعه زی با مهر ایجاد محیطی امن و سالم برای شما عزیزان و خانواده های گرامیتان می باشد.

فروش تجهیزات پزشکی در این مجموعه به منظور تامین نیازهای بیماران و سالمندان گرامی در سریع ترین حالت ممکن می باشد. ما در تلاش هستیم تا این تجهیزات را با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

فروش تجهیزات پزشکی

فروش تجهیزات پزشکی

معرفی کلی تجهیزات پزشکی کنترل کننده ی سلامت بدن

افزایش رفاه عمومی و کاهش تحرک در بین جوامع بشری سبب ایجاد تعداد زیادی از بیماری های زمینه ای شده است. همین امر عامل ایجاد تحولی بنیادی در نظام سلامت عمومی گردیده است. افراد برای کنترل سلامت و کاهش بار مالی وارده از بیماری ها سعی می نمایند تا کنترل دقیقی بر سلامت خود داشته باشند.

تولید کنندگان تجهیزات پزشکی نیز از این ظرفیت بزرگ در راستای تولید محصولات مراقبتی خانگی بسیار بهره برده اند. در واقع تولید این محصولات در جهت افزایش سلامت عمومی و کاهش بار مالی بر بخش های مختلف نظام سلامت می باشد.

امروزه ما شاهد هستیم که کوچکترین عامل نگران کننده در بحث سلامت می تواند به تدریج سبب ایجاد بیماری های سخت و گاها لاعلاج گردد. حتی پیشرفت های حاصله در نظام سلامت نیز نمی تواند در برابر برخی از این بیماری ها عملکرد مناسبی را از خود به نمایش بگذارد.

همین امر سبب شده تا مردم برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های اینچنینی نسبت به کنترل سلامت خود حساسیت بیشتری را نشان دهند.

دستگاه تست قند خون

یکی از بیماری های نگران کننده ای که در سال های اخیر همه گیری قابل توجهی داشته است بیماری خطرناک و گاها کشنده ی دیابت می باشد. افرادی که به این بیماری مبتلا می گردند نیاز به مراقبت های مداوم دارند تا از گسترش بیماری آنها جلوگیری شود.

به همراه داشتن دستگاه کنترل قند خون خانگی یکی از الزامات پزشکی می باشد که افراد دیابتی باید به آن توجه داشته باشند. به طور معمول یک فرد دیابتی باید روزانه میزان قند خون خود را تحت کنترل داشته باشد. این بیماران موظف هستند تا تغییرات حاصل در میزان قند خون را به پزشک معالج خود اطلاع دهند.

این امر سبب شد تا طراحان تجهیزات پزشکی با تولید دستگاه کنترل قند خون به میزان زیادی در کاهش عوارض این بیماری برای افراد مبتلا تاثیرگذار باشند. کاربران خانگی این وسیله پزشکی به راحتی و در هر شرایطی قادر به استفاده از آن می باشند.

در نتیجه راحتی کاربرد این وسیله سبب شده است تا استفاده از آن رواج بیشتری در بین بیماران دیابتی پیدا نماید. قیمت مناسب دستگاه و کیت های سنجش قند خون استفاده از آن را برای بیماران بسیار مقرون به صرفه نموده است.

فروش تجهیزات پزشکی

فروش تجهیزات پزشکی

معرفی دستگاه سنجش فشار خون

امروزه به راحتی می توان با کنترل میزان فشار خون افراد از وقوع بسیاری از بیماری های زمینه ای در آنها آگاه شد و در شرایط مطلوب نسبت به درمان این بیماری ها اقدام نمود. دستگاه فشار خون خانگی یکی از تجهیزات پزشکی می باشد که در بین کاربران از مقبولیت قابل توجهی برخوردار می باشد. در واقع استفاده از این ابزار به منظور کنترل روزانه فشار خون در بیماران مبتلا به بیماری فشار خون و بیماران قلبی و عروقی می باشد.

البته پیشرفت تکنولوژی بر محصولات تولید شده در این زمینه نیز تاثیر مثبتی داشته است. امروزه نمونه های جدیدی از این محصولات روانه بازار شده که علاوه بر کنترل دقیق میزان فشار خون در ثبت ضربان قلب نیز موثر می باشند.

کاربران می توانند با تهیه ی این ابزار کاربردی از مجموعه ی زی با مهر به راحتی و با کمترین هزینه سلامت عمومی خود را کنترل نمایند. استفاده از این ابزار کاربردی بسیار راحت می باشد و افراد خانواده به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند.

02166581833

02166581833

معرفی دستگاه تب سنج خانگی

شاید به جرات بتوان اینگونه بیان نمود که وجود دستگاه های تب سنج دیجیتال از ضروری ترین تجهیزات پزشکی مورد کاربرد در منازل می باشد. اگر شما هم در خانه ی خود کودک داشته باشید بارها با شرایط ناراحت کننده ی بیماری آنها مواجه شده اید. شاید در شرایط وقوع بیماری برای کودکان نگران کننده ترین مورد افزایش دمای بدن آنها باشد.

افزایش تب در کودکان و عدم کنترل درست و به موقع آن می تواند بعدها سبب بروز مشکلات شدیدی بر سلامت کودک شود. همین امر نیز سبب شده است تا امروزه تهیه ی تب سنج های دیجیتال یکی از الزامات در زمان نگهداری از کودکان تبدیل شود.

در واقع تب سنج های دیجیتال با ساختار ساده ای که دارند به راحتی می توانند توسط والدین مورد استفاده قرار گیرند. در نتیجه ی کاربرد این وسیله پزشکی شما می توانید از بروز حوادث جبران ناپذیر بر سلامت کودکان خود پیشگیری نمایید.

فروش تجهیزات پزشکی

فروش تجهیزات پزشکی

معرفی ترازو های خانگی

افزایش و کاهش وزن بدن می تواند یکی از نشانه های وقوع بیماری در افراد باشد. از سوی دیگر انسان می تواند با کنترل وزن خود جلوی شیوع بیماری های متعددی مانند دیابت، سیاتیک، بیماری های قلبی و فشارخون را بگیرد.

در نتیجه متخصصان ترازو های خانگی را نیز جزو تجهیزات پزشکی مورد نیاز منزل در نظر می گیرند. در زمان تهیه ی یک ترازوی مناسب باید کاربران موارد متعددی را در نظر داشته باشند. انتخاب یک برند مناسب و کیفیت مطلوب محصول جزء عوامل مهم در زمان تهیه ی ترازو های خانگی می باشد که کاربران باید در نظر داشته باشند.

مرکز پرستاری زی با مهر به کاربران خود توصیه می نماید که در انتخاب ترازوهای خانگی دقت کافی داشته باشند. حفظ سلامت و تناسب اندام پیش از درگیری با عوامل بیماری از مهمترین نکاتی می باشد که باید انسان ها در جهت بهبود شرایط زندگی خود در نظر داشته باشند.

معرفی دستگاه اکسیژن ساز

زمانی که انسان درگیر بیماری های تنفسی می شود داشتن یک دم و بازدم ساده نیز برایش تبدیل به رویایی دست نیافتنی می شود. در نتیجه زندگی انسان در این شرایط کاملا به استفاده از تجهیزات پزشکی مانند دستگاه های اکسیژن ساز وابسته می گردد.

وظیفه اصلی این دستگاه ها تولید هوای مطلوب برای استفاده ی افراد بیمار می باشد. امروزه با افزایش معضلات ناشی از تراکم هوای ناسالم در کلان شهرها بر تعداد افرادی که درگیر بیماری های تنفسی می باشند افزوده شده است.

همین امر سبب شده است تا افراد بیمار برای تامین اکسیژن ضروری برای حیات روزانه خود کاملا به استفاده از تجهیزات پزشکی طراحی شده برای این منظور وابسته شوند.

در انتخاب این محصول کاربران باید موارد متعددی را در نظر داشته باشند. یکی از موارد مهمی که در زمان تهیه ی این وسیله پزشکی باید به آن توجه نمود مساحت محیطی می باشد که از این وسیله در آن استفاده می شود.

دستگاه اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز

همچنین سنجش ظرفیت دستگاه برای تعداد کاربرانی که از آن استفاده می نمایند نیز دومین عامل مهم در انتخاب این محصول می باشد. متخصصان شرکت زی با مهر به کاربران خود توصیه می نمایند که با توجه به نقش مهم این وسیله در حفظ سلامت شما و عزیزانتان همواره در انتخاب آن دقت کافی را داشته باشید. انتخاب برندهای معتبر و با کیفیت برای این محصول می تواند در حفظ آسایش شما نقش مهمی داشته باشد.

معرفی دستگاه بخور

دستگاه بخور یکی از تجهیزات کاربردی می باشد که از آن برای ایجاد رطوبت مناسب در منازل استفاده می شود. در واقع ایجاد رطوبت کافی در فضای منزل می تواند به افزایش سطح سلامت عمومی ساکنان منزل کمک شایانی نماید.

البته استفاده از این وسیله برای بیماران تنفسی و کودکان نیز الزامی می باشد و می تواند در حفظ سلامت این افراد نقش مهمی داشته باشد. کاربرد این وسیله در فضاهایی که از کودکان نگهداری می شود می تواند سبب جلوگیری از بروز بیماری های تنفسی در آنها شود. در نتیجه متخصصان ما در زی با مهر به شما کاربران توصیه می نمایند تا استفاده از این وسیله را در اولویت های خود قرار دهید.

فروش تجهیزات پزشکی

فروش تجهیزات پزشکی

معرفی سایر تجهیزات پزشکی خانگی و نحوه فروش تجهیزات پزشکی

استفاده از تجهیزات مراقبتی در منزل به ویژه در شرایطی که از افراد بیمار و یا سالمندان مراقبت می شود الزامی می باشد. البته وقوع بیماری همه گیر کرونا نیز بر تعداد وسایلی که به این منظور استفاده می شود افزوده است.

برخی از تجهیزات کنترل کننده ی سلامت افراد در منزل شامل دستگاه های پالس اکسیمتر، بالابر های بیمار، ویلچر، واکر، کانولا و همچنین دستگاه های تصفیه ی هوا می باشد. شرکت زی با مهر یکی از مجموعه های تخصصی می باشد که در زمینه عرضه تجهیزات پزشکی فعالیت می نماید.

فروش تجهیزات پزشکی با کیفیت که بتواند در زمینه مراقبت از بیماران و سالمندان نقش مسمر ثمری داشته باشند از اهداف تعریف شده برای این مجموعه می باشد. ما در مجموعه زی با مهر آرزو داریم تا در سخت ترین اوقات زندگی شما عزیزان یار و همراه همیشگی تان باشیم.

02166581834

02166581834

مرکز پرستاری زی با مهر

مرکز مراقبت پرستاری در منزل زی با مهر دارای مجوز رسمی از وزرارت بهداشت و با بهره گیری از پرستاران متخصص، کارآزموده و با سابقه، بصورت 24 ساعت شبانه روز در تمامی روزهای سال و ایام تعطیل، در خدمت شما عزیزان می باشد. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات پرستار سالمند ، پرستار کودک ، مراقبت از سالمند ، پرستار کرونا ، پرستار معلول ، پرستار بیمار، پرستار ارزان،  پرستار روزانه، پرستار شبانه روزی ، تزریقات، اعزام پزشک و اطلاع از دستمزد پرستار در منزل و دریافت قیمت دستگاه اکسیژن ساز با ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. تلفن تماس و مشاوره رایگان: ۰۲۱۶۶۵۸۱۸۳۳ الی 5

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *