ریزش مو در سالمندان+دلایل آن

افزایش سن ، سرعت رشد موهای افراد به طرز چشمگیری کاهش می یابد. کم پشتی و ریزش مو برای بیشتر زنان و مردان اتفاق می افتد ، اما ریزش مو معمولاً در زنان بیشتر دیده می شود.

بیشترین دلیل این موضوع این است که زنان موهایشان را بیشتر از مردان می پوشانند. سوالی که در ابتدا پیش می آید این است که آیا می توان از طاسی سر پیشگیری یا جلوگیری کرد؟

هیچ راهی برای جلوگیری از طاسی وجود ندارد زیرا این یک ویژگی ژنتیکی است ، به این معنی که شما ژن طاسی را از والدین خود به ارث برده اید.

هر یک از فولیکول های موی شما چرخه رشد خود را طی می کنند و طی آن موها نیز بلندتر شده و پس از آن به مرحله استراحت می رسند.

در این مرحله فولیکول مو کوچک شده و از ریشه دور می شوند. سپس موها در یک اندازه ثابت باقی می مانند تا زمانی که… ادامه مطلب را مطالعه بفرمائید: ریزش مو در سالمندان و دلایل آن

مرکز پرستاری زی با مهر

مرکز مراقبت پرستاری در منزل زی با مهر دارای مجوز رسمی از وزرارت بهداشت و با بهره گیری از پرستاران متخصص، کارآزموده و با سابقه، بصورت 24 ساعت شبانه روز در تمامی روزهای سال و ایام تعطیل، در خدمت شما عزیزان می باشد. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات پرستار سالمند ، پرستار کودک ، مراقبت از سالمند ، پرستار کرونا ، پرستار معلول ، پرستار بیمار، پرستار ارزان،  پرستار روزانه، پرستار شبانه روزی ، تزریقات، اعزام پزشک و اطلاع از دستمزد پرستار در منزل و دریافت قیمت دستگاه اکسیژن ساز با ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. تلفن تماس و مشاوره رایگان: ۰۲۱۶۶۵۸۱۸۳۳ الی 5

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *