سالمند+نیازهای سالمند

سالخوردگی یا سالمندی همان مسن‌تر شدن افراد در مرور زمان است .سالمندی بخش پایانی حیات آدمی است، که به طی شدن عمر بشر از سن میانگینش اشاره دارد. این فرآیند به پیری انسان‌ها و حیوانات و دیگر موجودات اطلاق می‌شود. سالخوردگی تغییرات عمده ازجمله فیزیکی، اجتماعی و روانی یک انسان که در طول زمان نشان داده می‌شود .

سالخوردگی آرام‌آرام و یا خیلی با سرعت اتفاق می‌افتد، با سرعت اتفاق افتادن پیری براثر یک اتفاق و حادثه ناگهانی رخ می‌دهد .پیری چیزی نیست که بتوان از آن دوری کرد، درهرصورت همه انسان‌ها اگر در جوانی از دنیا نروند، خواه، ناخواه به این مرحله از زندگی می‌رسند .افراد در کهنسالی با محرومیت‌هایی روبه‌رو هستند و نیروی جسمی و سلامت آن‌ها کاهش پیدا می‌کند .

نسل جوان باید اهمیت احترام به افراد مسن را بیاموزد و زمانی را به گوش دادن و مراقبت از سالمندان اختصاص دهد. اعضای خانواده می توانند برای انجام این کار و مراقبت از سالمند، از یک پرستار سالمند کمک بگیرند. یک پرستار سالمند در کنار مراقبت از سالمند و انجام وظایف، نباید از سلامت روحی سالمند غافل شود.
سالمندی یکی از مراحل رشد است که بدلیل تغییرات وسیع در حوزه کارکرد زیست شناختی ،روانشناختی وجامعه شناختی منجر به تغییرات در کارکردهاونقش ها ی فرد در جامعه می گردد و سرنوشتی است که… ادامه مطلب را بخوانید: سالمند چه کسی است و چه نیازهایی دارد؟

مرکز پرستاری زی با مهر

مرکز مراقبت پرستاری در منزل زی با مهر دارای مجوز رسمی از وزرارت بهداشت و با بهره گیری از پرستاران متخصص، کارآزموده و با سابقه، بصورت 24 ساعت شبانه روز در تمامی روزهای سال و ایام تعطیل، در خدمت شما عزیزان می باشد. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات پرستار سالمند ، پرستار کودک ، مراقبت از سالمند ، پرستار کرونا ، پرستار معلول ، پرستار بیمار، پرستار ارزان،  پرستار روزانه، پرستار شبانه روزی ، تزریقات، اعزام پزشک و اطلاع از دستمزد پرستار در منزل و دریافت قیمت دستگاه اکسیژن ساز با ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. تلفن تماس و مشاوره رایگان: ۰۲۱۶۶۵۸۱۸۳۳ الی 5

نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *