سالمند سیگاری+تاثیرات مخرب آن

میدانیم که تعداد فراوانی از مردم در ایران و سراسر جهان سیگار می کشند و جمعیت سالخورده نیز از این قاعده مستثنی نیستند. با افزایش سن افراد سیگاری ، اثرات مخرب سیگار کشیدن نیز در آنها شروع به نمایان شدن می کند. در این مقاله از مرکز مراقبت پرستاری در منزل زی با مهر می خوانیم که ترک سیگار چه فوایدی برای سالمند سیگاری دارد و این فواید چیست که حتی در 20 دقیقه اول قطع مصرف سیگار نیز نمایان می شود.

سیگار و سایر محصولات دخانی دودی دارای یکسری مواد شیمیایی هستند که باعث می شوند شما به این محصول معتاد بمانید. در عین حال ، این محصولات می توانند به آرامی شما را از بین ببرند.

برخی از مواد سرطان زای سیگار عبارتند از:

  • نیکوتین: ماده شیمیایی بسیار اعتیاد آور موجود در گیاه توتون و تنباکو.
  • سرب: این ماده شیمیایی بسیار مضری که نباید بیش از حد وارد بدنتان کنید.
  • مونوکسید کربن: عنصری بسیار سمی است.
  • فرمالدئید: ماده شیمیایی بسیار سمی که در صنعت چوب و فرش استفاده می شود.

و هزاران ماده شیمیایی دیگر که در این محصولات… ادامه مطلب را مطالعه بفرمائید: سالمند سیگاری+تاثیرات مخرب آن

مرکز پرستاری زی با مهر

مرکز مراقبت پرستاری در منزل زی با مهر دارای مجوز رسمی از وزرارت بهداشت و با بهره گیری از پرستاران متخصص، کارآزموده و با سابقه، بصورت 24 ساعت شبانه روز در تمامی روزهای سال و ایام تعطیل، در خدمت شما عزیزان می باشد. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات پرستار سالمند ، پرستار کودک ، مراقبت از سالمند ، پرستار کرونا ، پرستار معلول ، پرستار بیمار، پرستار ارزان،  پرستار روزانه، پرستار شبانه روزی ، تزریقات، اعزام پزشک و اطلاع از دستمزد پرستار در منزل و دریافت قیمت دستگاه اکسیژن ساز با ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. تلفن تماس و مشاوره رایگان: ۰۲۱۶۶۵۸۱۸۳۳ الی 5

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *