ویزیت پزشک در منزل

خدمات ویزیت پزشک در منزل به چه صورت انجام می شود؟

افراد می توانند با مراجعه به سایت های معتبر ، خدمات ویزیت پزشک در منزل را دریافت کنند. لازمهِ‌ی این کار این است که شما به پزشکان دارای مهارت و تجربه کافی در موسسات پرستاری معتبر اطمینان کنید.

موسسات مختلفی در این زمینه خدمات ارائه می دهند. یکی از این موسسات مرکز مراقبت پرستاری زی با مهر است. شما وقتی خدمات پزشکی را در منزل خود دریافت می کنید هم در زمان خود و هم در هزینه رفت و آمد به درمانگاه یا بیمارستان یا مطب شخصی صرفه جویی کرده اید.

از طرفی با حضور پزشک در منزل خود، تمامی خدمات درمانی را نیز دریافت نموده اید. با ما در این مقاله همراه باشید تا به شما بگوییم ویزیت پزشک در منزل چگونه انجام می شود.

ویزیت پزشک در منزل

ویزیت پزشک در منزل

خدمات پزشک در منزل

همانطور که گفته شد شما می توانید تمامی خدمات پزشکی را در منزل دریافت کنید. با ویزیت پزشک در منزل، بیمار مراقبت مستقیم و برحسب نیاز خود دریافت می کند.

از طرفی برخی از بیماران ممکن است به دلیل سن زیاد یا مشکلات دیگر قادر به مراجعه مستقیم به مکان های درمانی نباشند. به همین دلیل مرکز مراقبت پرستاری زی با مهر از طریق اعزام تیم پزشکی خود در کوتاه ترین زمان ممکن به منزل بیمار، خدمات پزشکی را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

مزایای ویزیت پزشک در منزل

شاید بتوان گفت بزرگترین مزیت ویزیت پزشک در منزل صرفه جویی در وقت و هزینه است. حضور پزشک در منزل باعث دسترسی آسان شما به مراقبت های درمانی می شود.

از طریق برنامه ریزی که خود شما انجام می دهید فقط مراقبت های مورد نیاز را دریافت می کنید و زمان زیادی هم برای دریافت این مراقبت ها صرف نمی کنید.

یکی دیگر از مزیت های ویزیت پزشک در منزل دریافت خدمات با کیفیت است. حضور پزشک در منزل باعث می شود که شما مراقبت های بهتری نسبت به مکان های درمانی دریافت کنید.

افراد با سن زیاد ممکن است با مراجعه به بیمارستان یا مطب پزشک دچار استرس شوند یا اصلا قادر نباشند به صورت مستقیم مراجعه کنند. مرکز مراقبت پرستاری زی با مهر با اعزام تیم مجرب پزشکی خود این مشکلات را برای شما آسان خواهد کرد.

ویزیت پزشک در منزل

ویزیت پزشک در منزل

وظایف ویزیت پزشک در منزل

در واقع می توان گفت که ویزیت پزشک در منزل مانند بیمارستان یا مطب باید به بیمار پکیج کاملی از خدمات لازم را ارائه دهد. پزشک در برابر بیمار خود یک سری وظایف دارد که در هر مکان یا زمانی که باشد باید انجام دهد.

در معاینات بالینی، پزشک سطح هوشیاری،فشار خون،نبض، درجه حرارت و تنفس بیمار را چک خواهد کرد. علاوه بر این معاینات اولیه در صورتی که بیمار نیاز به خدمات پیشرفته تری مثل سونوگرافی،رادیولوژی وغیره داشته باشد.

اعضای تیم مرکز مراقبت پرستاری زی با مهر ، هماهنگی های لازم را برای دریافت این خدمات انجام می دهند تا شما تمامی خدمات را به بهترین شکل ممکن همانند بیمارستان در منزل خود دریافت کنید.

هزینه ویزیت پزشک در منزل

شایان ذکر است که هزینه ویزیت پزشک در منزل در تمامی موسسات معتبر و دارای مجوز رسمی، تقریبا برابر است. زیرا همه‌ی موسسات موظف هستند بر اساس دستورالعمل های ابلاغی از سمت وزارت بهداشت عمل کنند.

هزینه ای که از بیمار دریافت می شود کاملا مشخص و واضح است اما در صورتی که بیمار نیاز به خدمات پیشرفته تری داشته باشد این هزینه ها تغییر خواهد کرد.

مرکز خدمات پرستاری زی با مهر خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه ارائه می دهد. شما می توانید از طریق خطوط ارتباطی با مشاورین ما در تماس باشید و در مورد تعرفه و هزینه اطلاعات کسب کنید.

والدین سالمند

والدین سالمند

ویزیت در منزل

برای ویزیت در منزل، پزشک علاوه بر اینکه تجهیزات و امکانات لازم را باید به همراه داشته باشد. باید بتواند با بیمار و خانواده او نیز ارتباط درستی برقرار کند تا خدمات باکیفیتی ارائه دهد.

بعد از دریافت خدمات ویزیت پزشک در منزل، علاوه بر چک کردن بیمار از نظر وضعیت جسمی و روحی شرایط محیطی نیز ارزیابی می شود که ممکن است نیاز به تغییر داشته باشد و پزشک به شما بگوید.

با ویزیت در منزل، پزشک نیاز های درمانی بیمار را بهتر کشف می کند و تشخیص دقیق تری خواهد داشت. گفتنی است که با ویزیت در منزل، پزشک قبل از معاینه بیمار اطلاعات دقیقی درباره وضعیت بیمار به دست می آورد و می تواند تمام امکانات و دستگاه های لازم را به همراه خود داشته باشد و خدمات بهتری را ارائه دهد.

در واقع می توان گفت با ویزیت پزشک در منزل شما کیفیتی را تجربه می کنید که در بیمارستان یا مطب های خصوصی به دست نمی آورید.

اعزام پزشک به منزل توسط مرکز مراقبت پرستاری زی با مهر

مرکز مراقبت پرستاری زی با مهر با کادر مجرب، با تجربه و مدیران توانمند و داشتن تجربه در ارائه خدمات تشخیصی و همچنین سرعت و دقت در ارائه خدمات مراقبتی به بیماران و خانواده آن ها و همینطور داشتن سیستم تشخیصی و درمانی مجازی امکان خدمات رسانی به بیماران را در منزل فراهم کرده است.

پزشکان این مجموعه به محض اینکه مرکز ارتباطات به آن ها اعلام کرد. با خانواده بیمار تماس می گیرند و شرح حال بیمار به صورت تلفنی از بیمار گرفته می شود. و در کوتاه ترین زمان پزشک مرکز به منزل بیمار اعزام می شود و ویزیت پزشک در منزل وی صورت می گیرد.

در ویزیت پزشک شرح حال کامل بیمار و خانواده او گرفته می شود. اگر پزشک داروی خوراکی برای بیمار تجویز کنند که دستورات مصرف به ایشان داده می شود. اگر داروی تزریقی برای بیمار نسخه شود با پرستاران مرکز مراقبت پرستاری زی با مهر تماس گرفته می شود که در محل حضور پیدا کنند.

نکته پایانی

با توجه به شرایط کنونی و وجود بیماری کووید-19 و همه گیری آنفولانزا، ترس از حضور در مکان های درمانی و مطب های خصوصی به دلیل شلوغی، مرکز مراقبت پرستاری زی با مهر بسیاری از چالش ها و مشکلات پیش رو را برای شما حل کرده است.شما با خیال راحت می توانید بهترین و با کیفیت ترین مراقبت های تشخیصی و درمانی را در منزل خود دریافت کنید.

با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۶۶۵۸۱۸۳۳

اینستاگرام مرکز زی با مهر: zibamehr.nurse

مرکز پرستاری زی با مهر

مرکز مراقبت پرستاری در منزل زی با مهر دارای مجوز رسمی از وزرارت بهداشت و با بهره گیری از پرستاران متخصص، کارآزموده و با سابقه، بصورت 24 ساعت شبانه روز در تمامی روزهای سال و ایام تعطیل، در خدمت شما عزیزان می باشد. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات پرستار سالمند ، پرستار کودک ، مراقبت از سالمند ، پرستار کرونا ، پرستار معلول ، پرستار بیمار، پرستار ارزان،  پرستار روزانه، پرستار شبانه روزی ، تزریقات، اعزام پزشک و اطلاع از دستمزد پرستار در منزل و دریافت قیمت دستگاه اکسیژن ساز با ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. تلفن تماس و مشاوره رایگان: ۰۲۱۶۶۵۸۱۸۳۳ الی 5

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *