روش های درمان کرونا در منزل

اگر فکر می کنید کرونا گرفته اید، اصلا نگران نباشید، مرکز مراقبت پرستاری شما را راهنمایی می کند تا بوسیله درمان کرونا در منزل ،بسلامت از این بیماری رهایی یابید.

اگر علائم کرونا را احساس کردید چه کاری باید انجام دهید؟ چنانچه تب، بدن درد، سرفه، سردرد، تنگی نفس یا هرگونه علائم گوارشی داشتید، احتمالا به کرونا مبتلا شده اید.

در حال حاضر به قدری شیوع کرونا افزایش پیدا کرده است که با پیدا شدن هرکدام از این علائم می شود فرد را کرونایی فرض کرد ،مگر اینکه تست PCR انجام داده و تست پی سی آر فرد منفی شود. در غیر اینصورت لازم است قرنطینه فرد را شروع کرده و به فکر درمان بیماری و درمان کرونا در منزل باشیم.

حال چنانچه به کرونا مبتلا شدیم… ادامه مطلب را بخوانید: درمان کرونا در منزل

مرکز پرستاری زی با مهر

مرکز مراقبت پرستاری در منزل زی با مهر دارای مجوز رسمی از وزرارت بهداشت و با بهره گیری از پرستاران متخصص، کارآزموده و با سابقه، بصورت 24 ساعت شبانه روز در تمامی روزهای سال و ایام تعطیل، در خدمت شما عزیزان می باشد. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات پرستار سالمند ، پرستار کودک ، مراقبت از سالمند ، پرستار کرونا ، پرستار معلول ، پرستار بیمار، پرستار ارزان،  پرستار روزانه، پرستار شبانه روزی ، تزریقات، اعزام پزشک و اطلاع از دستمزد پرستار در منزل و دریافت قیمت دستگاه اکسیژن ساز با ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. تلفن تماس و مشاوره رایگان: ۰۲۱۶۶۵۸۱۸۳۳ الی 5

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *