خدمات پزشکی در منزل با زی با مهر

امروزه با وجود مشغله‌ زیاد و دور بودن راه ها، بسیاری از افراد قادر به رسیدگی از عزیزانشان نیستند. عزیز خانواده ممکن است سالمند ، بیمار و یا حتی کودک باشد. همچنین افراد نمی توانند با مشغله های فراوانی که دارند، ساعاتی از روز و یا شب را به مراقبت و نگهداری از عزیزشان بپردازند.

به همین خاطر برگزیدن پرستار مطمئن یک راه درست و منطقی به حساب می آید. پرستار کاربلد می تواند با وجود آگاهی که از حساسیت های  افراد ناتوان دارد، از پس نگهداری آن ها به خوبی بر آید. حتما میدانید یکی از معضلات امروزه  بسیاری از خانواده‌های شاغل، پیدا کردن یک پرستار با تجربه و آشنا به امور پرستاری است.

پرستار کاربلدی که بتواند به نحو احسن از فرد نگهداری نماید. به همین علت ما در این مطلب تصمیم داریم خدمات مرکز مراقبت پرستاری در منزل زی با مهر را به شما خوبان معرفی نماییم تا با شناخت این مرکز معتبر، برای پیدا کردن یک پرستار سالمند، پرستار کودک، پرستار بیمار ، پرستار فرد معلول و انجام خدمات پزشکی در منزل دغدغه نداشته باشید

ضرورت انجام خدمات پزشکی در منزل

بدن انسان دائما نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد. مخصوصا در مواردی که بیماری، ناتوانی یا ضعفی برای بدن ایجاد شود، نیاز به مراقبت بیشتر می شود.

در چنین شرایطی، علاوه بر مراقبت و رسیدگی، فرد نیاز به دریافت خدمات پزشکی خواهد داشت. چرا که اگر هرگونه معاینه، معالجه یا تزریقی لازم باشد، مراقبت صرف کفایت نمی کند. علاوه بر بیماران، در هر جامعه افرادی زندگی می کنند که نسبت به گروه های دیگر قدری ناتوان تر بوده و نیازمند توجه هستند. افرادی مثل سالمندان، کودکان و معلولین.

نیاز به دریافت خدمات پزشکی گاهی می تواند به یک کابوس تبدیل شود. چرا که فرد باید با وجود بیماری و کسالت جسمی، زحمات رفت و آمد به مرکز درمانی و مشکلات ترافیک و شلوغی را به جان بخرد.

علاوه بر مسیر، گاهی لازم است مدتی هم در مرکز درمانی منتظر بماند تا نوبت او شود و بتواند خدمات را دریافت کند. این موضوع می تواند برای سالمندان و افراد معلول حاد تر شود.

این افراد با وجود نیاز مکرر به دریافت خدمات پزشکی و پرستاری، برای جابجایی و حمل و نقل با مشکلات متعددی روبرو هستند. این معضل برای کودکان نیز وجود دارد.

چرا که کودکان معمولا از حضور در مراکز درمانی می ترسند و واکنش خوبی به این موضوع نشان نمی دهند. تمام این موارد می تواند برای افراد بیمار، سالمند، معلول و اطرافیان آنها کلافه کننده باشد. بگذریم که دسترسی به مراکز درمانی هم برای همه یکسان نیست.

این روزها مراکز بسیاری در حال فعالیت هستند که با ارائه خدمات پزشکی در منزل، موجبات رفاه حال هموطنان عزیزمان را فراهم کرده اند. مرکز مراقبت پرستاری زی با مهر یکی از این مراکز است. این مجموعه با ارائه تنوع گسترده ای از خدمات، امید دارد که بتواند ارامش را برای مردم عزیز ایران به ارمغان آورد.

02166581833

02166581833

پرستار سالمند در منزل

بسیاری از فرزندان دغدغه نگهداری از پدر و مادر سالمند خود را دارند. ورود به سنین سالمندی، ورود به دوره ای است که فرد از نظر ویژگی های جسمی ضعیف تر شده و نیاز به مراقبت و توجه دارد.

اهمیت به سالمندان در بسیاری از فرهنگ ها، از جمله فرهنگ کشور عزیزمان، به عنوان سنتی شایسته توصیه شده است. کسانی که افراد سالخورده ای در اطراف خود دارند در تلاش اند به بهترین شکل از آنها مراقبت کنند. به گونه ای که احترام و جایگاه آنها حفظ شود و دچار دلمردگی نشوند. اما انجام این وظیفه گاهی با موانعی روبرو است.

بسیاری از سالمندان در شرایطی هستند که همواره باید کسی را در کنار خود داشته باشند و حتی یک لحظه هم نباید آنها را تنها گذاشت. برخی از آنان دچار سو تغذیه یا بیماری هستند و تغذیه آنان باید طبق برنامه خاصی پیش برود.

سالمندان به دلیل ضعف جسمی، دائما نیاز به دریافت خدمات پزشکی دارند. از طرفی، ترک خانه و بستری شدن در بیمارستان ها و مراکز درمانی برای آنها بسیار رنج آور است. باید دانست برای افراد سالمند، هیچ کجا مثل منزل خودشان مطلوب و آرامش بخش نیست.

مشکل دیگری که وجود دارد این است که فرزندان درگیری ها و دغدغه های زندگی شخصی خود را هم دارند و گاهی مراقبت از پدر و مادر سالمند در منزل برای آنها بسیار دشوار می شود. در این مواقع، استفاده از پرستار و خدمات پزشکی در منزل یک انتخاب راهگشا و مناسب است.

استخدام پرستار سالمند در منزل مزایای بسیاری برای فرد سالمند و اطرافیان او دارد مرکز مراقبت پرستاری زی با مهر با اعزام پرستار سالمند در منزل این فرصت را در اختیار هموطنان عزیزمان قرار داده تا ضمن مراقبت از والدین سالمند شان، احترام و تکریم آنها را به بهترین شکل حفظ کنند.

پرستار سالمند در منزل

پرستار سالمند در منزل

مزایای مراقبت از سالمندان در منزل

اعزام پرستار سالمند یکی از کارهایی است که مراکز خدمات پزشکی در منزل انجام میدهند. این شیوه مزایای بسیاری به همراه دارد. اولین مزیت این روش، آرامش و روحیه بالایی است که برای افراد مسن به ارمغان می آورد.

برای افراد سالخورده، منزل شخصی محل امن و آرامش بخشی است که زندگی در آنجا را به زندگی در هر جای دیگر ترجیح می دهند. آنها می توانند در خانه ای که متعلق به خودشان است زندگی کنند، از وسایل شخصی خود استفاده کنند و با همسایگان قدیمی شان در ارتباط باشند.

این شرایط باعث حفظ روحیه آنان میشود و تا حد زیادی جلوی زوال عقل را میگیرد. استخدام پرستار برای مراقبت از افراد مسن می تواند باعث راحتی خیال اطرافیان شود. این کار هزینه ها را نیز کاهش می دهد. چراکه مراقبت از افراد سالخورده در منزل مقرون به صرفه تر از نگهداری آنها در خانه سالمندان و سایر مراکز است. شما فقط حقوقی برای پرستار پرداخت می کنید و از پرداخت سایر هزینه ها معاف هستید.

استخدام پرستار سالمند در منزل ترس تنها شدن و بی کمک ماندن را در فرد سالمند از بین می برد. تنها ماندن در خانه می تواند برای فرد سالمند خطرساز باشد.

همین امر موجب ترس افراد سالخورده و اطرافیان آنها است. پرستار سالمند می تواند به خوبی از او مراقبت کند و در صورت نیاز به دریافت خدمات پزشکی در منزل، با پزشک تماس گرفته و مشکل را با او در میان گذارد.

بهره مندی از پرستار سالمند در منزل، کیفیت زندگی افراد مسن و اطرافیان آنها را تا حد زیادی بالا می برد. افراد سالمند می توانند در خانه گرم خود در کنار خانواده زندگی کنند. اطرافیان سالمند نیز خیالشان راحت خواهد بود که عزیزان آنها در امنیت و آرامش روزگار می گذرانند.

جهت توضیح کاملتر متن زیر را بخوانید:
پرستار سالمند در منزل

02166581834

02166581834

پرستار کودک در منزل

مراقبت و نگهداری از کودک همواره دغدغه والدین بوده است. کودک تمام دارایی پدر و مادر است و بدیهی است که آنها مسئولیتی عظیم برای نگهداری از کودک خود احساس کنند.

باید به گونه ای از کودک نگهداری شود که علاوه بر برطرف شدن نیاز های او، جلوی رشد و شکوفایی خلاقیت های او گرفته نشود. این مسئولیت عمدتا به دوش مادران بوده است.

اما در روزگاری که تعداد بسیاری از مادران شاغل هستند، نگهداری از کودکان با موانع و مشکلاتی روبرو شده. مادر تلاش می کند از کودک خود به بهترین شکل مراقبت کند و در عین حال، شغل خود را نیز از دست ندهد. انجام هر دو مسئولیت برای او ممکن است قدری سنگین باشد.

در برخی مواقع، پدر و مادر شاغل، کودک خود را به مادربزرگ و پدربزرگ او می سپارند. مادربزرگ ها و پدربزرگ ها دلسوزانه از نوه خود مراقبت می کنند. اما طولانی بودن این روند ممکن است مشکلاتی به همراه داشته باشد و از شرایط مطلوب فاصله بگیرد.

در بسیاری از شرایط، مادربزرگ ها و پدربزرگ ها سالخورده هستند و سر و صدا و شیطنت های کودک برای آنها آزار دهنده است. اگرچه حس دلسوزی و مهربانی آنها نسبت به فرزندان و نوه هایشان باعث می شود این شرایط را بپذیرند، اما باید به فکر رفاه حال آنها هم بود و در مواردی که نیاز به نگهداری طولانی مدت از کودک است، چاره دیگری اندیشید.

مراکز خدمات پزشکی در منزل توجه ویژه ای به این موضوع داشته اند. مجموعه زی با مهر با در نظر گرفتن تمام این شرایط برای والدین، بهترین و کارآمد ترین افراد را به عنوان پرستار کودک در منزل اعزام می کند تا خیال پدر و مادر ها را از بابت کودک دلبندشان راحت کند. این مجموعه معتقد است هیچ مانعی نباید خلاقیت کودک را از او بگیرد.

پرستار کودک در منزل

پرستار کودک در منزل

حساسیت های مراقبت از کودک

نگهداری از کودک حساسیت ویژه ای می طلبد و کار هر کسی نیست. کودک با کشف کردن و اشتباه کردن است که می آموزد و خلاقیت خود را پرورش می دهد. پرستاری از کودک ارتباط تنگاتنگی با تربیت او و شکل گرفتن شخصیت او در بزرگسالی دارد.

پس امری طبیعی است که پدر و مادر ها حساسیت ویژه ای برای انتخاب پرستار فرزندشان به خرج بدهند. پرستار کودک باید صبور و دلسوز باشد و راه های کارآمد ارتباط با کودک را آموخته باشد. از طرفی، حس مسئولیت داشته باشد و مهربانانه کودک را بپذیرد.

او باید پا به پای کودک در شیطنت های او سهیم باشد، برای او یک هم بازی صمیمی باشد و در عین حال، کاملا مراقب باشد که کودک مرتکب رفتار خطر سازی نشود و به خود آسیبی نزند.

سال های اولیه زندگی، سال های مهم و سرنوشت سازی هستند که بخشی از آینده کودک را تعیین می کنند. بخش بزرگی از شخصیت و روحیات فرد در بزرگسالی، متاثر از دوران کودکی او است. پس بسیار مهم است که چگونه با کودک رفتار شود و روند تربیتی او چگونه باشد.

پرستار کودک باید بتواند محیط شاد و مفرحی برای کودک به وجود آورد و حتی الامکان، او را از ناراحتی و غم دور نگه دارد. علاوه بر روحیات، وضعیت جسمی کودک نیز مهم است و در آینده او تاثیر می گذارد.

کودک باید تغذیه مناسب داشته باشد و به فعالیت بدنی تشویق شود. بسیار پیش می آید که کودکان از خوردن غذا امتناع کنند. پرستار نباید او را به حال خود بگذارد. او باید با صبر و حوصله، به روند تغذیه کودک نظارت کند و سلامت جسمی او را مهم بداند.

جهت توضیح کاملتر متن زیر را بخوانید:
پرستار کودک در منزل

حساسیت های مراقبت از کودک

حساسیت های مراقبت از کودک

پرستار بیمار در منزل

در شرایطی که فردی بیمار شود، نیاز به مراقبت و پرستاری دارد تا به بهبودی کامل بازگردد. حتی اگر بیماری طوری باشد که بهبودی کامل حاصل نشود، باز هم نیاز به پرستاری و مراقبت ضروری است تا فرد به وضعیت بهبودی نزدیک شود یا لااقل، شرایط وخیم تری پیدا نکند.

با توجه به نیاز فراوانی که برای استخدام پرستار بیمار در منزل وجود دارد، مرکز خدمات پرستاری و پزشکی زی با مهر بر آن شده تا با ارائه این وظیفه، تا رسیدن به بهبودی در کنار بیماران باشد.

برخی از بیماری ها طولانی مدت هستند و فرد بیمار را نیازمند به پرستار دائمی می کنند. حال اگر فردی از اعضای خانواده بیمار بخواهد خود این وظیفه را به عهده بگیرد، پس از مدتی زیر بار این مسئولیت کمر خم می کند.

چرا که فرد بیمار از خانواده او است و بسیار برایش عزیز است. پس او نیز پا به پای بیمار پیش می رود و در بیماری او شریک می شود. درد های بیمار برای او نیز درد آفرین است و در گذر زمان، روحیه خود را بشدت از دست می دهد. بهتر است با کمک گرفتن از نیرو های دیگر، هم به خود کمک کنیم و هم به بیماران اطرافمان.

بسیار پیش می آید که فردی به یکباره بیمار می شود. بیماری هایی هستند که از قبل خبر نمیکنند. فرد صبح از خواب بر می خیزد و ناگهان متوجه می شود که بیمار شده و توانایی جسمی خود را از دست داده. در این شرایط، اعضای خانواده سردرگم می شوند که چه کسی باید از فرد بیمار مراقبت کند.

چراکه هیچگونه برنامه ریزی از قبل اتفاق نیفتاده است. در چنین اوضاع نابسامانی، تنها یک تلفن کافی است تا با بهره مندی از خدمات پرستار بیمار در منزل، خود و اعضای خانواده را از نگرانی در آورید.

جهت توضیح کاملتر متن زیر را بخوانید:
پرستار بیمار در منزل

پرستار بیمار در منزل

پرستار بیمار در منزل

پرستار معلول در منزل

معلولین افرادی محترم در جامعه هستند که از نظر جسمی قدری از دیگران ضعیف ترند. مسلم است که معلولیت به معنای محدودیت نیست. با این حال، وجود افرادی که به فرد معلول در انجام امور روزمره کمک کند بسیار برای او یاری رسان خواهد بود.

معلولیت در درجه های مختلفی وجود دارد. پس پرستاری از فرد معلول هم به شکل های مختلفی انجام می پذیرد. برخی از افراد با وجود معلولیت جسمی از پس کار های خود بر می آیند و مشکل خاصی ندارند.

اما برخی دیگر معلولیت های شدید تری دارند و نیازمند کمک دیگران هستند. نگهداری از فرد معلول سختی هایی برای اعضای خانواده دارد. کسی که مسئولیت دائمی نگهداری از فرد معلول را به دوش می کشد با محدودیت هایی روبرو است. چراکه هر جایی نمی تواند برود، وقت آزاد کمی دارد.

نمی تواند فرد معلول را در خانه رها کند و با خیال راحت به امور بیرون از منزل بپردازد. مسافرت های طولانی برای او دشوار و حتی غیر ممکن است. و در نهایت، ناچار است روابط و معاشرت خود را کم کند. درست است که او با مراقبت از فردی که برایش عزیز است احساس خوبی را تجربه می کند، اما باید در نظر داشت معلولیت چیزی نیست که بتوان انتهایی برای آن متصور شد.

دشواری دیگر نگهداری از فرد معلول مشکلات مربوط به جابجایی و حمل و نقل او است. در بسیاری از مواقع، کسی که از یک معلول نگهداری می کند پس از مدتی به عارضه کمر درد و مشکلات عضلانی دچار می شود.

پس بهتر است مسئولیت مراقبت از فرد معلول را با نیرو های کمکی تقسیم کنیم. اینگونه با آرامش خاطر بیشتری در کنار عزیزان معلول خواهیم بود. حضور یک پرستار برای مراقبت از فرد معلول می تواند حال بهتری را برای تمام اعضای خانواده به ارمغان آورد.

جهت توضیح کاملتر متن زیر را بخوانید:
پرستار معلول+مزایای آن

پرستار معلول در منزل

پرستار معلول در منزل

پرستار در نقاط مختلف تهران

از جمله مشکلات شهر تهران مشکل شلوغی، ترافیک و آلودگی هوا است. این قبیل مشکلات برای فردی که نیاز به دریافت خدمات پزشکی دارد بسیار آزار دهنده است.

چرا که چنین فردی در شرایط جسمی مساعدی نیست و تحمل ترافیک و شلوغی برای او دشوار است. از طرف دیگر، آلودگی هوا می تواند بر شدت بیماری یا عارضه جسمی او اضافه کند و باعث وخامت حال او شود. برای چنین فردی، دریافت خدمات پزشکی در منزل بسیار مطلوب خواهد بود.

چرا که زحمات و دردسرهای بسیاری را از پیش پای او بر می دارد. به علاوه، ماندن در خانه او را کمتر در معرض آلودگی هوا قرار می دهد.

مشکل دیگر افراد بیمار و نیازمند مراقبت و پرستاری این است که خدمات پزشکی و درمانی بطور یکسانی در سطح شهر توزیع نشده اند. در برخی محله ها، دسترسی به این خدمات دشوار تر از نقاط دیگر است.

از طرف دیگر، همه خدمات پزشکی و درمانی موجود هم از کیفیت کافی برخوردار نیستند. پس فردی که به کیفیت خدمات اهمیت می دهد باید مسافت های طولانی را به جان بخرد و هزینه های گزافی بپردازد تا از خدمات پزشکی و پرستاری مطلوبی بهره مند شود.

مجموعه مراقبت پرستاری زی با مهر، تلاش بسیار کرده است تا مشکل توزیع ناعادلانه خدمات پزشکی، مراقبتی و درمانی را برطرف کند. این مجموعه با ایجاد امکان استخدام پرستار در مناطق مختلف تهران مانند محله های منطقه 1 و 6 و … امید دارد که همه ساکنین پایتخت بتوانند به یک اندازه از خدمات درمانی بهره ببرند.

خدمات پزشکی در منزل زی با مهر موفق شده معضلات مربوط به شلوغی، ترافیک، آلودگی هوا و توزیع نامناسب خدمات را تا حد زیادی از پیش پای هموطنان عزیزمان بردارد.

جهت توضیح کاملتر متن زیر را بخوانید:
پرستار در منزل در محله های منطقه یک

پرستار در نقاط مختلف تهران

پرستار در نقاط مختلف تهران

تست قند خون در منزل

دیابت، بیماری رایج و آشنایی است. این بیماری ناشی از بالا رفتن میزان قند خون است و عوارضی به همراه دارد. تست قند خون روش رایجی است که میزان قند یا گلوکز خون را اندازه گیری می کند.

یکی از کاربرد های این آزمایش، تشخیص ابتلا به دیابت و پیش دیابت است. این آزمایش مخصوصا برای افراد مبتلا به دیابت بسیار پر کاربرد است. بیماران دیابتی از طریق آن می توانند سطح قند خون خود را کنترل کنند.

بیمار مبتلا به دیابت دائما نیاز به انجام تست قند خون دارد. چرا که باید سطح قند خون او به دقت کنترل و مدیریت شود تا عارضه جدی پیش نیاید. آزمایش قند خون علاوه بر اعلام سطح قند خون فرد، در آگاه کردن او نسبت به وضعیت رژیم غذایی، فعالیت ورزشی و تاثیر دارو های دیابت، بسیار مفید و کاربردی است.

بیماران دیابتی باید این آزمایش را جدی بگیرند تا بتوانند بیماری خود را به خوبی کنترل کنند. بالا رفتن غیر طبیعی قند خون می تواند منجر به آسیب مغزی، اغما و حتی مرگ شود.

آزمایش بررسی قند خون در خانه و مراکز و مطب پزشکی امکان پذیر است. اما فرد مبتلا به دیابت دائما نیاز به بررسی وضعیت قند خون خود دارد و ترک مداوم خانه در ساعات مختلف شبانه روز برای او امکان پذیر نیست. بهره مندی از خدمات پزشکی در منزل زی با مهر می تواند حلال این مشکل باشد. این مجموعه با انجام تست قند خون در منزل توسط افراد متخصص، اطمینان خاطر را به بیماران دیابتی هدیه می دهد.

جهت توضیح کاملتر متن زیر را بخوانید:
تست قند خون در منزل

تست قند خون در منزل

تست قند خون در منزل

تزریق انسولین در منزل

هورمون انسولین هورمونی است که از لوز المعده ترشح می شود. این هورمون باعث استفاده بدن از گلوکز خون می شود. در نتیجه میزان قند خون یا گلوکز را کاهش داده و آن را به حد تعادل می رساند.

بیماران دیابتی برای کنترل و مدیریت بیماری خود، علاوه بر انجام تست قند خون، نیاز به تزریق انسولین دارند. در واقع، دیابت زمانی بروز می کند که انسولین کافی در بدن تولید نمی شود و یا بدن بطور مناسبی از انسولین استفاده نمیکند.

تزریق انسولین به عنوان درمانی برای بیماران مبتلا به هر کدام از دو نوع دیابت نوع 1 و 2، روشی شناخته شده است. استفاده از انسولین باید به صورت تزریقی باشد و مصرف آن به صورت خوراکی امکان پذیر نیست.

مرکز پرستاری و خدمات پزشکی در منزل زی با مهر توجه ویژه ای به بیماران دیابتی داشته است. این مجموعه علاوه بر انجام تست خون در منزل، با اعزام نیرو برای تزریق انسولین سعی دارد تا حد امکان جلوی عوارض ناشی از دیابت را بگیرد.

فرد مبتلا به دیابت مرتبا نیاز به انجام تست قند خون و تزریق انسولین دارد. مراجعه مداوم به مراکز درمانی برای او دشوار خواهد بود. اما این روز ها، یک تلفن می تواند این مشکل را از سر راه بردارد.

جهت توضیح کاملتر متن زیر را بخوانید:
تزریق انسولین در منزل

02166581835

02166581835

تزریق سرم در منزل

لابد بسیار پیش آمده که برای رفع درد و بیماری و یا تقویت بدن خود نیاز به تزریق سرم داشته اید و زحمات انجام این کار برای شما وحشتناک بوده است. چراکه مراجعه به یک مرکز درمانی برای تزریق سرم صبر و حوصله بسیار می طلبد. مخصوصا اگر نیاز مکرر به تزریق سرم داشته باشید.

تزریق سرم یکی از بهترین راه ها برای رساندن مواد مغذی به بدن و تقویت آن است. چراکه مواد سرم مستقیما وارد بافت ها می شود و بدن به خوبی آن را جذب می کند. تزریق سرم فقط برای رفع درد و بیماری انجام نمی شود.

حتی افراد سالم هم می توانند با وصل کردن سرم، به بدن خود برای دریافت مواد غذایی و مایعات کمک کنند. اما بطور کلی، یکی از کاربرد های رایج تزریق سرم برای رساندن سریع مواد دارویی به بافت های بدن است. در بسیاری از موارد، مصرف برخی از داروها به صورت خوراکی غیر ممکن است و فرد بیمار باید دارو را به صورت تزریقی دریافت کند.

در گذشته فرد ملزم بود برای تزریق سرم به یک مرکز درمانی مراجعه کند. او می بایست پس از معطلی بسیار، ساعتی هم منتظر می ماند تا مواد داخل سرم مصرف شود.

امروزه اما انواع تزریقات از جمله تزریق سرم جزو خدماتی است که مراکز خدمات پزشکی در منزل ارائه می دهند. تزریق سرم در منزل هیچ تفاوتی با تزریق آن در مراکز بهداشتی و درمانی ندارد. جز آنکه باعث سهولت کار و صرفه جویی در وقت و انرژی می شود.

جهت توضیح کاملتر متن زیر را بخوانید:
تزریق سرم در منزل

تزریق سرم در منزل

تزریق سرم در منزل

پرستاری از بیمار کرونایی در منزل

نگهداری از بیمار کرونایی در منزل حساسیت ها و سختی های خاص خود را دارد. بیماری کرونا بسیار واگیردار است. همین امر سختی مراقبت از بیمار کرونایی را دو چندان می کند. چرا که فرد باید در عین مراقبت از بیمار، بسیار مراقب خود باشد تا او نیز درگیر بیماری نشود.

حالا شرایطی را تصور کنید که این بیماری به سرعت منتقل شده و تمام اعضای یک خانواده را درگیر کرده. در این شرایط چه کسی باید از همه افراد مراقبت کند؟ اصلا چه کسی حاضر می شود در این شرایط نامساعد قرار بگیرد و خود را به خطر بیندازد؟

البته آن دسته از بیماران کرونایی که در شرایط وخیم و بدحالی شدید قرار دارند باید در بیمارستان تحت نظر قرار بگیرند. اما اگر بیمار مبتلا به کرونا زیاد بد حال نباشد، می توان در خانه از او مراقبت کرد. مرکز زی با مهر با ارائه خدماتی برای نگهداری از بیمار کرونایی در منزل، امید دارد که بتواند سهم کوچکی در عبور از شرایط دشوار بیماری همه گیر کرونا ایفا کند.

همانطور که گفتیم، کرونا بیماری واگیرداری است که به سرعت انتقال می یابد. افرادی که در اطراف فرد مبتلا هستند باید بسیار محتاطانه به او نزدیک شوند. این افراد باید روابط خود با فرد مبتلا را به حداقل رسانند و تا حد ممکن از او دور باشند.

چنین شرایطی ممکن است برای همه اعضای خانواده کلافه کننده باشد. نگهداری از بیمار کرونایی به نحوی که هم فرد مبتلا روند بهبودی را به خوبی طی کند و هم اعضای دیگر خانواده از بیماری مصون بمانند، مسئولیتی سنگین است و احتمال موفق شدن در آن ضعیف است. بهتر است از افراد مجرب و پرستاران حرفه ای کمک بگیرید تا از شرایط رنج آور کرونا با موفقیت عبور کنید.

نگهداری از بیمار کرونایی در منزل

نگهداری از بیمار کرونایی در منزل

دشواری های نگهداری از فرد مبتلا به کرونا

بیماری کرونا سریع تر از آنچه فکرش را بکنید پیش می رود و همه را درگیر میکند. البته ترس از این بیماری مشکلی را حل نمیکند. باید هوشیار بود و با پیش گرفتن روند مناسب، با آن مقابله کرد. در صورت نگهداری از بیمار کرونایی در منزل، رابطه فرد بیمار و سایر اعضا باید به حداقل برسد.

فرد بیمار باید در اتاقی مجزا قرنطینه شود. ضمن اینکه اتاق او نیز باید تهویه مناسب داشته باشد. حتی الامکان هیچکس نباید در اتاق بیمار رفت و آمدی داشته باشد. بیمار نیز باید سعی کند در نقاط مختلف خانه رفت و آمد نکند. رعایت فاصله 2 متری با فرد بیمار ضروری است.

بیمار مبتلا به کرونا باید حتما از ماسک استفاده کند. اطرافیان او نیز بهتر است در خانه ماسک بزنند. ماسک باید تمیز باشد و در صورت خیس یا آلوده شدن، سریع تعویض گردد. شستن مرتب دست ها نباید فراموش شود.

تمام نقاط خانه که بیمار با آنها در تماس است باید مرتبا ضد عفونی شود. مخصوصا جاهایی مثل حمام و توالت. بهتر است فرد بیمار از حمام و توالت جداگانه استفاده کند. اما چه این مکان ها مشترک باشند چه مجزا، نیاز به ضد عفونی کردن از بین نمی رود.

در تمام این شرایط دشوار و با وجود لزوم دوری از بیمار مبتلا به کرونا، او نیاز ویژه ای به مراقبت و رسیدگی دارد. بیماری کرونا سیستم بدن فرد را ضعیف میکند و انرژی او را به تحلیل می برد.

بنابراین، فرد بیمار باید با رژیم غذایی مناسب و مصرف دارو، نیروی خود را تجدید کند. یک پرستار خبره به خوبی میداند چگونه از بیمار کرونایی نگهداری کند تا در عین پیشرفت روند بهبودی، احتمال انتقال بیماری به حداقل برسد. بنابراین، در شرایط دشوار بیماری کرونا میتوانید روی کمک مراکز مراقبت پرستاری و خدمات پزشکی در منزل حساب کنید.

دشواری های نگهداری از فرد مبتلا به کرونایی

دشواری های نگهداری از فرد مبتلا به کرونایی

تست کرونا در منزل

با شیوع بیماری کرونا، نیاز به انجام تست کرونا ضروری شد. افراد مشکوک به کرونا برای اطلاع از وضعیت خود و تصمیم گیری برای شروع روند درمان، نیاز به انجام تست کرونا داشتند. اما این آزمایش یک مانع اساسی داشت.

فردی که نیاز به انجام تست کرونا داشت باید در محیط های شلوغ آزمایشگاهی قرار میگرفت که خود آلوده و مستعد انتقال کرونا بودند. چه بسیار افرادی که کرونا نداشتند اما به دلیل قرار گرفتن در محیط آزمایشگاه برای انجام تست، به کرونا مبتلا شدند.

پس مراکز مراقبت پرستاری و خدمات پزشکی در منزل، از جمله مجموعه زی با مهر، انجام تست کرونا در منزل را به لیست خدمات خود اضافه کردند تا بتوانند سهمی در قطع زنجیره کرونا ایفا کنند.

اگرچه بیماری کرونا علائمی دارد، اما میتوان گفت تنها راه تشخیص آن انجام تست کرونا است. علائم کرونا بسیار شبیه به علائم بیماری های ویروسی دیگر مثل آنفولانزا و سرماخوردگی است.

همین امر باعث میشود تشخیص بیماری بر اساس علائم، دشوار باشد. از طرفی، علائم بیماری کرونا در همه مبتلایان بروز نمی کند. حتی اگر علائم بیماری برای فرد مبتلا به کرونا بروز کند، بسیار محتمل است که در مراحل اولیه بیماری، خود را نشان ندهد. با توجه به انتقال سریع بیماری کرونا و خطرات ناشی از آن، باید تست کرونا را جدی گرفت.

تست کرونا در انواع مختلفی انجام میشود. یکی از رایج ترین آنها، تست PCR کرونا است که نشان میدهد در لحظه به کرونا مبتلا هستید یا خیر. انجام تست کرونا شرایط پیچیده ای ندارد و سریع انجام می شود. مراکز خدمات پزشکی در منزل آماده اند تا تست کرونا را در منزل خودتان و در هر ساعتی از شبانه روز انجام دهند.

جهت توضیح کاملتر متن زیر را بخوانید:
تست کرونا در منزل

تست کرونا در منزل

تست کرونا در منزل

فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی یک روش درمانی کارآمد برای عارضه های عضلانی و اسکلتی است. این روش، برای بازگرداندن توانایی های فیزیکی و حرکتی و برطرف کردن درد های مفصلی می تواند یک روش کارآمد و اثر بخش باشد.

فیزیوتراپی برای هر کسی در هر سن و سالی قابل انجام است. در این روش، متخصص فیزیوتراپیست، نواحی آسیب دیده و نقاط منشا درد را در بدن شما تشخیص می دهد. سپس با تجویز تمرینات و حرکاتی یا ماساژ دادن، به شما کمک می کند بر درد خود فائق آیید و توانایی خود را بازگردانید. انجام مداوم تمرینات طبق برنامه منظم متخصص فیزوتراپیست به بهبود عملکرد شما کمک بزرگی می کند.

در فیزیوتراپی از دارو و روش های تهاجمی استفاده نمیشود. از این نظر، روش بسیار مناسبی برای توانبخشی و برطرف کردن درد است. در هنگام انجام فیزیوتراپی فرد تحت درمان باید نواحی آسیب دیده را حرکت دهد و از این جهت ممکن است دردی را احساس کند. اما بطور کلی، فیزیوتراپی عوارض خاصی ندارد.

عوارضی هم اگر باشد ناشی از بی احتیاطی فیزیوتراپیست یا انجام این روش توسط افراد غیر متخصص و مراکز نامعتبر است. مجموعه پرستاری و خدمات پزشکی در منزل زی با مهر با اعزام متخصص ترین افراد در نظر دارد روشی بدون عوارض برای بهبود آسیب های عضلانی و اسکلتی ارائه دهد.

در موارد بسیاری، فیزیوتراپی فرد بیمار را از عمل جراحی بی نیاز می کند و اختلالات فیزیکی او را برطرف میکند. حتی اگر انجام فیزیوتراپی چنین نتیجه ای را رقم نزند، میتواند مقدمه ای برای درمان های بعدی باشد و باعث اثربخشی بیشتر عمل جراحی شود.

فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در چه مواردی کاربرد دارد؟

اولین کاربرد فیزیوتراپی در رفع درد یا کاهش آن است. این روش می تواند برای کسانی که از دردهای مفصلی و اختلالات عضلانی و اسکلتی رنج میبرند روش مناسبی باشد.

گاهی فیزیوتراپی بسیار خوب پیش میرود و عارضه ای را برطرف می کند که برطرف کردن آن نیاز به عمل جراحی داشته. حتی در مواردی که انجام عمل جراحی ضروری باشد، فیزیوتراپی می تواند درصد موفقیت عمل را بالا ببرد و به روند بهبودی فرد بعد از عمل جراحی کمک کند.

گذشته از بحث عمل جراحی، گاهی اختلالات عضلانی باعث میشود فرد از نظر حرکات فیزیکی و ایستادن صحیح، ناتوان شود. در چنین مواردی، فیزیوتراپیست برنامه ورزشی و تمرینات منظمی را تجویز میکند تا فرد توانایی خود را به دست آورد.

فیزیوتراپی برای افراد سالمند کاربرد و مزیت فراوان دارد. پوکی استخوان یکی از شایع ترین اختلالاتی است که با بالا رفتن سن بروز می کند. تمرینات فیزیوتراپی برای افراد مبتلا به پوکی استخوان بسیار مفید است.

دیابت، بیماری های عروقی، بیماری های ریه و بیماری های قلبی از دیگر مواردی هستند که بالا رفتن سن می تواند در بروز آنها دخیل باشد. جالب است بدانید فیزیوتراپی برای افراد مبتلا به دیابت، بیماری های عروقی، بیماری های ریه و بیماری های قلبی نیز کاربرد دارد.

گاهی پزشک برای کسی که سابقه سکته قلبی داشته برنامه فیزیوتراپی تجویز میکند. حتی برای بیماری های مربوط به زنان هم برنامه فیزیوتراپی کاربرد دارد و میتواند در سلامت آنها موثر باشد.

در اکثر موارد ذکر شده، فرد از عارضه ای رنج میبرد که حرکت و جابجایی را برای او دشوار میکند. استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل فرصتی است برای چنین افرادی تا بدون زحمات حرکت کردن و جابجایی و پیمودن مسافت های طولانی، روند درمان خود را با خیال راحت پیش ببرند.

جهت توضیح کاملتر متن زیر را بخوانید:
فیزیوتراپی در منزل

کاربرد فیزیوتراپی

کاربرد فیزیوتراپی

ویزیت پزشک در منزل

بدن انسان دائما در معرض بیماری ها و عفونت های مختلف قرار دارد. حتی یک ویروس کوچک هم می تواند او را بیمار و نیازمند پزشک کند. در هنگام بروز بیماری، شلوغی مطب ها و کلینیک های پزشکی و هزینه ها و سختی های ایاب و ذهاب می تواند خود درد مضاعفی باشد.

گاهی لازم است پس از مراجعه به پزشک ساعت ها با حال نامساعد منتظر بمانید تا نوبت شما شود و بتوانید خدمات درمانی را دریافت کنید. گاهی حتی آنقدر سر پزشک شلوغ است که اصلا نوبت به شما نمیرسد و مجبور میشوید به جای دیگری مراجعه کنید یا اصلا قید پزشک را بزنید. لابد بسیار پیش آمده که نیاز به پزشک داشته اید اما وقتی دردسرهای رفت و آمد و در نوبت ماندن را در ذهنتان تصور کرده اید، به کلی منصرف شده اید و ترجیح داده اید در خانه بمانید تا ایام بیماری سپری شود.

با شیوع بیماری کرونا، رفت و آمد به مطب های پزشکی به موضوعی خطرناک تبدیل شد. چراکه مراکز درمانی جزو مکان های آلوده به کرونا هستند و باعث انتقال بیماری میشوند. در شرایط خطرناک کرونا، حضور در مراکز درمانی یک ریسک خطرساز است. در چنین اوضاعی، ایمن ترین و مطمئن ترین راه، استفاده از خدمات پزشکی در منزل است.

افرادی چون سالمندان و افراد ناتوان جسمی جزو کسانی هستند که نیاز مداوم به پزشک دارند. برای چنین افرادی، ویزیت پزشک در منزل می تواند یک راه امید بخش باشد.

چرا که آنها را مجبور نمیکند با وجود عارضه جسمی و ناتوانی، مدام در مسیر رفت و آمد به مطب پزشک باشند. در نظر داشته باشید برای کسانی چون سالمندان تحمل شلوغی و در نوبت ماندن بسیار دشوار تر از افراد دیگر است. خدمات پزشکی در منزل مانند هدیه ای است که به این افراد داده شود.

جهت توضیح کاملتر متن زیر را بخوانید:
ویزیت پزشک در منزل

ویزیت پزشک در منزل

ویزیت پزشک در منزل

واکسیناسیون در منزل

تزریق واکسن برای مبارزه با بیماری ها ضروری است. در واقع، واکسن خطرات ناشی از بیماری های بسیاری را از بین می برد و جلوی مرگ و میر ناشی از آن را می گیرد. در گذشته، لازم بود تمام افراد برای انجام واکسیناسیون به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند. اما امروزه، مراکز مراقبت پرستاری و خدمات پزشکی در منزل با زدن واکسن در منزل خود فرد، باعث سهولت روند واکسیناسیون شده اند.

رایج ترین واکسن این روز ها واکسن کرونا است. پس از تولید و توزیع واکسن کرونا، واکسینه شدن همه مردم برای شکست بیماری کرونا ضروری بود. اما از آنجا که هنوز خطر بیماری برطرف نشده بود، برخی افراد برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون واهمه داشتند.

چراکه این مراکز معمولا شلوغ و مستعد انتقال کرونا بود. از طرفی واکسیناسیون افراد سالمند و ناتوان جسمی کار اطرافیان را دشوار می کرد. چراکه لازم بود آنها را برای تزریق دوز اول، دوم و سوم کرونا، چند بار به مراکز واکسیناسیون برد و بازگرداند.

مراکز مراقبت پرستاری و خدمات پزشکی در منزل، انجام واکسیناسیون در منزل را نیز به لیست خدمات خود اضافه کردند تا به روند واکسیناسیون کرونا سرعت ببخشند. مرکز مراقبت پرستاری و خدمات پزشکی در منزل زی با مهر آماده است تا برای زدن واکسن در منزل، نیروهای خود را اعزام کند.

جهت توضیح کاملتر متن زیر را بخوانید:
خدمات زدن واکسن در منزل

02166581833

02166581833

تعویض زخم و زخم بستر در منزل

افرادی که زخم یا جراحتی پیدا می کنند، تا زمان برطرف شدن جراحت نیاز مداوم به تعویض پانسمان زخم خود دارند. ناحیه زخم باید همواره تمیز نگه داشته شود و پانسمان آن به موقع تعویض گردد تا عوارضی پیش نیاید و بهبودی حاصل شود.

این طور به نظر می رسد که هر کسی می تواند به راحتی پانسمان زخم را عوض کند. اما اگر این کار توسط افراد متخصص انجام نشود، ممکن است زخم شما را جدی تر کند.

پانسمان زخم به صورت یک پوشش محافظتی روی زخم را می پوشاند. پانسمان زخم روند بهبودی را سرعت می دهد و جلوی خونریزی را می گیرد. این پانسمان همچنین مانع ورود میکروب و آلودگی به داخل زخم می شود، دما و رطوبت زخم را حفظ می کند و مانع از عفونت و گسترش زخم می شود.

البته زخم های بسته ای مثل تاول نیاز چندانی به پانسمان ندارند. پانسمان بیشتر از زخم های باز محافظت می کند. در زخم های باز امکان خونریزی و عفونت وجود دارد ولی برای زخم های بسته این احتمال بسیار کمتر است.

اگر مراجعه به مراکز درمانی برای تعویض پانسمان زخم برای شما دشوار است، باید بدانید مراکز مراقبت پرستاری و خدمات پزشکی در منزل، تعویض زخم در منزل خودتان را با روشی بهداشتی و مناسب انجام می دهند.

از دیگر خدمات مراکز خدمات پزشکی در منزل می توان به تعویض زخم بستر اشاره کرد. این نوع زخم در مواقعی بروز می کند که فرد به علت بیماری یا ناتوانی، برای مدت طولانی در بستر می خوابد یا روی ویلچر می نشیند. زخم بستر در نقاطی از بدن که فشار طولانی مدت روی آن قرار می گیرد ایجاد می شود و عوارضی به دنبال دارد.

مراکز در معرض خطر

مراکز در معرض خطر

زخم بستر چیست و چه عوارضی دارد؟

زخم بستر، که به آن زخم فشاری هم میگویند، نوعی آسیب پوستی است که در اثر بی حرکت بودن طولانی مدت ایجاد میشود. در این عارضه، نقاطی از پوست فرد که فشار طولانی مدت به آن وارد شده، آسیب جدی می بیند یا به کلی از بین می رود.

وقتی که فرد به مدت طولانی، بدون حرکت در یک جا خوابیده یا نشسته باشد بدون اینکه دردی احساس کند، این عارضه برای او رخ میدهد. بنابراین، بسیار مهم است که موقعیت فرد ناتوان را هر از گاهی تغییر دهیم.

تغذیه مناسب و رسیدگی به پوست نیز بسیار مهم است. کسانی که مسئول پرستاری از فرد ناتوان هستند باید حتما به این نکات توجه داشته باشند. معضل زخم بستر مخصوصا در میان سالمندان رایج است. گفته می شود زخم بستر یکی از علل مرگ در میان سالمندان است.

عوامل متعددی در بروز این عارضه نقش دارند. از جمله بی تحرکی طولانی مدت، بالا رفتن سن، دیابت، سکته مغزی، سو تغذیه، بی اختیاری ادرار و مدفوع، شاخص توده بدنی پایین، آلزایمر و گیجی و سابقه مصرف سیگار.

زخم بستر را باید جدی گرفت و برای بهبود آن تلاش کرد. البته بهبودی زخم بستر سریع اتفاق نمی افتد و ممکن است روز ها، ماه ها و حتی سال ها طول بکشد. گسترش زخم بستر می تواند باعث آلوده و عفونی شدن ناحیه زخم شود.

این عارضه همچنین می تواند باعث تب و لرز شود. از دیگر عوارض زخم بستر می توان به عفونت خون و عفونت های موضعی اشاره کرد. زخم بستر عموما در افرادی اتفاق می افتد که قادر به هیچگونه حرکتی نیستند. پس با توجه به لزوم رسیدگی به زخم بستر و درمان آن، مراکز مراقبت پرستاری و خدمات پزشکی در منزل، در محل حضور بیمار حاضر می شوند تا زخم او را به بهترین شکل مداوا کنند.

جهت توضیح کاملتر این مقاله را بخوانید: بهترین مرکز انجام خدمات تعویض زخم بستر در منزل کدام است؟

02166581834

02166581834

خدمات پزشکی در منزل، آسان ترین راه برای کمک به بیمار

بیماری و درد همواره شرایطی نامساعد و رنج آور برای انسان بوده است. از دیرباز، شرایط بیماری به گونه ای بوده که علاوه بر خود رنج بیماری، رنج های مضاعفی را بر فرد بیمار تحمیل کرده است.

یافتن پزشک حاذق و مراجعه به او، هزینه ها و سختی های رفت و آمد و بعضا مشکلات جابجایی بیمار ناتوان، از جمله این رنج ها و دشواری ها بوده که کار را برای بیمار و اطرافیان او سخت کرده است.

شاید در گذشته ارائه خدمات پزشکی در منزل مثل امروز ممکن نبود. اما امروزه، با وجود خدمات پزشکی در منزل، به جان خریدن رنج های دریافت خدمات درمانی امری غیر ضروری است. چراکه پرستار و پزشک حاذق، با وسایل لازم در بستر بیمار حاضر می شوند و خدمات درمانی را با کیفیتی مطلوب ارائه می دهند.

فردی که از یک عارضه، بیماری، سالمندی و ناتوانی جسمی رنج می برد اغلب شرایط روحی مناسبی ندارد. محیط شلوغ و پرهیاهو برای او آزاردهنده است. بستری شدن در بیمارستان هم به رنج های او اضافه میکند و در صورت طولانی شدن، روحیه او را ضعیف میکند و ممکن است حتی او را دچار افسردگی کند.

برای فردی که از عارضه جسمی رنج می برد اهمیت توجه به سلامت روان دست کمی از اهمیت سلامت جسم ندارد. حتی می توان گفت سلامت روانی از سلامت جسمانی هم مهم تر است.

چرا که مشکلات روحی روانی همواره وضعیت جسمی فرد را حاد تر می کند. خانه همیشه محیطی شاد و آرامش بخش برای فرد است و بودن در این محیط، از رنج بیماری و ناتوانی کم می کند. شاید مهم ترین رسالت خدمات پزشکی در منزل، کمک به این افراد است تا بر شرایط نامساعد درد و بیماری غلبه کنند بدون اینکه روحیه خود را ببازند.

رادیولوژی در منزل

شاید تصور کنید که رادیولوژی در منزل امکان پذیر نمی باشد، اما بهتر است بدانید که این کار بسیار راحت و توسط افراد متخصص انجام می پذیرد.

رادیولوژی در منزل یکی از خدمات پزشکی می باشد که طرفداران بسیاری دارد و افراد فراوانی از آن استقبال می کنند. زیرا ممکن است بسیاری از بیماران توانایی رفتن به مراکز مختص به این امر را نداشته باشند و انتقال آن‌ها به مراکز رادیولوژی کار بسیار سختی باشد.

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، اکنون ما می توانیم این کار را در منزل شخص انجام دهیم. در این صورت دیگر نیاز نیست تا شما بیمار مورد نظر را جابجا کنید.

همانگونه که می دانید تکنولوژی در حال پیشرفت بوده و همواره تجهیزات جدیدتری تولید می شوند. این دستگاه‌ها با هدف راحتی و آسایش بیماران ما تولید شده‌ و بسیاری از مشکلات ما را به راحتی رفع می کنند.

اگر می خواهید اطلاعات کامل تری در مورد رادیولوژی در منزل داشته باشید، بهتر است مقاله زیر را مطالعه کنید.

مقاله: رادیولوژی در منزل

02166581833

02166581833

گفتار درمانی در منزل

یکی از مشکلات رایجی که در اکثر کودکان و بزرگسالان رخ میدهد مشکلات گفتاری و تلفظ است. لکنت زبان ، اختلال در حرف زدن، نداشتن قدرت تکلم می تواند بر اثر  بعضی بیماری ها مانند سکته مغزی و غیره می باشد.

افراد متخصص در رفع و درمان این مشکلات می توانند کمک کنند و به اصطلاح آنان گفتار درمان می گویند. جلسات گفتار درمانی در منزل می تواند برای کودکان و سالمندان آرامش بیشتری به ارمغان بیاورد. همچنین دیر حرف زدن کودکان یکی از مشکلات جدی است که اگر زود تشخیص داده نشود نتیجه مطلوب نخواهد داشت.

گفتار درمان ها نحوه گفتار افراد دارای این مشکل را درمان می کنند و زیر شاخه ی پزشکی و توان‌بخشی به شمار می آیند. با گفتار درمانی در منزل دیگر لازم نیست نگران نداشتن وقت و مشکلات رفت‌وآمد برای مراجعه به مراکز مختلف باشید.

گاهی اوقات نیز پیش می آید که فردی بر اثر سکته مغزی قدرت گفتاری خود را از دست داده و یا حتی ممکن است کودکی به صورت مادرزادی قدرت تکلم نداشته باشد. همچنین ممکن است فرد براثر بیماری و ترس دچار لکنت زبان شود. در چنین مواردی افراد خانواده نگران و مظطرب شده و به پزشک متخصص مراجعه می کنند. چنانچه افراد به موقع برای درمان مراجعه کنند حتما نتیجه درمان بهتری را به دست می آورند.

اگر می خواهید اطلاعات کامل تری در مورد گفتار درمانی در منزل داشته باشید، بهتر است مقاله زیر را مطالعه کنید.

مقاله: گفتار درمانی در منزل

سونوگرافی در منزل

اگر در گذشته مجبور بودید برای انجام سونوگرافی به مراکز درمانی ارائه دهنده این خدمات مراجعه کنید ، امروزه می توان با دریافت خدمات سونوگرافی در منزل به راحتی مراحل مربوط به انجام سونوگرافی را انجام داد.

سونوگرافی به عنوان یک روش تصویربرداری غیر تهاجمی کاربردهای بسیار زیادی در علم پزشکی دارد. همچنین امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا دستگاه های سونوگرافی به دستگاه های پرتابل و کوچک تبدیل شوند.

این دستگاه ها جایگزین خوبی برای دستگاه های سونوگرافی بزرگ که فقط در مراکز درمانی وجود دارند، می باشند. چون به راحتی قابلیت جابجایی دارند و می توانند برای هر فردیکه به آن نیاز دارد از این خانه به آن خانه جابجا شوند.

ارائه خدمات سنوگرافی در منزل به افرادی که قادر به خروج از منزل نیستند، بسیار حائز اهمیت است.

البته باید توجه داشت که انجام سونوگرافی در منزل باید توسط فرد متخصص انجام پذیرد. در غیر این صورت احتمال اینکه نتیجه مشاهده شده، خلاف واقعیت باشد نیز وجود دارد.

اگر می خواهید اطلاعات کامل تری در مورد سونوگرافی در منزل داشته باشید، بهتر است مقاله زیر را مطالعه کنید.

مقاله: سونوگرافی در منزل

نوار قلب در منزل

انجام نوار قلب در منزل برخلاف آنچه که بسیاری از افراد تصور می کنند بسیار ساده و بدون دردسر است زیرا نوار قلب شامل یک آزمایش بسیار ساده برای بررسی عملکرد الکتریکی قلب است. این فرآیند توسط دستگاهی تخصصی انجام می شود.

شلوغی و ازدحام خیابان ها و مشغله فراوان سبب شده تا افرادی با سابقه بیماری های قلبی علاقه ای به مراجعه به مطب و یا کلینیک برای انجام تست ماهیانه و یا دوره ای خود نداشته باشند و در چنین حالتی اهمیت انجام نوار قلب در منزل بیشتر نمایان می شود.

فردیکه بدون هیچ گونه سابقه بیماری دچار درد در قفسه سینه می شوند هرگونه حرکتی برایشان سخت خواهد بود و شما می توانید به او کمک کنید تا به جای مجبور کردن فرد به راه رفتن و یا معطل شدن در ترافیک جهت انجام تست قلب در بیمارستان و کلینیک این آزمایش را در منزل انجام دهند.

همچنین انجام چنین تست مهمی در خصوص سلامت قلب زمانی مفید تر خواهد بود که نوار قلب توسط کارشناسی متخصص انجام شود. مرکز زی با مهر با به خدمت گرفتن پرسنلی با تجربه و با سطح دانش بالا یکی از بهترین مراکز برای انجام چنین تستی در منزل است.

اگر می خواهید اطلاعات کامل تری در مورد نوار قلب در منزل داشته باشید، بهتر است مقاله زیر را مطالعه کنید.

مقاله: انجام نوار قلب در منزل

02166581833

02166581833

با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۶۶۵۸۱۸۳۳

اینستاگرام مرکز زی با مهر: zibamehr.nurse

منابع:
https://connecteam.com/home-nursing-care/

مرکز پرستاری زی با مهر

مرکز مراقبت پرستاری در منزل زی با مهر دارای مجوز رسمی از وزرارت بهداشت و با بهره گیری از پرستاران متخصص، کارآزموده و با سابقه، بصورت 24 ساعت شبانه روز در تمامی روزهای سال و ایام تعطیل، در خدمت شما عزیزان می باشد. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات پرستار سالمند ، پرستار کودک ، مراقبت از سالمند ، پرستار کرونا ، پرستار معلول ، پرستار بیمار، پرستار ارزان،  پرستار روزانه، پرستار شبانه روزی ، تزریقات، اعزام پزشک و اطلاع از دستمزد پرستار در منزل و دریافت قیمت دستگاه اکسیژن ساز با ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. تلفن تماس و مشاوره رایگان: ۰۲۱۶۶۵۸۱۸۳۳ الی 5

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *