11 علامت شایع سرطان را بشناسید

در این مقاله قصد داریم کمی شما را نگران کنیم! اما این نگرانی باعث هوشیاری شما خواهد شد و این هوشیاری، از سرطان که دومین عامل مرگ و میر در جهان است، پیشگیری خواهد کرد.

همانطور که می‌دانید و گفته شد سرطان دومین علت شایع مرگ و میر در جهان است که دلایل مختلفی دارد و در جای خود مورد بحث قرار می‌گیرد. این بیماری علائمی دارد که اگر ما نسبت آن هوشیار باشیم می توانیم در درجه‌های اول و شروع (Grade ) و آغاز سرطان، تشخیص سرطان را داشته باشیم. این موضوع به درمان سرطان کمک شایانی می‌کند، پیش آگهی بیماری را بسیار افزایش داده و بهبود می‌دهد.

درجه یا گرید Grade یک تومور سرطانی را با بررسی میکروسکوپی آن مشخص میکنند. درجه یک تومور به پزشک میگوید که رفتار آن چگونه است. تومورهای با درجه پایین Low grade cancers آنهایی هستند که در مطالعه میکروسکوپی سلول های تومور کمی غیر طبیعی هستند.

این تومورها فعالیت کمتری داشته… ادامه مطلب را مطالعه بفرمائید: 11 علامت شایع سرطان

مرکز پرستاری زی با مهر

مرکز مراقبت پرستاری در منزل زی با مهر دارای مجوز رسمی از وزرارت بهداشت و با بهره گیری از پرستاران متخصص، کارآزموده و با سابقه، بصورت 24 ساعت شبانه روز در تمامی روزهای سال و ایام تعطیل، در خدمت شما عزیزان می باشد. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات پرستار سالمند ، پرستار کودک ، مراقبت از سالمند ، پرستار کرونا ، پرستار معلول ، پرستار بیمار، پرستار ارزان،  پرستار روزانه، پرستار شبانه روزی ، تزریقات، اعزام پزشک و اطلاع از دستمزد پرستار در منزل و دریافت قیمت دستگاه اکسیژن ساز با ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. تلفن تماس و مشاوره رایگان: ۰۲۱۶۶۵۸۱۸۳۳ الی 5

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *