زی با مهر و همایش ایبال تک

هفته گذشته دانشگاه علوم پزشکی هوشمند اولین رویداد ایبال تک را برگزار کرد. رویداد ایبال تک – e-Ball Tech با هدف شناسایی و معرفی محصولات و شرکت های فعال در حوزه‌های سلامت الکترونیک، دورا پزشکی، گردشگری سلامت، اقتصاد سلامت و فناوری آموزشی با تأکید بر هوش مصنوعی و هوشمند سازی در نظام سلامت برگزار گردید.

 

 

رویداد ایبال تک با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق پژوهش و فناوری غیر‌دولتی فناوری‌های نوظهور دیجیتال و انجمن صنفی کارفرمایی برگزار گردید.

این رویداد در تاریخ هفتم و هشتم دی ماه در تهران مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار گردید و در زمان برگزاری همایش ها میزبان مهمان های برجسته ای نیز بود.

موسسه زی با مهر نیز به فراخور نوع خدمات موجود نسبت به ارائه محصول خود اقدام کرد. همچنین شایان ذکر است محصول موسسه زی با مهر نیز جزو 18 اثر برتر این رویداد انتخاب گردید.

دکتر نصراللهی در غرفه زی با مهر در همایش ایبال تک

دکتر نصراللهی در غرفه زی با مهر در همایش ایبال تک

مرکز پرستاری زی با مهر در حال حاضر مراقب سالمند بیمار و کودک را بصورت طولانی مدت و کوتاه مدت در بستر آنلاین انجام می دهد و کلیه خدمات پزشکی، خدمات مراقبت پرستاری ، خدمات پیراپزشکی و تهیه تجهیزات پزشکی را نیز پوشش می دهد.

دکتر نصراللهی در همایش ایبال تک

دکتر محمدرضا نصراللهی مدیر حقوقی اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی ضمن بازدید از غرفه زی با مهر با جمعی از علاقمندان و پژوهشگران به دستاوردهای پژوهشی و فناورانه در حوزه‌های سلامت الکترونیک، دورا پزشکی، گردشگری سلامت، اقتصاد سلامت و فناوری آموزشی نیز گفت و گو کرد.

دکتر نصراللهی خدمات موسسه پرستاری زی با مهر را از جمله خدمات عام برشمرد زیرا این خدمات مورد نیاز عامه مردم بوده و جامعه هدف آن شامل تمامی افراد جامعه می باشد. بدین صورت که تمام افرادیکه از گوشی های هوشمند و کامپیوتر در جهت رفع نیازهای پرستاری و سلامتی خود کمک می گیرند می توانند خدمات زی با مهر را نیز مشاهده کرده و از آن استفاده کنند.

خانم موحدی و رویداد ایبال تک

خانم موحدی و رویداد ایبال تک

در پایان همایش سرکار خانم فاطمه موحدی بنیان گذار و مدیر مرکز پرستاری زی با مهر در جلسه پرسش و پاسخ رویداد ایبال تک ضمن تشریح خدمات زی با مهر به سوالات داوران و فعالین این حوزه نیز پاسخ داد.

خانم موحدی ضمن تشریح محصول موسسه زی با مهر اضافه کرد ممکن است بسیاری از مردم به این مشکل برخورده باشند که در زمان وجود بیمار در منزل و نیاز به خدمات پزشکی جهت شخص بیمار، ممکن است در ساعاتی از شبانه روز مانند نیمه شب نیاز به این خدمات داشته باشید که نتوانید در آن ساعات فرد یا موسسه ای را یافته تا جهت ارائه خدمات فوری پزشکی یا پرستاری بر بستر بیمار بدحال شما حاضر شوند.

به مانند ایام پیک بیماری کرونا که درخواست دستگاه اکسیژن ساز از طرف مردم افزایش یافته بود اما به دلایل فراوان از جمله درخواست در ساعات تعطیلی مراکز و غیر پاسخگو بودن آنها ، سبب ایجاد مشکلات فراوان برای خانواده بیمار و اللخصوص بیمار آنها می گردید.

اما زمانیکه موسسه ای مانند مرکز پرستاری زی با مهر بر بستر آنلاین فعالیت می کند و دارای کال سنتری می باشد که بصورت 24 ساعت شبانه روز در 365 روز سال، در حال خدمت رسانی می باشد، می تواند به خوبی پاسخگویی نیاز پزشکی افراد جامعه بوده و بار بزرگی را از روی دوش خانواده بیمار بردارد.

فاطمه موحدی مدیر مرکز زی با مهر

فاطمه موحدی مدیر مرکز زی با مهر

موسسه زی با مهر به کوچکترین مسائل و نیازهای بیمار اگاهی دارد و ضمن پرداختن به این نیازها حتی جزئیات بسیار ریزی مانند سن پرستار مورد نیاز بیمار را نیز در نظر می گیرد. ممکن است خانواده بیمار به پرستاری نیاز داشته باشند که فاکتورهای ذهنی آنها سن پرستار، تخصص پرستار و یا حتی زبان پرستار برای قومیت های مختلف کشور و یا دیگر مسائل باشد.

افراد مراجعه کننده به سامانه زی با مهر می توانند تمامی فاکتورهای موثر در استخدام پرستار مورد نیاز خود را انتخاب کرده و به فرد مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

مرکز پرستاری زی با مهر در حال حاضر حدود 900 نفر درمانگر را پس از عبور از مرحله گزینش به عضویت خود درآورده است و خانواده ها می توانند پرستار مورد نیاز خود را از بین طبقه بندی ها با توجه به شرایط بیمار خود انتخاب کنند.

خانم فاطمه موحدی مدیر مرکز زی با مهر افزود در حال حاضر سامانه های بسیاری مانند اسنپ نسبت به ارائه خدمات پرستاری نیز اقدام می کنند اما هیچکدام از این شرکت ها بر پایه خدمات پرستاری بنا نشده و صرفا بدلیل مطالبه عام در جامعه و بحث درآمدی آن نسبت به ارائه این خدمات اقدام می کنند اما مرکز پرستاری زی با مهر ضمن دارا بودن مجوز وزارت بهداشت با پیشینه 4 ساله خود بر تمامی ابعاد نیاز بیماران اشراف دارد.

در طول خدمت رسانی درطی این سالها حتی مواقعی بوده است که خانواده بیماری بسیار بدحال در نیمه های شب ضمن تماس با مرکز زی با مهر درخواست دریافت خدمات پروسیجری برای بیمار خود را داشته است و پرسنل متخصص زی با مهر با دلسوزی تا صبح و زمان بهبودی بیمار در کنار او و خانواده نگران بیمار بوده است.

در حال حاضر بسیاری از همکاران شاغل در این حوزه بعلت دارا بودن طیف وسیعی از درمانگران زی با مهر در حال دریافت درمانگر از این موسسه و ارائه آن به متقاضیان خود می باشند.

مرکز مراقبت پرستاری در منزل زی با مهر دارای مجوز رسمی از وزرارت بهداشت و با بهره گیری از پرستاران متخصص، کارآزموده و با سابقه، بصورت 24 ساعت شبانه روز در تمامی روزهای سال و ایام تعطیل، در خدمت بیماران و خانواده های آنان می باشد.

افراد میتوانند جهت دریافت اطلاعات پرستار سالمند ، پرستار کودک ، مراقبت از سالمند ، پرستار کرونا، پرستار بیمار ، پرستار معلول ، پرستار بیمار، پرستار ارزان،  پرستار روزانه، پرستار شبانه روزی ، تزریقات، اعزام پزشک و اطلاع از دستمزد پرستار در منزل و دریافت قیمت دستگاه اکسیژن ساز با مرکز پرستاری زی با مهر در ارتباط باشند و مشاوره رایگان نیز دریافت کنند.

در انتهای همایش دکتر رضا ربیعی متخصص انفورماتیک پزشکی و داور رویداد ایبال تک، دکتر عطاالله پورعباسی متخصص در حوزه ایده پردازی و مدیریت استراتژیک محصول و دکتر محمدرضا نصراللهی مدیر حقوقی اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی از داوران اولین رویداد ایبال تک نسبت به پرسش جهت محصول موسسه زی با مهر اقدام کردند.

دکتر نصراللهی

دکتر نصراللهی

دکتر نصراللهی ضمن تبریک به موسسه زی با مهر جهت انتخاب و ارائه خدمات ذکرشده، یادآور شده اند که تمامی مارکت پلیس هایی – Market Place که در کشور در حال کار می باشند، مجموعه های غیرتخصصی به حوزه های تخصصی ورود کرده اند و بدین دلیل در اتحادیه کشوری کسب و کار الکترونیکی تعداد بسیار زیادی شکایت نسبت به این پلتفرم ها از جانب مردم ثبت شده است.

بدین صورت که یک اپلیکیشن مارکت پلیس نسبت به وصل خدمت دهنده به خدمت گیرنده اقدام کرده است و پورسانت خود را دریافت کرده است اما دیگر نسبت به رضایت طرفین اقدامی نکرده و پس از شکایت مشتری به اتحادیه اعلام شده است که از نظر قانونی مسئولیتی ندارند و مشکلات مربوط به ارائه دهنه اصلی خدمت می باشد. در حالیکه بدلیل دریافت مجوز پلتفرم یاد شده مسئولیت این موضوع را بر عهده دارد و باید نسبت به بازنگری قوانین داخلی خود اقدام کند.

در اینجا حسن موسسه زی با مهر در این است که علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان نسبت به نظارت بر کار پرسنل خود نیز اقدام می کند و خدمات چنین پلتفرمی نباید منحصر به آدرس دفتر مرکزی موسسه  باشد و هرکسی بتواند از نزدیکترین فرد ارئه دهنده این خدمت به منزل خود استفاده کند.

خانم موحدی مدیر مرکز زی با مهر نیز بیان نموده اند در حال حاضر نیز پرستاران در دفتر مرکز موسسه مستقر نیستند و افراد از نزدیکترین محل به مراجعه کننده گان خدمت رسانی می کنند و بدین صورت در دورترین نقاط تهران و حومه تهران نیز پشتیبانی انجام می شود.

رویداد ایبال تک با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق پژوهش و فناوری غیر‌دولتی فناوری‌های نوظهور دیجیتال و انجمن صنفی کارفرمایی در تاریخ هفتم و هشتم دی ماه سال 1401 برگزار گردید.

با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۶۶۵۸۱۸۳۳

اینستاگرام مرکز زی با مهر: zibamehr.nurse

مرکز پرستاری زی با مهر

مرکز مراقبت پرستاری در منزل زی با مهر دارای مجوز رسمی از وزرارت بهداشت و با بهره گیری از پرستاران متخصص، کارآزموده و با سابقه، بصورت 24 ساعت شبانه روز در تمامی روزهای سال و ایام تعطیل، در خدمت شما عزیزان می باشد. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات پرستار سالمند ، پرستار کودک ، مراقبت از سالمند ، پرستار کرونا ، پرستار معلول ، پرستار بیمار، پرستار ارزان،  پرستار روزانه، پرستار شبانه روزی ، تزریقات، اعزام پزشک و اطلاع از دستمزد پرستار در منزل و دریافت قیمت دستگاه اکسیژن ساز با ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. تلفن تماس و مشاوره رایگان: ۰۲۱۶۶۵۸۱۸۳۳ الی 5

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *