سونوگرافی در منزل

اگرچه در گذشته مجبور بودید که برای انجام سونوگرافی به مراکز درمانی ارائه دهنده این خدمات مراجعه کنید؛ اما در حال حاضر، می توان با دریافت خدمات سونوگرافی در منزل با زی با مهر، به راحتی مراحل مربوط به انجام سونوگرافی را در منزل انجام داد.

سونوگرافی به عنوان یک روش تصویربرداری غیر تهاجمی، می تواند کاربردهای بسیار زیادی در علم پزشکی داشته باشد. در حال حاضر، تا جایی که امکان استفاده از این روش تصویربرداری وجود داشته باشد، پزشکان از آن کمک می گیرند.

زی با مهر؛ ارائه دهنده خدمات سونوگرافی در منزل

زی با مهر؛ ارائه دهنده خدمات سونوگرافی در منزل

سونوگرافی در منزل چیست؟

سونوگرافی در منزل یکی از خدمات ارائه شده در زی با مهر است. امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا دستگاه های سونوگرافی به دستگاه های پرتابل و کوچک تبدیل شوند.

این دستگاه ها می توانند جایگزین خوبی برای دستگاه های سونوگرافی بزرگ که فقط در مراکز درمانی وجود دارند، باشند. چون به هر حال به راحتی قابلیت جابجایی دارند و می توانند برای هر فرد از این خانه به آن خانه جابجا شوند.

خدمات سونوگرافی در منزل بر اساس نظر خود فرد و همچنین پزشک وی به او ارائه می شود. ارائه این خدمات به افرادی که قادر به خروج از منزل نیستند، بسیار حائز اهمیت است.

البته باید توجه داشت که انجام سونوگرافی در منزل باید به صورت تخصصی انجام شود. در غیر این صورت احتمال اینکه نتیجه مشاهده شده، خلاف واقعیت باشد؛ وجود دارد.

سونوگرافی در منزل چیست؟

سونوگرافی در منزل چیست؟

چه افرادی از خدمات سونوگرافی منزل استفاده کنند؟

به طور کلی، هیچ محدودیتی برای استفاده از خدمات سونوگرافی در منزل وجود ندارد. همه افراد می توانند بر اساس نیاز خودشان، از خدمات سونوگرافی در خانه کمک بگیرند. ولی معمولا افرادی ترجیح می دهند که از این خدمات استفاده کنند که قادر به خروج از منزل نباشند؛ یا اینکه به هر حال خروج از منزل برای آن ها سخت باشد.

  • افراد سالمند

افراد سالمند یکی از گروه افرادی هستند که می توانند برای کاهش نیاز به خارج شدن از منزل، از خدمات سونوگرافی منزل کمک بگیرند. دیگر نیازی نیست که این افراد را برای خارج کردن از منزل، با ویلچر جابجا کنید. پیشرفت تکنولوژی این امکان را به شما می دهد تا از دستگاه سونوگرافی پرتابل استفاده کنید.

  • افراد دارای استراحت مطلق

بانوان باردار، افرادی که دارای بیماری های خاص هستند و باید در بستر حضور داشته باشند، می توانند از خدمات سونوگرافی در منزل استفاده کنند. سونوگرافی در خانه برای این افراد مزایای زیادی را به دنبال دارد. اما مهم ترین مزیت این است که علائم بیماری این افراد تشدید نخواهد شد.

  • • افراد با توانایی جسمی بسیار پایین

افرادی که به دلیل داشتن بیماری های زمینه ای مانند ام اس، دارای توانایی جسمی بسیار پایینی هستند؛ می توانند در صورت نیاز به انجام سونوگرافی، از خدمات سونوگرافی در منزل کمک بگیرند. بنابراین، دریافت خدمات سونوگرافی در خانه مختص افرادی که سنی ازشان گذشته است، نیست. هر فردی که دارای توانایی جسمی کافی برای حضور در مراکز درمانی نداشته باشد، می تواند از خدمات سونوگرافی در منزل استفاده کند.

  • افراد در دوره ریکاوری پس از عمل جراحی

افرادی که به تازگی عمل جراحی کرده اند و نمی توانند از منزل یا رختخواب خارج شوند، می توانند از سونوگرافی در منزل کمک بگیرند. بنابراین، دیگر نیازی نیست که این افراد با ویلچر و وسایل کمکی از منزل خارج شوند.

  • بانوان باردار

بانوان باردار از جمله افرادی هستند که می توانند از خدمات سونوگرافی در منزل استفاده کنند. البته در اکثر موارد، بانوان باردار قادر به خارج شدن از منزل هستند. ولی در صورتی که پزشک استراحت مطلق را برای بانوان تجویز کرده باشد، بهتر است که بانوان باردار در منزل حضور داشته باشند و از خدمات سونوگرافی در منزل استفاده کنند.

چه افرادی از خدمات سونوگرافی منزل استفاده کنند؟

چه افرادی از خدمات سونوگرافی منزل استفاده کنند؟

مزایای دریافت سونوگرافی در منزل

دریافت هزینه سونوگرافی در منزل می تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد. فارغ از اینکه در مواقعی دریافت این خدمات به یک ضرورت تبدیل می شود، اما دریافت خدمات سونوگرافی در منزل می تواند مزایای بسیار زیادی را به همراه داشته باشد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • کاهش هزینه های رفت و آمد

اگرچه شاید در ابتدا تصور کنید که دریافت خدمات سونوگرافی در منزل می تواند بسیار هزینه بر باشد؛ اما با توجه به اینکه دیگر نیازی به پرداخت هزینه های مربوط به رفت و آمد ندارید، می توانید در هزینه های خودتان صرفه جویی کنید.

  • کاهش نیاز به خارج شدن از رختخواب

افرادی که دارای استراحت مطلق هستند و به دلیل داشتن بیماری های زمینه ای، هر گونه جابجایی و حرکت برای آن ها مضر است، باید از خدمات سونوگرافی در خانه استفاده کنند.

کاهش نیاز به خارج شدن از رختخواب، می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد که یکی از مهم ترین مزایا، کاهش علائم بیماری های مختلف جسمی است.

  • دریافت خدمات به صورت سریع تر

خدمات ارائه شده توسط شرکت ها و مجموعه های مختلف برای سونوگرافی در خانه به صورت سریع تر انجام می شود. دیگر نیازی نیست که مدت زمان زیادی را صرف گرفتن نوبت برای انجام سونوگرافی در منزل کنید.

شما می توانید بدون نیاز به این کار، برای دریافت خدمات سونوگرافی در خانه اقدام کنید و نوبت بگیرید. مطمئن باشید که این خدمات به صورت سریع تر به شما ارائه می شوند.

هزینه سونوگرافی در منزل چقدر است؟

یکی از سوالات رایجی که در مورد سونوگرافی در منزل وجود دارد این است که هزینه سونوگرافی در خانه چقدر است؟ به طور کلی، هزینه سونوگرافی در منزل بر اساس عوامل بسیار متعددی تعیین می شود.

نوع بیمه، نوع خدمات دریافتی و حتی مسافت میان مرکز درمانی تا اعزام فرد متخصص برای انجام سونوگرافی، همگی بر روی هزینه سونوگرافی در منزل تاثیر می گذارند.

اگر سوال شما این است که آیا هزینه سونوگرافی در منزل بیشتر از هزینه سونوگرافی در مراکز درمانی است، باید بگوییم که نمی توان بدون در نظر گرفتن کیفیت خدمات، قیمت ها را با هم مقایسه کرد.

البته در برخی از موارد بیمه بخشی از هزینه انجام سونوگرافی را پوشش می دهد. در این صورت قیمت و هزینه انجام سونوگرافی نیز کاهش پیدا می کند.

برای اینکه اطلاعات بیشتری در زمینه هزینه سونوگرافی در خانه داشته باشید، می توانید با کارشناسان زی با مهر در ارتباط باشید. کارشناسان در مورد هزینه انجام سونوگرافی در منزل شما را راهنمایی خواهند کرد.

هزینه سونوگرافی در منزل چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه سونوگرافی در منزل چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟

آیا سونوگرافی در منزل ایمن است؟

شاید برخی از افراد نگران انجام سونوگرافی در منزل باشند. چون تصور می کنند که سونوگرافی در خانه، ایمن نیست. به طور کلی، سونوگرافی بر اساس امواج فراصوت انجام می شود.

هیچ ضرری برای امواج فراصوت ارسال شده به داخل بدن جهت ثبت تصویر وجود ندارد. به همین خاطر، در مواردی که نیاز به تصویربرداری ایمن باشد، از سونوگرافی استفاده می شود.

به طور کلی، اساس کار سونوگرافی در منزل ایمن است و هیچ نگران خاصی در این مورد وجود ندارد. چون به هر حال دستگاه هایی که برای انجام سونوگرافی مورد استفاده قرار می گیرند، همان دستگاه هایی هستند که در مراکز درمانی وجود دارند. فقط نوع ساخت آن ها باعث شده تا کوچک تر شوند.

بنابراین، سونوگرافی در منزل کاملا ایمن است و جای نگرانی وجود ندارد. فقط برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را انجام سونوگرافی در منزل ببینید، لازم است که حتما به یکی از مجموعه های ارائه دهنده معتبر سونوگرافی در منزل مراجعه کنید. در این صورت، خیالتان از بابت کیفیت ارائه خدمات راحت تر خواهد شد.

چگونه برای انجام سونوگرافی در خانه آماده شویم؟

برای انجام سونوگرافی در خانه، نیازی به انجام کار خاصی ندارید. چون در اکثر موارد سونوگرافی نیاز به مراقبت قبل و بعد ندارد و کاملا غیر تهاجمی است.

اما اگر پزشک توصیه می کند که برای انجام سونوگرافی، مایعات زیاد مصرف کنید یا به هر حال مثانه و روده های خود را تخلیه کنید، توصیه می کنیم که حتما این کارها را انجام دهید. بنابراین، برای اینکه برای انجام سونوگرافی در منزل آماده شوید، می بایست قبل از هر اقدامی با پزشک متخصص در حوزه انجام سونوگرافی در منزل ارتباط بگیرید.

نوع سونوگرافی و توصیه پزشک برای انجام سونوگرافی، می تواند باعث ایجاد تفاوت در روش های مراقبتی قبل از انجام سونوگرافی شود.

زی با مهر؛ ارائه دهنده خدمات سونوگرافی در خانه

زی با مهر یکی از مجموعه های ارائه دهنده خدمات مراقبتی و پزشکی در منزل است که شما می توانید از آن برای انجام سونوگرافی در منزل نیز کمک بگیرید.

خدمات سونوگرافی در خانه بدون هیچ محدودیت خاصی برای افرادی که دارای شرایط خاصی هستند، قابل ارائه هستند. استفاده از کادری مجرب برای انجام سونوگرافی در خانه و همچنین، انجام مراقبت های لازم قبل و بعد از سونوگرافی در خانه به شما این امکان را می دهد تا سونوگرافی شکمی و یا داپلر را بدون نیاز به صرف هزینه زیاد در منزل انجام دهید.

فقط کافیست که برای انجام خدمات سونوگرافی در خانه با کارشناسان زی با مهر در ارتباط باشید و وقت رزرو کنید. در کوتاه ترین زمان ممکن، خدمات سونوگرافی در خانه به شما عزیزان ارائه می شود و دیگر نیازی نیست که از منزل خارج شوید.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد سونوگرافی در منزل و جزئیات آن صحبت کردیم. اگر به هر دلیلی قادر به خارج شدن از منزل نیستید، می توانید از خدمات سونوگرافی در خانه کمک بگیرید.

چون قطعا سونوگرافی که در خانه انجام می شود، می تواند به شما کمک کند تا دردسر خارج شدن از منزل را نداشته باشید. کافیست که استراحت کنید و منتظر اعزام افراد متخصص جهت انجام سونوگرافی باشید.

مرکز پرستاری زی با مهر

مرکز مراقبت پرستاری در منزل زی با مهر دارای مجوز رسمی از وزرارت بهداشت و با بهره گیری از پرستاران متخصص، کارآزموده و با سابقه، بصورت 24 ساعت شبانه روز در تمامی روزهای سال و ایام تعطیل، در خدمت شما عزیزان می باشد. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات پرستار سالمند ، پرستار کودک ، مراقبت از سالمند ، پرستار کرونا ، پرستار معلول ، پرستار بیمار، پرستار ارزان،  پرستار روزانه، پرستار شبانه روزی ، تزریقات، اعزام پزشک و اطلاع از دستمزد پرستار در منزل و دریافت قیمت دستگاه اکسیژن ساز با ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. تلفن تماس و مشاوره رایگان: ۰۲۱۶۶۵۸۱۸۳۳ الی 5

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *