مرکز پرستاری زی بامهر و انواع سطوح خدمات پرستاری جهت رفاه حال سالمند عزیز شما

مرکز پرستاری زی بامهر و نحوه ارائه خدمات

مرکز پرستاری

خانم فاطمه موحدی مدیریت مرکز پرستاری زی با مهر

نحوه ارائه خدمات در مرکز پرستاری زی با مهر : در این ایام که مشغله کاری همه ما بسیار زیاد است، مقداری از سالمندان خود غافل هستیم. همچنین در ارتباط با مراقبت از آنها احتمالا نیاز به کمک پیدا می کنیم.

زمان هایی است که مراقبت از سالمندمان را خودمان برعهده داریم و بطور موقت، حالا به دلایل مختلف مثل مسافرت یا بیماری کرونا که خودمان گرفته ایم، مجبورهستیم بصورت مقطعی یک پرستار را استخدام کنیم که از فرد سالمندمان مراقبت کند.به این نوع از خدمات مراقبت مقطعی سالمند می گویند.

در صورتیکه کارمند هستید و ممکن است خودمان در حال مراقبت از فرد سالمند باشیم، ولی از صبح تا عصر سرکار هستیم و در آن زمان نیاز به پرستار سالمند داریم، که به این سطح از خدمات مراقبت روزانه سالمند می گوئیم.

حالا اگر سالمند ما تنها در حال زندگی است و در منزل خودش تنها زندگی می کند می توانیم مراقب شبانه روزی سالمند برای او استخدام کنیم که در شرایط فعلی بعلت بیماری کرونا، قاعدتا این به صلاح خیلی از سالمندان است که شبانه روزی، فردی بتواند کنار آنها باشد، و بدون اینکه بیرون برود و تردد کند ریسک کرونا را برای فرد سالمند کم کند و در واقع این امنیت خاطر را برای خانواده سالمند نیز فراهم می آورد.

قاعدتا موسسات مجازی که تحت نظارت وزارت بهداشت هستند بهتر است انتخاب شوند از جهت تخصصی که نیروهای آنها دارند و مسولیتی که آن موسسه در رابطه با سالمند و قرارداد شما می پذیرد قطعا به صلاح شما است.

مرکز مراقبت پرستاری زی با مهرمرکز پرستاری زی با مهر در سه سطح به سالمند خدمات ارائه می دهد:

سطح اول: سطح مراقب است برای سالمندانی که مشکل چندانی ندارند. صرفا در تحرک خود نیاز به کمک دارند، در امور منزل خود نیاز به کمک دارند، و داروی خوراکی مصرف می کنند، میتوانیم به مراقب های سالمند آموزش دیده که سابقه کار خوبی هم در این زمینه دارند کار را بسپاریم.

سطح دوم: اگر مریض ما بیماری های زمینه ای دارد، مشکل قلبی دارد، نیاز به چک فشار خون دارد یا در واقع یک مقدار نیازهای درمانی بیشتری دارد، اکسیژن تراپی می شود و یا چنین کارهایی، میتوانیم از سطح خدماتی دوم مرکز پرستاری زی با مهر، یعنی کمک پرستارها کمک بگیریم و خدمات ارائه دهیم.

سطح سوم: یا اگر سالمند در شرایط بیماری است، بدحال است، یا سرم تراپی و تزریقات نیاز دارد و در شرایط پایدار از نظر سلامتی نیست، چه جسمی و چه روانی، باید پرستار برای او استخدام کنیم تا بتواند به امور کاملا اشراف داشته باشد، به داروها اشراف داشته باشد، تزریقات انجام دهد و یا دیگر پروسیجرهای تخصصی مثل پانسمان، ساکشن و غیره را برای او انجام دهد.

این مطلب را هم بخوانید: سالمند چه کسی است و چه نیازهایی دارد؟

روال کار ما به این صورت است:

در ابتدا که شما اعلام نیاز می کنید، حالا چه بصورت ثبت درخواستی در سایت و چه تماس تلفنی با موسسه و یا از طریق اینستاگرام به ما دایرکت می دهید، با شما تماس گرفته میشود و تعدادی سوال در رابطه با سالمند، از شما پرسیده می شود، حالا یا این اطلاعات تکمیل است و یا جهت اطلاعات تکمیل تر،خدمت شما کارشناس اعزام شده، بصورت رایگان ارزیابی از شرایط سالمند انجام می شود تا بتوانیم دقیقا متناسب با آن نیاز شما فردی مناسب و متخصص، برای شما اعزام کنیم.

بعد از مشخص شدن نیاز شما بطور دقیق به شما مراقب و یا همان پرستار تخصصی سالمند معرفی می شود.

با واتساپ میتوانید بصورت ویدیویی ،به جهت کرونا، مصاحبه اولیه را انجام داده و یا اینکه مصاحبه حضوری اتفاق بیفتد. درصورتیکه نیرو مورد تایید شما باشد 48 ساعت بصورت آزمایشی کار می کند.

در این زمان می توانید نحوه ارائه خدمات را ارزیابی کرده و درصورتیکه مورد رضایت هر دو طرف باشد بین یک ماه تا شش ماه طول قرارداد می تواند به انتخاب کارفرما طول بکشد و قرارداد منعقد شود.

مرکز پرستاریقرارداد می تواند بصورت حضوری در محل مرکز پرستاری زی با مهر منعقد شده و یا با اعزام کارشناس به منزل قرارداد بی طرفین منعقد شود.

خدماتی که در طول قرارداد مرکز پرستاری زی با مهر به سالمند و کارفرما ارائه می دهد، از جمله آن می توانیم، مشاوره شبانه روزی رایگان را نام ببریم.تلفنی می توانید هر سوالی در رابطه با سالمندتان پرسیده و با ما در ارتباط باشید. کارشناس های ما پاسخگوهستند.

پرستار جایگزین

نیروهایی که اعزام می شوند نیروهای متخصصی هستند، آموزش می بینند و اگر با آنها مسئله ای باشد میتوانید با ما در ارتباط باشید.

همچنین اگر نیروی جایگزین نیاز باشد و یا پرستار تخصیص یافته نیاز به مرخصی داشته باشد و یا جمعه ها نتواند پوشش دهد، مرکز پرستاری زی با مهر می تواند در این زمینه برای شما تامین نیرو کند.

در طول قرارداد کارشناسان ما با شما تماس میگیرند و گاهی اوقات سرزده مراجعه حضوری دارند، کار پرستارها را ارزیابی می کنند و از شما رضایت سنجی می شود.

احیانا اگر موردی باشد قطعا در قرارداد رفع می شود، اگر در نهایت به هر دلیلی نیرویی که ارائه خدمات میدهد نیاز باشد که تعویض شود، برای شما با نیروی مناسب جایگزین می شود.

موردی هم که تعدادی از دوستان در قراردادها با آن مواجه می شوند این است، موسساتی هستند که برای جایگزینی نیرو خیلی موفق عمل نمی کنند و نیرو ندارند، در صورتیکه موسسه نتواند آن نیرویی که نیاز شما است بطور احسن جایگزین کند و نیرو نداشته باشد ، مرکز پرستاری زی با مهر، مابقی فرانشیز که متناسب با مابقی قرارداد است به کارفرما عودت داده تا کارفرما بتواند از موسسه دیگری خدمات بگیرد. (مرکز مراقبت پرستاری زی با مهر بیش از 400 نیرو در حال حاضر در اختیار دارد)

در صورت داشتن هرگونه سوال دیگر با ما در تماس باشید.

تلفن: 02166581833 الی 5

واتساپ: +989120993611

اینستاگرام زی با مهر: www.instagram.com/zibamehr.nurse

2 دیدگاه

  • بهترین موسسه هست هم بهترین خدمات رو میده هم بهترین کادر درمانی رو داره

  • هم بهترین خدمات رو ارایه میده هم بهترین کادر درمانی رو داره عالییه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما