پرستار سالمند

خدمات پرستاری در منزل زی با مهر

اهمیت استخدام پرستار سالمند

بدون شک سالمندان عزیز هم از لحاظ روحی و روانی و هم از لحاظ جسمی باید مورد توجه فراوان قرار گیرند. شرایط امروزه و دغدغه ها و شرایط زندگی پر مشغله موجب شده که افراد زمان کافی برای رسیدگی به این عزیزان را نداشته باشند.

به همین علت شما باید با استخدام پرستار سالمند بتوانید نیازهای روحی، روانی و جسمی این افراد را برطرف نمایید.

استخدام پرستار سالمند

استخدام پرستار سالمند

خانواده هایی که برای رسیدگی به سالمندان خود زمان کافی ندارند، می توانند از مراکز معتبر درخواست پرستار سالمند نمایند. توجه داشته باشید که برای استخدام پرستار سالمند باید با یک مجموعه متخصص همکاری کرده و شخصی دلسوز، کاربلد، قابل اعتماد و با تجربه را بتوانید برای انجام این کار استخدام نمایید.

امروزه مراکز خدماتی متعددی در شهرهای مختلف کشور دایر شده که می ‌توانند با استفاده از تخصص و تجربه خود از سالمندان عزیز مراقبت نمایند. با ما در مجموعه زی با مهر همراه باشید تا به عنوان یک مرکز پرستاری متخصص و با تجربه، اطلاعات کافی به شما در این زمینه ارائه دهیم.

چرا نیاز به استخدام پرستار سالمند دارید؟

بدون شک نگهداری از عزیزانی که عمر خود را صرف رشد و اعتلای ما کرده ‌اند و اکنون شرایط مناسبی برای نگهداری از خود ندارند، از مهم ‌ترین امور به شمار می ‌رود.

با توجه به اینکه افراد سالمند باید احساس آرامش و امنیت در خود داشته باشند، استخدام یک پرستار به بهترین شکل می تواند به آن ها کمک کند تا در زمینه های مختلف روحی و روانی به حد مطلوبی برسند.

اهمیت استخدام پرستار سالمند

اهمیت استخدام پرستار سالمند

علاوه بر این که افراد سالمند نیاز به نگهداری و مراقبت دارند و شما با استخدام پرستار سالمند می توانید نیازهای آن ها را برطرف کنید، برای آرامش خاطر خود و سایر اعضای خانواده نیز باید این عمل را انجام دهید.

حضور پرستار در کنار فرد سالمند این نتیجه را به دنبال دارد که فرد سالمند به هیچ عنوان احساس تنهایی نکرده و یک هم نشین برای معاشرت و صحبت در کنار خود داشته باشد. با توجه به اینکه افسردگی و تنهایی به شدت در کمین سالمندان قرار دارد، حضور یک فرد در کنار آن ها و مراقبت از این عزیزان به خوبی می تواند آن ها را از این شرایط دور نگه دارد.

یک پرستار دلسوز، متخصص، حرفه ‌ای و با تجربه به خوبی می ‌تواند نقش خود را جهت حفاظت و مراقبت از سالمندان ایفا نماید. شرایطی که ما برای شما در نظر گرفته ایم به خوبی می تواند پاسخگوی نیازهای شما در زمینه های مختلف، جهت نگهداری از سالمندان باشد.

کدام سالمندان احتیاج به پرستار دارند؟

کهولت ‏سن می ‌تواند بر روی قوای جسمی افراد تاثیر بسزایی داشته باشد. علاوه بر این با توجه به اینکه افراد مسن در معرض بیماری های روحی و روانی نیز قرار دارند، نیاز به یک پرستار سالمند جهت نگهداری از آن ها به شدت احساس می شود.

پرستار با تجربه باید بتواند تمام نیازهای فرد سالمند را از لحاظ ذهنی و جسمی پاسخگو باشد. در حالت کلی سالمندانی که نیاز به نگهداری و مراقبت بیشتر دارند می توانند به دسته های زیر تقسیم می شود.

عده‌ای از سالمندان عزیز که مشکلی جهت انجام فعالیت ‌های روزمره خود ندارند. برای این دسته از عزیزان پرستار استخدام شده باید بتواند آن ها را از تنهایی در آورده و برای معاشرت با آن ها عملکرد مناسبی داشته باشد.

دسته دیگری از سالمندان با توجه به کهولت سن و عدم توانایی کامل برای انجام فعالیت ‌های روزمره نیاز به توجه و مراقبت بیشتر دارند. این عزیزان باید در تهیه غذا، جابجایی و انتقال آن ها، خوردن داروها و همچنین انجام برخی کارهای نظافتی مورد یاری قرار گیرند. به همین علت نیاز به پرستار سالمند در این دسته از عزیزان به شدت احساس خواهد شد.

معاشرت با سالمند

معاشرت با سالمند

دسته سوم از سالمندانی که نیاز به مراقبت بیش از دو دسته بالا دارند، افرادی به شمار می روند که به بیماری ‌های حاد مبتلا شده و با اختلال حرکتی و بیماری ‌هایی مانند آلزایمر و ام اس مواجه شده اند.

توجه داشته باشید که برای استخدام پرستار سالمند جهت مراقبت و نگهداری از این عزیزان باید پرستاری متعهد، حرفه ای و کاربلد استخدام نمایید.

وظایف پرستار سالمند

بسته به وظایفی که شما برای پرستار سالمند تعیین می کنید باید بتواند انواع مراقبت های مورد نیاز را از سالمند انجام دهد. از جمله وظایفی که بر عهده پرستار سالمند قرار می گیرد می توان به انجام کارهای درمانی و مراقبتی، ایجاد آرامش خانواده و همچنین کمک کردن به انجام فعالیت های روزمره فرد سالمند اشاره کرد.

توجه داشته باشید که برخی از افراد سالمند به صورت مستقل در منزل خود سکونت دارند. به همین علت باید پرستار استخدام شده توسط شما کاملاً به امور پرستاری و وظایف خود آگاه بوده تا خیال شما را از این بابت آسوده نماید.

بررسی وضعیت سالمندان

بدون شک در هر کشوری بخشی از ترکیب جمعیتی آن مختص به سالمندان خواهد بود. در کشور ما نیز آمار نشان می دهد که جمعیت این عزیزان حدود ۱۰ درصد از جمعیت کل کشور است. این عزیزان که بخش زیادی از عمر خود را صرف خدمت رسانی به ما کرده اند،

باید از سوی فرزندان حمایت کامل را دریافت نمایند. با این حال شرایط امرار معاش امروزه و همچنین مشغله های کاری اجازه کامل را از فرزندان برای نگهداری از سالمندان سلب کرده است. به همین علت مراکز خدماتی می توانند تمام نیازهای شما را در این زمینه پاسخگو باشند.

بررسی وضعیت سالمندان

بررسی وضعیت سالمندان

وظایف پرستار سالمند

بدون شک پرستاری که شما استخدام می کنید باید با آگاهی کامل از وظایف خود بتوانند نیازهای فرد سالمند را در اسرع وقت برطرف نماید. از جمله وظایف یک پرستار سالمند می ‌توان به نظارت دقیق بر نوع داروهای مصرفی فرد سالمند اشاره کرد. با توجه به حساسیتی که این عزیزان برای مصرف دارو دارند، پرستار استخدام شده باید آگاهی کامل از زمان و نحوه مصرف داروها داشته باشد.

از دیگر وظایف پرستار سالمند می توان به تعویض پانسمان زخم و در صورت لزوم، شستشوی آن ها اشاره کرد. پرستار باید به خوبی یک برنامه مراقبتی برای خود تعبیر کرده و بتواند در این مسیر جهت نگهداری و مراقبت از سالمند حرکت کند. از دیگر ویژگی ها و وظایف یک پرستار سالمند می توان به گزینه های زیر اشاره کرد.

  • – تهیه غذا و دادن غذا به موقع
  • – پیگیری تمام روند درمانی و مصرف دارو
  • – رسیدگی به علاقه مندی های فرد سالمند
  • – رسیدگی به محل استحمام و هم ‌چنین نظافت محل زندگی
  • – صحبت کردن با سالمند جهت بهبود همکاری با خانواده
  • – داشتن تخصص برای ارائه راهکارهای درمانی و ایجاد شرایط بهتر در وضعیت سالمند
  • – ارائه راهکارها به اعضای خانواده برای نحوه صحیح نگهداری و جابجا کردن سالمند

پرستار سالمند در شمال تهران

به منظور مراقبت و نگهداری از سالمندان شما در تمام نقاط شهر تهران، ما در مجموعه زی با مهر خدمات رسانی مناسبی به شما ارائه می دهیم. اگر در شمال شهر تهران مشغول به زندگی هستید و نیاز به یک پرستار برای مراقبت از سالمندان خود دارید می توانید با مجموعه ما ارتباط برقرار نمایید.

پرستار سالمند در غرب تهران

نیاز روز افزون افراد به مراقبت بالینی از سالمندان و توجه به آن ها موجب شده که شما در مناطق مختلف شهر تهران بتوانید مراکز پرستاری را مشاهده نمایید. شرایطی که ما در مجموعه زی با مهر برای شما در نظر گرفته ایم به خوبی می تواند پاسخگوی نیازهای شما در نقاط مختلف شهر تهران باشد.

با توجه به اینکه غرب تهران دارای نقاط مهم و فراوانی است، ما در این منطقه خدمات خود را به صورت کامل برای بخش ‌هایی مانند شهرک اکباتان، جنت آباد، پونک، مرزداران، صادقیه و همچنین منطقه چیتگر ارائه می دهیم.

پرستار سالمند در شرق تهران

اگر در شرق تهران مشغول به زندگی هستید و در دغدغه نگهداری از سالمندان در منزل خود را دارید، می توانید با خیالی آسوده به کارهای روزمره خود رسیدگی نمایید. مجموعه ما در زی با مهر در اسرع وقت خدمات خود را با بالاترین کیفیت به شما در شرق تهران ارائه می ‌دهد. برای مراقبت از سالمندان شما در این نقطه از تهران، ما تمام خدمات مورد نیاز شما را مهیا کرده ایم.

پرستار سالمند در تهران

پرستار سالمند در تهران

استخدام پرستار سالمند در منزل

اگر در منزل خود افراد سالمند را نگهداری می کنید و مشغله فراوان، مجال کافی به شما جهت رسیدگی به این عزیزان نمی دهد، می توانید بدون هیچ گونه نگرانی این عمل را به ما بسپارید. تیم ما در مجموعه زی با مهر با بهره مندی از پرستارهای دلسوز، کاربلد، قابل اعتماد و با تجربه بهترین شکل می توانند از پدر یا مادر شما در خانه مراقبت نمایند.

استخدام پرستار سالمند به صورت شخصی

برای استخدام پرستار شما روش های مختلفی را می توانید انتخاب نمایید. اگر قصد استخدام پرستار سالمند به صورت خصوصی و شخصی را دارید باید از روش ‌های مختلفی مانند معرفی توسط دوستان و آشنایان و همچنین بررسی آگهی به روش های مختلف اقدام نمایید.

از جمله معایب این روش می توان به نداشتن تعهد کاری پرستار، اطلاع نداشتن از سوابق کاری آن، نبود نظارت مستقیم بر کار پرستار و همچنین امکان ترک کار توسط پرستار اشاره نمود.

استخدام پرستار سالمند از مرکز خدمات پرستاری

روش دیگری که شما برای استخدام پرستار پیش رو دارید، استخدام از طریق مراکز خدمات پرستاری یا آژانس ‌های سالمند است. روشی که در مقابل روش قبلی قرار دارد، دارای مزایای گسترده ‌ای برای شما خواهد بود.

از جمله ویژگی ‌های استخدام پرستار از یک مرکز خدمات پرستاری می ‌توان به نظارت بر کار پرستار، استخدام پرستار آموزش ‌دیده، پشتیبانی شبانه روزی، استخدام پرستاران دارای مدارک تکمیلی و همچنین دریافت تخفیف در قراردادها اشاره کرد.

وظایف پرستار سالمند در منزل

اگر برای استخدام پرستار سالمند اقدام کرده اید، باید شخص استخدام شده از وظایف کلی خود آگاهی داشته باشد. از جمله وظایفی که پرستار سالمند باید در منزل انجام دهد، رعایت بهداشت سالمند، بررسی سلامت جسمانی سالمند، رسیدگی به سلامت روحی و روانی وی، تغذیه و همچنین انجام وظایف مربوط به امور منزل سالمند خواهد بود.

نکات مهم در استخدام پرستار سالمند

نکات مهم در استخدام پرستار سالمند

یکی از ویژگی هایی که ما در مجموعه و مرکز پرستاری زی با مهر برای شما مهیا کرده ایم، قابلیتی جهت استخدام پرستار زن و مرد خواهد بود. با توجه به اینکه پرستاران مرد باید تخصص بالایی در زمینه نگهداری از سالمندان داشته باشند.

ما با بهره مندی از افراد متخصص و با تجربه در این زمینه به شما کمک می کنیم. علاوه بر این پرستاران زن در مرکز ما نیز به خوبی می ‌توانند شرایط مورد نیاز شما را جهت مراقبت از سالمندان بررسی کرده و به آن ها پاسخ مناسب بدهند.

خدمات پرستاری در منزل

ابتدا باید بدانید که تمام پرستارانی که در مرکز پرستاری زی با مهر مشغول به فعالیت هستند، با بهره مندی از مدارک کافی و آموزش‌ های مناسب و با پشت سر گذاشتن مراحل گزینش توانسته ‌اند به خدمت این مرکز درآیند.

خدمات پرستاری ارائه شده توسط مجموعه ما در منزل شما اعم از پرستاری در منزل، درمان و کارشناسی زخم بستر، ارائه خدمات پزشکی و پیراپزشکی و ارائه خدمات روانشناسی توسط متخصصین و کادر مجرب و همچنین انجام خدمات فیزیوتراپی به صورت تخصصی در منزل خواهد بود.

فواید استخدام پرستار سالمند در منزل

بدون شک استخدام پرستار سالمند در منزل می تواند مزایا و فواید گسترده ای برای شما داشته باشد. پرستار سالمند به خوبی می تواند تمام امور روزانه سالمندان مانند نظافت، استحمام، پخت و پز، خرید مواد غذایی، بررسی خدمات درمانی و دارویی و همچنین همنشینی با وی را برای شما انجام دهند. استخدام پرستار سالمند در منزل به شما این اطمینان خاطر را می ‌دهد که بدون دغدغه مشغول به انجام امور روزانه خود باشید.

نکات مهم در مورد پرستار برای سالمند

نکات مهم در مورد پرستار برای سالمند

استخدام پرستار شبانه روزی سالمند در منزل

گاهی اوقات شما با شرایطی مواجه می شوید که به صورت شبانه روزی نیاز به حضور سالمندان در منزل خود خواهید داشت. پرستار استخدام شده باید از نیازهای شخصی و بهداشتی فرد سالمند برآوردی صحیح داشته و به صورت روزانه بتواند مراقبت های لازم اعم از دادن داروهای سالمند، استحمام، لباس پوشیدن، تهیه غذای مفید برای سالمندان، ارائه رژیم های غذایی به وی و همچنین کمک به سالمند جهت بازگشت سلامتی را انجام دهد.

به عنوان مثال گاهی اوقات سالمندان عزیز نیاز به یک همدم داشته و برای انجام امور منزل نیز باید به وی کمک کنند. نوع دیگری از سرویس های موجود برای سالمند در منزل، ارائه خدمات کلی و مراقبت شخصی از سالمند خواهد بود. پرستار باید در این شرایط فعالیت های شخصی و روزانه سالمندان را نیز انجام داده و هر اندازه فرد سالمند احتیاج بیشتری به مراقبت های شخصی داشته باشد، هزینه های بیشتری نیز شما پرداخت خواهید کرد.

هزینه پرستار شبانه روزی سالمند در منزل

برای برآورد هزینه پرستاری از سالمند شما در منزل، عوامل متعددی می توانند اثر گذار باشند. از جمله این عوامل می ‌توان به نوع خدمات مورد نیاز سالمندان، مقطع زمانی مراقبت از وی، نوع سرویس مورد نیاز سالمندان و همچنین محل زندگی فرد سالمند اشاره کرد.

عوامل موثر بر هزینه استخدام پرستار

عوامل موثر بر هزینه استخدام پرستار

موقعیت جغرافیایی و محل زندگی فرد سالمند نیز بر روی قیمت ‌ها تأثیر گذار خواهد بود. این که مکان زندگی فرد سالمند چگونه است و دسترسی پرستار به محل زندگی آن به چه صورتی انجام خواهد پذیرفت، تاثیر مستقیم بر هزینه پرستاری از سالمند در منزل خواهد داشت.

هزینه استخدام پرستار شبانه روزی سالمند در منزل طبق تعرفه های موجود برای شما انجام خواهد پذیرفت. جهت دریافت خدمات ما و برای استخدام پرستار سالمند می توانید با مجموعه ما در زی با مهر ارتباط برقرار کرده و نوع خدمات و هزینه ای که شما جهت استخدام پرستار سالمند نیاز به پرداخت آن دارید را می ‌توانید بررسی نمایید. در حالت کلی ما در مجموعه زی با مهر شرایطی در نظر گرفته ایم که به بهترین شکل می تواند پاسخگوی نیازهای شما جهت نگهداری از فرد سالمند در منزل باشد.

هزینه پرستار سالمند در منزل روزانه

همانگونه که عنوان کردیم برای استخدام پرستار سالمند شما می ‌توانید در مقاطع مختلف اقدام نمایید. به عنوان مثال شما می ‌توانید با استخدام پرستار به صورت شبانه ‌روزی، پاره وقت و همچنین روزانه خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. مقطع زمانی مراقبت از سالمند از جمله عوامل موثر بر هزینه پرستاری از وی در منزل به شمار می‌ رود.

امروزه مراکز خدمات پرستاری نیروهای خود را در زمان های ۲۴ ساعته، ۸ ساعته، ۱۲ ساعته و پاره وقت به مکان های مورد نظر ارسال خواهند کرد.

با توجه به اینکه برخی از سالمندان نیاز به مراقبت پاره وقت و روزانه دارند، متناسب با مدت زمانی که شما پرستار سالمند را استخدام می کنید می توانید هزینه های مورد نیاز را نیز پرداخت نمایید.

آگاهی کامل در مورد برنامه غذایی و دارویی سالمند

آگاهی کامل در مورد برنامه غذایی و دارویی سالمند

هزینه پرستار سالمند در منزل پاره وقت (مقطعی)

نوع دیگری از خدمات ما در مرکز پرستاری زی با مهر به شکلی است که شما می توانید با استخدام پرستار سالمند به صورت پاره وقت از ویژگی های مجموعه ما استفاده نمایید.

بسیاری از افراد ترجیح می ‌دهند که خود برای نگهداری از پدر و مادر سالمندشان اقدام کرده و تنها به دلیل مشغله کاری و در مقاطعی خاص، روی به استخدام پرستار سالمند بیاورند. به همین علت پرستار استخدام شده وظیفه دارد که در ساعات خاصی از روز، خدمات مورد نیاز سالمند را ارائه دهد.

گاهی اوقات شما با شرایطی مواجه می شوید که پس از عمل جراحی پدر و مادر خود، برای مقاطع کوتاه نیاز به استخدام پرستار سالمند دارید. در این شرایط نیز می ‌توانید به صورت مقطعی پرستار مورد نیاز را استخدام کرده و متناسب با ساعات کاری و خدماتی که برای شما انجام می دهند دستمزد آن ها را پرداخت نمایید.

اگر به دنبال استخدام پرستار سالمند به صورت پاره وقت، روزانه و شبانه روز هستید و به دنبال یک مرکز پرستاری متخصص و متعهد می گردید، می توانید با مرکز پرستاری زی با مهر تماس گرفته و از تعرفه های ما برنامه خدماتی که به شما ارائه می دهیم آگاهی پیدا کنید.

پرستار سالمند ارزان

همانگونه که می دانید امروزه مراکز خدماتی گسترده ‌ای در شهرهای مختلف کشور روی به ارائه خدمات خود به سالمندان آورده اند. با این حال هر کدام از این مراکز با بهره مندی از خدمات و ویژگی هایی می توانند قیمت های مد نظر خود را به شما ارائه داده و شما جهت استخدام پرستار سالمند از میان آن ها اقدام نمایید.

با این حال باید بدانید که استخدام پرستار سالمند و بررسی هزینه و قیمت خدمات دریافت شده از آن ها به عوامل متعددی بستگی داشته و شما باید آگاهی کامل از تمام تعرفه های موجود داشته باشید.

این نکته را فراموش نکنید که همیشه استخدام پرستار سالمند ارزان قیمت نمی‌ تواند کیفیت کاری مناسبی برای شما داشته باشد. گاهی اوقات شما با آگهی هایی مواجه می شوید که در آن ها پرستاران سالمند با قیمت ارزان به شما خدمات خود را ارائه می دهند.

سعی کنید با بررسی کامل شرایط و آشنایی کامل با مراکزی که قصد استخدام پرستار از آن ها برای نگهداری از سالمندان خود را دارید، اقدام به استخدام فرد مورد نظر نمایید. گاهی اوقات افراد کم تجربه و بدون تخصص به گونه ‌ای عمل می‌ کنند که علاوه بر اتلاف هزینه و وقت شما، موجبات نارضایتی سالمندان را نیز فراهم کرده و می ‌تواند به سطح اضطراب و تنش شما و سالمندان بیفزایند.

با این حال شرایطی که ما در مجموعه زی با مهر برای شما در نظر گرفته ایم به خوبی می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. با توجه به اینکه تمام پرستاران ما در این مرکز دوره های آموزشی تخصصی را طی کرده اند، شما می توانید با درخواست خود جهت استخدام پرستار سالمند و با بهره مندی از تعرفه های مناسب، آسودگی خاطره جهت دریافت خدمات مورد نیاز را داشته باشید.

پرستار برای سالمند با قیمت کم

پرستار برای سالمند با قیمت کم

خدمات پرستار سالمند در منزل

پرستار استخدام شده توسط شما برای مراقبت از سالمندان باید به صورت حرفه ‌ای بتواند در همه ابعاد، مراقبت های پرستاری را برای شما انجام دهد. فرد استخدام شده باید با آگاهی کامل از وظایف خود و با شناسایی نیازهای سالمندان بتواند تمام خدمات مورد نیاز و خواسته های فرد سالمند را برطرف نمایند.

از جمله خدماتی که ما در مرکز پرستاری زی با مهر برای شما در نظر گرفته ایم می توان به رسیدگی کامل به بهداشت سالمند اعم انجام استحمام، انجام بهداشت فردی، نظافت و آراستگی سالمند و همچنین شستشوی لباس های کثیف آن ها اشاره نمود.

از دیگر خدمات پرستار سالمند در منزل می ‌توان به رسیدگی به سلامت جسمانی سالمند و انجام خدمات و اعمالی مانند تزریقات، ماساژ، تشویق به ورزش کردن سالمند، تعویض پانسمان و همچنین انجام نرمش های فیزیوتراپی اشاره کرد.

از مهمترین ویژگی هایی که ما در مجموعه زی با مهر برای شما در نظر گرفته ایم توجه فراوان به سلامت روحی و روانی سالمند خواهد بود. پرستاران ما در این مجموعه به خوبی می توانند با سالمند هم کلام شده و با سرگرم کردن آن ها و گوش دادن به حرف های سالمندان عزیز به آن ها جهت تقویت روحیه و آرامش روانی، کمک کنند.

دیگر خدمات ارائه شده برای پرستار سالمند در منزل می ‌توان به رسیدگی و انجام امور منزل مانند نظافت، گردگیری، تمیز کردن محیط منزل، مرتب کردن لباس های سالمند و نظافت سرویس بهداشتی اشاره نمود.

خدمات رسانی در منزل

خدمات رسانی در منزل

شرایط استخدام پرستار سالمند در منزل

برای استخدام پرستار سالمند در منزل شرایط مختلفی وجود دارد. همانگونه که عنوان شد شما می توانید متناسب با نیاز خود و مدت زمانی که قصد خدمات رسانی به سالمندان توسط مراکز خدماتی را دارید، اقدام به استخدام پرستار نمایید. علاوه بر این روش های مختلفی نیز برای استخدام پرستار سالمند در منزل وجود دارند.

آگاهی کامل شما از شرایط استخدام پرستار برای نگهداری از سالمندان در منزل می تواند کمک کند تا در این زمینه به بهترین شکل عمل نمایید. توجه داشته باشید که امروزه پرستاران سالمند به صورت شخصی نیز با هزینه کمتر می ‌توانند خدمات خود را به شما ارائه دهند.

شرایطی که در بسیاری از موارد می ‌تواند معایبی برای شما داشته و مشکلاتی برای سالمندان و افراد منزل ایجاد نمایند.

با توجه به اینکه استخدام پرستار به صورت شخصی هیچ گونه تعهد کاری برای شما در پی نخواهد داشت، ممکن است پرستار استخدام شده به دلیل نبود نظارت مستقیم بر خدمات آن نتواند نیازهای سالمندان را به خوبی برطرف نمایند. بسیاری از پرستاران سالمند که به صورت شخصی مشغول به فعالیت هستند از وظایف کاری خود اطلاع نداشته و با عدم تعهد کاری، همواره مشکلاتی برای شما ایجاد خواهد نمود.

در طرف مقابل، مراکز خدماتی و پرستاری با بهره مندی از پرستاران مجرب و متخصص سعی در ارائه خدمات خود دارند. برای استخدام پرستار سالمند متعهد، با تجربه و دلسوز می توانید با مراجعه به مرکز پرستاری زی با مهر از تمام شرایط موجود آگاهی پیدا کرده و متناسب با نیاز خود اقدام به استخدام پرستار سالمند نمایید.

پرستار سالمند در منزل تهران

بسیاری از خانواده های تهرانی در نقاط مختلف این شهر به دنبال مراکز خدماتی و درمانی جهت نگهداری از سالمندان خود هستند. با توجه به اینکه سکونت و زندگی در شهر تهران دغدغه ها و دل مشغولی های مخصوص به خود را دارد، همچنین ساعات کاری طولانی و استفاده از مسیرهای پر ترافیک ممکن است مجال کافی به رسیدگی به سالمندان را ندهد، نیاز به استخدام پرستار سالمند بیش از پیش نسبت به شهرهای کوچک، در شهر تهران احساس می ‌شود.

کمک به بهبود شرایط روحی سالمند

کمک به بهبود شرایط روحی سالمند

اگر به دنبال یافتن یک پرستار خوش برخورد، حرفه ‌ای، متخصص و دلسوز هستید و نگرانی خاصی جهت انجام این کار دارید، ما در مجموعه زی با مهر به شما اطمینان می دهیم که بدون هیچ گونه دل مشغولی و نگرانی، تمام خدمات مورد نیاز خود را از ما دریافت خواهید نمود.

کافیست با مراجعه به مرکز خدماتی زی با مهر و با برقراری تماس با این مجموعه درخواست خود را برای استخدام پرستار سالمند ارائه داده و برای استخدام پرستار به صورت شبانه روزی، روزانه و مقطعی اقدام نمایید.

برای استخدام پرستار باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر به دنبال استخدام پرستار سالمند هستید و آگاهی کامل از شرایط استخدام پرستاران دارید باید بدانید که فاکتورها و نکات مختلفی را باید جهت انجام این کار در نظر بگیرید.

– درجه علمی و دانش پرستار

توجه به دانش پرستار و سابقه کاری وی از مهمترین فاکتورهای انتخاب پرستار سالمند به شمار می رود. با توجه به اینکه پرستار سالمند باید در زمینه نگهداری از سالمندان وظایف مختلفی را انجام دهند، بررسی سطح علمی و دانش پرستاری از مهمترین نکاتی است که شما هنگام استخدام پرستار باید آن را در نظر داشته باشید.

پرستار سالمند باید به خوبی بتواند نیازهای اولیه سالمندان را شناسایی کرده و بتواند مدیریت وضعیت بهداشتی و درمانی را برای نگهداری از سالمند به خوبی انجام دهد. علاوه بر این فرد استخدام شده باید یک محیط امن برای سالمندان مهیا کند.

– اطمینان از شرکت سرویس دهنده

همانگونه که عنوان کردیم امروزه مراکز خدماتی گسترده ای در شهرهای مختلف کشور خدمات خود را به شما جهت نگهداری از سالمندان ارائه می دهند. با این حال از مهمترین نکاتی که شما هنگام استخدام پرستار سالمند باید آن را در نظر داشته باشید، بررسی اعتبار شرکت سرویس دهنده خواهد بود.

پرستاران استخدام شده باید با بهره مندی از مدارک معتبر بتوانند خیال شما را جهت انجام وظایف خود راحت نمایند. امروزه دفاتر و مراکز خدماتی با دریافت گواهینامه های معتبر می ‌توانند به شما اطمینان دهند که توسط هیات های نظارت به خوبی مورد بازرسی قرار گرفته و با بهره مندی از گواهینامه های استاندارد خدمات، می توانند پاسخگوی نیازهای شما در این زمینه باشند.

– توان مالی

از دیگر نکات مهم در استخدام پرستار سالمند، بررسی توان مالی شما به شمار می رود. با توجه به اینکه شما به شکل های مختلف نیاز به نگهداری از سالمندان خود را دارید، باید هزینه ‌های انجام امورات را بررسی کرده و متناسب با نیاز خود اقدام به استخدام پرستار سالمند نمایید.

– مسئولیت پذیری پرستار

اگر به دنبال استخدام پرستار برای نگهداری از سالمندان خود هستید، باید لیستی از خدماتی که پرستار باید برای شما انجام دهد را تهیه کرده و نکات مهم را به پرستار گوشزد نمایید. پرستار استخدام شده نیز باید به خوبی بتواند با تمام مسئولیت ‌های خود آشنا شده و انواع خدمات درمانی، امور شخصی و خدمات توانبخشی را بتواند برای شما انجام دهد.

مسئولیت پذیری پرستار سالمند

مسئولیت پذیری پرستار سالمند

هزینه پرستار سالمند در منزل چقدر است؟

در حالت کلی نمی توان هزینه واحدی برای پرستاری از سالمند در منزل اشاره نمود. با توجه به اینکه نگهداری از سالمند در منزل در مدت زمان های گوناگون و برای انجام خدمات متعدد انجام می پذیرد، عوامل متعددی می توانند بر هزینه نگهداری و پرستاری از سالمند در منزل اثرگذار باشند.

مدت زمانی که شما قصد استخدام پرستار سالمند را دارید و مقاطع زمانی مختلف، نوع خدمات مورد نیاز، نوع سرویس و همچنین میزان توان سالمند از جمله مواردی به شمار می ‌روند که در هزینه های پرداخت شده توسط شما برای استخدام پرستار سالمند می توانند اثر گذار باشند.

هزینه پرستار شبانه روزی سالمند در منزل

بدون شک استخدام پرستار شبانه روزی نسبت به سایر مقاطع زمانی می تواند هزینه های بیشتری برای شما در پی داشته باشد. با توجه به اینکه در این روش فرد خدمتگزار و پرستار باید مدت زمان بیشتری را صرف نگهداری از سالمندان نماید و خدمات بیشتری را به این عزیزان ارائه دهد، هزینه های نگهداری از سالمند در این شرایط نیز افزایش خواهد یافت.

معمولاً سالمندانی که نیاز به مراقبت به صورت شبانه ‌روزی دارند از انجام کارهای خود ناتوان بوده و پرستار استخدام شده باید با آگاهی کامل از خدمات مورد نیاز بتواند به خوبی در این زمینه به سالمندان کمک نماید.

علاوه بر این گاهی اوقات افراد به دلیل ماموریت های کاری و مشغله زیاد نیاز به استخدام پرستار برای نگهداری از سالمندان در منزل دارند. به همین علت ترجیح می ‌دهند که با استخدام پرستار به صورت شبانه روزی خیال خود را از بابت رسیدگی به والدین راحت نمایند. در حالت کلی شرایطی که ما در مجموعه زی با مهر برای شما در نظر گرفته ایم به خوبی می تواند پاسخگوی نیازهای شما، جهت استخدام پرستار به صورت شبانه روزی، مقطعی و پاره وقت باشد.

تماس با مرکز پرستاری زیبا مهر

نگهداری از سالمندان به مانند نگهداری از کودکان و بیماران، امری سخت و پیچیده به شمار می ‌رود. چنانچه قصد استخدام پرستار و نگهداری از سالمندان در منزل خود را دارید باید با بررسی شرایط مختلف اقدام به استخدام پرستار نمایید.

اگر به دنبال یک مرکز تخصصی و کاربلد جهت استخدام پرستار سالمند هستید، می توانید با مجموعه ما در زی با مهر ارتباط برقرار نمایید. ما در این مجموعه به خوبی با آگاهی کامل از نیازهای شما، خدمات گسترده ای را ارائه خواهیم داد. تعرفه های اعلام شده توسط مجموعه ما نیز مطابق با نیازهای شما و با بهترین قیمت اعلام می شوند.

تماس با زی با مهر جهت استخدام پرستار سالمند

تماس با زی با مهر جهت استخدام پرستار سالمند

سخن پایانی

اگر قصد پاسخگویی به محبت های پدر و مادر و افراد سالمند را دارید، ولی زمان کافی برای انجام این کار را ندارید باید از شیوه های دیگر استفاده نمایید. افراد سالمند حاضر در منزل شما از لحاظ روحی و روانی به همراه جسمی نیاز به مراقبت دارند.

با این حال گاهی اوقات شما با شرایطی مواجه می شوید که مدت زمان کافی برای رسیدگی به امور این عزیزان را ندارید. آگاهی شما از مراکز خدماتی می تواند کمک کند تا با استخدام پرستار سالمند به بهترین شکل بتوانید نیازهای خود را برطرف کنید.

اگر به دنبال یک مرکز خدماتی معتبر و متخصص هستید می توانید از مجموعه ما در زی با مهر استفاده کرده و با اطمینان بالا به انجام امورات روزانه خود بپردازید. ضمنا از اینستاگرام مجموعه زی با مهر هم دیدن فرمائید و ما را دنبال کنید.

مرکز پرستاری زی با مهر

مرکز مراقبت پرستاری در منزل زی با مهر دارای مجوز رسمی از وزرارت بهداشت و با بهره گیری از پرستاران متخصص، کارآزموده و با سابقه، بصورت 24 ساعت شبانه روز در تمامی روزهای سال و ایام تعطیل، در خدمت شما عزیزان می باشد. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات پرستار سالمند ، پرستار کودک ، مراقبت از سالمند ، پرستار کرونا ، پرستار معلول ، پرستار بیمار، پرستار ارزان،  پرستار روزانه، پرستار شبانه روزی ، تزریقات، اعزام پزشک و اطلاع از دستمزد پرستار در منزل و دریافت قیمت دستگاه اکسیژن ساز با ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. تلفن تماس و مشاوره رایگان: ۰۲۱۶۶۵۸۱۸۳۳ الی 5

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاه‌

میترا نمازی

سلام. تشکر بابت خدماتتون. شرایط و هزینه گرفتن پرستار برای سالمند چجوری هست؟

مرکز پرستاری زی با مهر

سلام خدمت شما دوست گرامی
شرایط هر سالمند و میزان نیاز سالمند در شبانه روز متفاوت است. با ما تماس داشته باشید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان تمامی سوالات شما پاسخ داده خواهد شد. تلفن مرکز پرستاری زی با مهر ۰۲۱۶۶۵۸۱۸۳۳ الی ۵

میترا احمدی

سلام. ببخشید برای سالمندی که از پوشک استفاده میکنه پرستار دارین؟ پرستار دلسوز

مرکز پرستاری زی با مهر

سلام روزبخیر. بله پرستار متخصص سالمند در اختیارتون قرار میگیره. با ما تماس داشته باشید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان تمامی سوالات شما پاسخ داده خواهد شد. تلفن مرکز پرستاری زی با مهر ۰۲۱۶۶۵۸۱۸۳۳ الی ۵

مهسا

سلام‌. وقت بخیر. پرستار برای سالمند خانم میخواستم. باید چیکار کنم؟

مرکز پرستاری زی با مهر

سلام روزبخیر. بله پرستار متخصص سالمند در اختیارتون قرار میگیره. با ما تماس داشته باشید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان تمامی سوالات شما پاسخ داده خواهد شد. تلفن مرکز پرستاری زی با مهر ۰۲۱۶۶۵۸۱۸۳۳ الی ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *