استخدام پرستار از مرکز پرستاری زی با مهر به مدیریت خانم فاطمه موحدی

بسیاری از خانواده ها برای مراقبت از سالمندان، کودکان، بیماران و افراد معلول به استخدام یک پرستار کودک و بزرگسال مطمئن نیاز دارند.

در این شرایط، مهم است که یک مراقب خوب و واجد شرایط برای سپردن عزیزانتان به او انتخاب کنید. برای تضمین خدمات مراقبتی کافی و کارآمد، رزومه فرد مراقب باید قابل تایید باشد تا اطمینان حاصل شود که انتظارات مورد نظر شما را برآورده می ‌کند.

ویژگی های مراقب خوب برای سالمند

استخدام پرستار کودک و بزرگسال باعث می شود که با استفاده از آن به نیازهای خاص افراد وابسته رسیدگی شود. همچنین کمک ارائه شده باید سازگار باشد، یعنی احساس بی فایده بودن یا احساس وابستگی در فرد بیمار یا سالمند را افزایش ندهد. هدف از ایجاد یک رابطه همدلانه خوب این است که سالمند احساس کند درک می شود.

اکثر افراد سالخورده ترجیح می دهند در خانه خود بمانند و کسی از آن ها نگهداری کند تا اینکه در خانه سالمندان از آن ها مراقبت شود. با این حال، پرستارانی هستند که در محل اقامت شما می آیند و از سالمندان مراقبت می کنند این پرستاران باید ویژگی هایی داشته باشند از جمله:

  • تجربه داشته باشند و آموزش های خاص این شغل را دیده باشند.
  • برای مراقبت از افراد دیگر حرفه ای باشند.
  • مهارت های ارتباطی داشته باشند.
  • سخت کوش باشند و انسانیت داشته باشند.
  • دلسوز و همدل و صبور باشند.
  • هوش هیجانی داشته باشند.

یک پرستار باید از سالمند مراقبت و حمایت کند و به نیازهای خاص او توجه کند.

استخدام پرستار در دبستان

استخدام پرستار در دبستان

استخدام پرستار کودک

امروزه بیشتر والدین به دنبال یک پرستار کودک قابل اعتماد هستند تا به آنها در نگهداری از فرزندانشان کمک کند تا بتوانند با مشغله های کاری کنار بیایند و زندگی اجتماعی فعالی داشته باشند.

شرایط معمولاً به این صورت است: شما این واقعیت را می پذیرید که به یک پرستار کودک نیاز دارید. تصمیم می گیرید که یک پرستار کودک را استخدام کنید و جستجو را شروع می کنید.

اما در این بین باید بدانید که مسئولیت یک پرستار کودک چیست؟ یا فرد مناسب برای کودکتان باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

تعیین انتظارات بسیار مهم است، زیرا اگر در این مسیر نا آگاهانه یا اشتباه پیش بروید، شانس یافتن فردی که برای شما مناسب است، بسیار اندک می شود.

استخدام پرستار کودک در منزل

استخدام پرستار کودک در منزل

در اینجا مرکز پرستاری زی با مهر به مدیریت خانم فاطمه موحدی به کمک شما می آید و اطلاعات ارزشمندی در مورد معیارهای انتخاب یک پرستار کودک داده تا به شما ایده دهیم که مسئول مراقبت از فرزند شما چه کاری باید انجام دهد.

استخدام مراقب با تجربه

کسانی که این شغل را دارند، از کمک به دیگران احساس رضایت می کنند و همچنین یک سری ویژگی هایی دارند که در ادامه توضیح خواهیم داد.

• کمک کننده

پرستار کودک و بزرگسال همواره در دسترس است تا از فرد تحت حمایت مراقبت کند. بنابراین به درخواست ‌هایی که سالمند از او می کند پاسخ فوری می دهد. سپس برای هر مشکلی که پیش می ‌آید به دنبال راه ‌حل مؤثر و رفع نیازها با سرعت، تلاش و سخاوت است. به همین ترتیب ، همیشه به سالمند احترام می گذارد. سالمند را همان طور که هست، بدون قضاوت می پذیرد.

• توانایی ثابت ماندن

پرستار سالمند بودن یک شغل حرفه ای است، زیرا مستلزم تلاش، پشتکار و فداکاری است. بنابراین ضروری است که پرستاران در مراقبت از سالمندان در کارهای روزمره، بدون ایجاد وقفه با پشتکار وظیفه خود را انجام دهند.

• صادق بودن

وقتی صحبت از مراقبت از افراد وابسته به میان می ‌آید، صداقت، یک نکته ضروری برای همکاری می باشد. همینطور برای مسائل اقتصادی و مالی، مراقب باید از شرافت لازم برخوردار باشد. صداقت همچنین به معنای حضور به موقع و انجام دقیق مسئولیت‌ ها است.

• مثبت بودن

ویژگی دیگری که پرستاران مرکز پرستاری زی با مهر به مدیریت خانم فاطمه موحدی دارند مثبت بودن است. پرستار باید بتواند شادی و امید را به زندگی سالمند بازگرداند. مثبت اندیشی به روابط بین مراقب و سالمند ، کمک خواهد کرد. با این کار می توان با تنهایی که معمولاً تعداد زیادی از سالمندان را تحت تأثیر قرار می دهد نیز مبارزه کرد.

• صبور بودن

داشتن درجه بالایی از صبر برای پرستار کودک و بزرگسال ضروری است. این یک فضیلت است که پرستاران مرکز پرستاری زی با مهر به مدیریت خانم فاطمه موحدی می توانند با لحظات فشار و تنشی که ممکن است بوجود بیاید کنار بیایند. بنابراین آن ها همیشه با تفاهم و مدارا، مشکلات را حل می کنند.

• باهوش بودن

مدیریت عواطف خود و دیگران برای دستیابی به پیشرفت فردی و حرفه ای موفق یکی دیگر از ویژگی های یک پرستار خوب است. پرستاران باید برای موفقیت در شغل خود مقداری باهوش و زیرک باشند.

• از قدرت و ثبات جسمی و روانی برخوردار هستند

این نکته برای یک پرستار ضروری است. زیرا پتانسیل این را دارد که دچار فرسودگی جسمی و عاطفی شدید شود چرا که باید به طور روزانه از افرادی با درجه بالایی از وابستگی، اختلالات شناختی یا عدم تحرک مراقبت کند.

• همدلی زیادی دارند

روابط بین پرستار و سالمند همدل است. این اتفاق باعث می شود موانعی که ممکن است بین بیمار و مراقب وجود داشته باشند از بین بروند. در نتیجه مراقبت و سالمند با هم ارتباط خوبی برقرار می کنند و همراه آن همدلی، نزدیکی و آشنایی به وجود می آید. پرستاران مرکز پرستاری زی با مهر به مدیریت خانم فاطمه موحدی دلسوز هستند و رفتاری انسانی دارند.

• تسلط بر حداقل دستورالعمل در مورد نیازهای سالمندان

تجربه پرستار کودک و بزرگسال نقش مهمی در این زمینه ایفا می کند. زیرا به تعیین مهارت های او کمک می کند. به لطف تجربه و یک آموزش خوب، می توانیم به راحتی نیازهای سالمندان را تحت پوشش قرار دهیم.

مراقبت های بهداشتی ، مدیریت اورژانس و علائم هشدار دهنده نیز مهم هستند. مراقب می داند که چگونه به طور موثر و کارآمد عمل کند.

استخدام پرستار سالمند در تهران

خدماتی که تیم مرکز پرستاری زی با مهر به مدیریت خانم فاطمه موحدی برای استخدام پرستار کودک و بزرگسال ارائه می دهد مختص تهران و در محله های تهران مانند پرستار سالمند در توانیر ، پرستار سالمند در کاج ، پرستار سالمند در شیخ بهایی و مناطق دیگری چون دبستان ، یوسف آباد ، میدان فردوسی ، تهران ویلا ، شیخ بهایی ، کارگر ، شریعتی ،جردن ، انقلاب ، دروازه دولت ، هفت تیر و … است. علاوه بر سالمندان ما، پرستارانی برای کودکان ، بیماران و افراد معلول نیز در این مناطق به شما معرفی می کنیم.

استخدام پرستار سالمند در توانیر

استخدام پرستار سالمند در توانیر

برخی از وظایف پرستار کودک

• ایمنی کودک در اولویت است

برآورده کردن نیازهای اولیه کودک باید در اولویت یک پرستار کودک باشد. کودک باید همیشه سالم باشد. وقتی گرسنه است سیر شود. وقتی خسته است بخوابد. پرستار کودک باید همیشه حواسش به نیازهای اولیه او باشد و در مواقعی که شرایط ایجاب می کند آنها را برآورده کند.

• سازماندهی فعالیت های بازی

پرستار کودک همچنین مسئول برنامه ریزی فعالیت های آن ها است . بسته به سن کودک، او باید با استفاده از اشیاء و اسباب بازی هایی که خانواده در اختیارش قرار می دهند و همچنین سایر وسایلی که در اختیار دارد، برای بازی کودک برنامه ریزی کند.

به عنوان مثال، می تواند کارگاه های کوچک نقاشی، پازل، کارگاه های آشپزی کودکانه، سرسره بازی، بازی با توپ ماشین و اسباب بازی های کودک و … ترتیب دهد.

استخدام پرستار کودک در دروازه دولت

استخدام پرستار کودک در دروازه دولت

• جمع آوری اسباب بازی بعد از بازی با کودک

صرف نظر از فعالیت های سازماندهی شده، پرستار کودک باید اتاقی که در آن بازی انجام شده را در شرایط خوبی ترک کند. نقش او کمک به والدینش است و اتاقی پر از اسباب بازی و آشپزخانه کثیف نیاز خانواده را برآورده نمی کند. با این حال، این بدان معنا نیست که پرستار کودک مسئول تمیز کردن کل خانه است.

• اطلاعات در مواقع اضطراری

ارتباط خوب با پرستار کودک ضروری است. مسئولیت شما به عنوان والدین این است که در مواقع اضطراری به پرستار کودک در مورد رفتارهایی که از او انتظار دارید اطلاع دهید .

مثلاً به او بگویید اگر کودک تب داشت دقیقاً چه کاری باید انجام دهد. هر خانواده داروهای خاص و پزشکان خاصی برای مشورت دارد. مهم است که این اطلاعات از ابتدا مشخص باشد، زیرا در برخی شرایط، زمان رسیدگی به کودک امری مهم است.

• کمک به تکالیف، در مورد کودکانی که به مدرسه می روند

اگر پرستار از کودک مدرسه ای مراقبت می کند، بخشی از وظایف او انجام تکالیف و پروژه های مدرسه است . با این حال، از ابتدا با او صحبت کنید تا مطمئن شوید که با این کار موافق است و می تواند بدون هیچ مشکلی از عهده آن برآید.

در برخی موارد، مراقب ممکن است برای رسیدگی به تکالیف کودک، دستمزد خود را افزایش دهد. بنابراین قبل از قرارداد ، بحث در مورد این نیاز به صورت آزاد و شفاف توصیه می شود.

• رعایت ساعات خواب و غذا

هر کودکی روال خاصی دارد که پرستار کودک باید از آن پیروی کند. این مسئولیت شما به عنوان والدین است که این اطلاعات را به مراقب منتقل کنید و مسئولیت احترام به آن بر عهده مراقب است.

برنامه خواب و ساعاتی که باید به کودک غذا داده شود را می توان روی برگه یادداشتی نوشت که می توانید آن را روی یخچال بچسبانید تا پرستار کودک هر زمان که به آن نیاز دارد این اطلاعات را در اختیار داشته باشد.

• حمل و نقل ایمن و به موقع کودک

یکی دیگر از وظایف پرستار کودک می تواند انتقال کودک از مهدکودک به خانه و یا از خانه به دوره های مختلف فوق برنامه و یا برای پیاده روی کوتاه تا زمین بازی باشد.

در هر یک از این موارد، ایمنی کودک حرف اول را می زند . مراقب باید همیشه 100% حواسش به کودک باشد. او باید زمانی که باید از خیابان عبور کند یا در مکان های شلوغ رفت و آمد می کند، هوشیار باشد. یک مراقب باید همیشه هنگام راه رفتن در خیابان دست کودک را بگیرد .

مرکز پرستاری زی با مهر به مدیریت خانم فاطمه موحدی پرستاران با تجربه ای به شما معرفی می کند تا خیالتان از بابت نگهداری از فرزندتان آسوده باشد. خدماتی چون : پرستار کودک در امیرآباد ، پرستار کودک در یوسف آباد ، پرستار کودک در کارگر ، پرستار کودک در انقلاب و مناطق دیگری چون دبستان، توانیر ، کاج دروازه دولت و… از تیم ما برای آسایش شما ارائه می شود.

خدمات پرستاری در منزل معمولاً برای مراقبت از فردی در خانواده که بیماری دارد یا نیاز به مراقبت های بهداشتی خاصی دارد، منعقد می شود. یک پرستار خانگی می تواند به ما کمک زیادی کند، به خصوص زمانی که ما برخی از اقداماتی که بیمار در طول روز به آنها نیاز دارد را نمی دانیم.

پرستار بیمار در منزل چه وظایفی را انجام می دهد؟

استخدام پرستار کودک و بزرگسال در منزل خدماتی است که برای مراقبت از یکی از اعضای خانواده ، زمانی که به مراقبت ویژه نیاز دارد در دسترس است.

در بسیاری از مواقع، کمبود وقت مانع از آن می‌ شود که آن ‌طور که دوست داریم به خانواده خود در آن شرایط رسیدگی کنیم. به همین دلیل، به علت دانش و کارهایی که پرستاران در خانه انجام می دهند می توانیم یکی از آن ها را استخدام کرده و از خدمات او بهره مند شویم.

وقتی یک بیمار یا فردی که از هر نوع محدودیت جسمی رنج می برد در خانه دارید، هوشمندانه ترین کار این است که همیشه یک متخصص داشته باشید که بداند چگونه با انواع موقعیت ها برخورد کند. به این ترتیب یک مراقب همان چیزی است که برای تکمیل ویزیت پزشک یا انجام و حفظ درمان های لازم ضروری است.

مراقب بیمار در منزل

مراقب بیمار در منزل

انتخاب پرستار کودک

در انتخاب پرستار کودک علاوه بر نکات بالا باید چندین فاکتور دیگر را در نظر بگیرید. اما مهمتراز هر چیزی فرزند شماست. از نظر او غافل نشوید، بلکه سعی کنید کسی را برای او انتخاب کنید تا بتواند با شخصیت جدید زندگی خود احساس راحتی کند.

تخصص پرستار کودک نیز عاملی است که انتخاب فردی که فرزندتان را به او می سپارید به آن بستگی دارد. اگر کودکتان نوزاد است، پس باید مطمئن شوید که آیا پرستار شرایط لازم برای تربیت نوزاد تازه متولد شده را دارد یا خیر.

دوره های کمک های اولیه نیز به ویژه برای خانواده های دارای چند فرزند بسیار مهم است. مراقب همیشه نمی تواند از حوادث جلوگیری کند.

پرستار کودک در تهران

پرستار کودک در تهران

تجربه حرفه ای سهم زیادی در استخدام پرستار کودک دارد. مطمئناً قبل از استخدام او، بحث های طولانی برای تعیین شایستگی ها و امکاناتی که وجود دارد، خواهید داشت.

بسیار مهم است که سعی کنیم بفهمیم او قبلاً از چه کودکی مراقبت کرده است. امکانات مادی خانواده چه بوده است. او به عنوان پرستار کودک چه مسئولیت هایی داشته و چقدر زمان را با کودک سپری کرده است. اینها تنها بخشی از برنامه های هدف گذاری برای انتخاب مراقب هستند که می توانید از آنها استفاده کنید.

سن پرستار کودک نیز بسیار مهم است . زیرا می تواند با مجموعه ای از ویژگی هایی که کودک با آنها همذات پنداری می کند آشنا باشد. یک کودک همیشه یک فرد جوان و شاد را ترجیح می دهد.

فقط شما می توانید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای کودک شما مناسب تر و سالم تر است. یک پرستار جوان خیلی راحت ‌تر با موقعیت‌ های جدید یا پیش ‌بینی ‌نشده سازگار می‌ شود.

در حرکات فعال‌ تر و سریع ‌تر است. مقاومت بالایی در برابر استرس و خستگی دارد و می ‌تواند به یک دوست واقعی برای کودک تبدیل شود.

از سوی دیگر، فردی با سال ها تجربه در این کار، با ارجاعات و نتایج مرتبط، در صورتی مناسب است که فرزند شما برای یادگیری به کمک نیاز داشته باشد. در عین حال، یک پرستار کودک با تجربه می تواند برای کودکتان آشپزی کند، بنابراین یک رژیم غذایی سالم و کنترل شده را تضمین می کند.

برخی از وظایف اساسی پرستاران منزل عبارتند از:

  • نحوه مراقبت از فرد نیازمند را به خانواده آموزش می دهند.
  • درمان زخم ، ضد عفونی کردن و …
  • یک پرستار کودک و بزرگسال حرفه ای از مشکلات بعدی که در صورت عدم انجام صحیح این درمان ها ممکن است ایجاد شود، آگاه است و از بوجود آمدن آن ها اجتناب می کند. علاوه بر این، تمام ابزار و اشیاء لازم برای اجرای آنها را نیز خواهد داشت.
  • به بیمار در بهداشت روزانه کمک می کند تا همیشه تمیز و راحت باشد.
  • داروها، واکسن ها یا درمان های لازم را تجویز می کند.
  • در صورت نیاز معاینات بهداشتی مانند آزمایش دیابت، فشار خون و غیره را انجام می دهد.
  • به طور کلی، سلامت عمومی بیمار را کنترل می کند و نحوه تکامل آن را برای تشخیص هر مشکلی که ممکن است در آن زمان ایجاد شود، بررسی می کند.
  • در صورت لزوم به بیمار غذا می دهد و در مواردی که نیاز دارد به او کمک می کند.

مزایای خدمات پرستاری در منزل

استخدام پرستار کودک و بزرگسال مزایای زیادی دارد، اما مهمتر از همه دو مورد وجود دارد که بالاتر از بقیه است. اولین مورد آرامش خاطر شما عزیزان است که بدانید فرد بیمار به درستی و به صورت شخصی مراقبت می شود.

از طرفی مزیت دوم بهبود قابل توجه کیفیت زندگی در خانواده و همچنین بیمار است. زیرا او فردی دارد که به طور انحصاری از او مراقبت می کند. علاوه بر آن شما را از رفتن به مراکز درمانی و توانبخشی راحت می کند.

چرا نیاز است خدمات پرستاری از بیمار در منزل را دریافت کنیم؟

استخدام پرستار کودک و بزرگسال در منزل مزایای زیادی به خصوص برای بیمار دارد. افرادی هستند که در رفت و آمد با مشکل مواجه هستند و کسانی هستند که ترجیح می دهند در خانه کمک دریافت کنند.

حضور پرستاران در منزل کیفیت زندگی آنها را بهبود می بخشد . به خصوص که آنها برای درمان، تزریق، انجام تمرینات درمانی یا آزمایش دیابت یا قند خون دیگر نیازی به مراجعه به بیمارستان یا مرکز پزشکی نخواهند داشت.

مراقب بیمار در منزل

اگرچه امروزه خدمات پرستار کودک و بزرگسال چندان گسترده نشده است، اما افراد بیشتری تصمیم می گیرند این متخصصان را برای کمک در خانه انتخاب کنند.

برخی از امکانات ارائه شده توسط این خدمات عبارتند از:

آسودگی خاطر با داشتن پرستار در خانه : بسیاری از خانواده ها زمانی برای مراقبت از یکی از اعضای بیمار خانواده ندارند و فکر می کنند تنها گزینه رفتن به مراکز درمانی و بیمارستان ها است.

با این حال، وقتی از خدمات یک مراقب خانگی مطلع می ‌شوند، آرامش بیشتری می گیرند. زیرا می ‌دانند شخصی که از اعضای خانواده خود مراقبت می ‌کند، کیست و چگونه این کار را انجام می دهد.

  • درمان شخصی : قبل از شروع کار پرستاران در منزل، اولین کاری که انجام می شود، یک تحلیل شخصی با هدف آگاهی از مراقبت از بیماران در منزل است. چیزی که بیمار به آن نیاز دارد.
  • آسایش در خانه : در صورت استخدام پرستار در منزل مجبور نخواهید بود به بیمارستان یا مرکز بهداشتی بروید. خانه شما به مرکز درمانی خودتان تبدیل خواهد شد. همچنین شما مجبور نخواهید بود در اتاق های پر از جمعیت منتظر بمانید زیرا این پرستار است که به خانه شما می آید.

اجتناب از خطرات ناشی از حرکات نامناسب : همانطور که اشاره کردیم، با تبدیل اتاق خودتان به یک مرکز بهداشتی دیگر نگران جابجایی بیمار نخواهید بود و در نتیجه بیمار هم نگران تلاشی که برای مراجعه به مرکز بهداشتی باید انجام بدهد نخواهد بود.
جنبه هایی که باید در هنگام استخدام پرستار در نظر گرفت

تصمیم گیری برای انتخاب یک پرستار کودک یا بزرگسال کار آسانی نیست. نشان دادن بی اعتمادی نسبت به این خدمات امری عادی است زیرا شغلی است که امروزه چندان فراگیر نشده است.

با این حال، راه ‌های زیادی وجود دارد که می ‌توانید بهتر متوجه شوید که چگونه در هنگام استخدام پرستار، یک انتخاب درست داشته باشید:

تماس با شرکت های باتجربه و مرجع : مرکز پرستاری زی با مهر به مدیریت خانم فاطمه موحدی مجموعه ای متخصص در مراقبت از سالمندان، بزرگسالان و کودکان در منزل می باشد. ما پرستاران زیادی با توجه به نیازتان می توانیم به شما معرفی کنیم.

اجازه دهید بیمار نیز تصمیم بگیرد: بدون داشتن نظر بیمار خود، پرستار استخدام نکنید. از قبل به او اطلاع دهید تا نظر او در مورد داشتن مراقب را بدانید.

پرستار بچه

پرستار بچه

استخدام مراقب برای فرد معلول

شما می توانید هر زمان که به خدمات پرستاری در منزل نیاز داشتید قرارداد ببندید : داشتن یک عضو خانواده که از یک بیماری مزمن رنج می برد آسان نیست. در این شرکت شما تصمیم می گیرید که چه مدت به خدمات پرستاری در منزل نیاز دارید.

مرکز پرستاری زی با مهر به مدیریت خانم فاطمه موحدی اینجا هست تا پرستارانی در مناطق مختلف تهران به شما معرفی کند. برخی از این خدمات می توانند پرستار بیمار در میدان توحید ، پرستار بیمار در میدان فردوسی، پرستار بیمار در شریعتی،پرستار بیمار در دروازه دولت و انواع دیگر منطقه شش تهران باشند.

استخدام یک مراقب خوب برای افراد دارای معلولیت

متأسفانه افراد زیادی هستند که با انواع مختلفی از معلولیت ها زندگی می کنند که بر کیفیت زندگی تأثیر می گذارد. خوشبختانه خدمات مراقبتی و حمایتی وجود دارد که به این افراد کمک می کند تا زندگی عادی و فعالی مانند دیگر افراد داشته باشند.

یکی از بزرگ‌ ترین چالش‌ هایی که می ‌توانیم در زندگی با آن روبرو شویم، مراقبت از یک خویشاوند معلول است. تعهد، تلاش عاطفی، بار فیزیکی و تاثیر اقتصادی می تواند مشکل بزرگی در این زمینه باشد.

زمانی که این موقعیت ‌ها پیش می ‌آیند، متأسفانه بیشتر و در سنین پایین ‌تر، در مقابل انبوه اقدامات و تصمیم‌ هایی که باید به آن رسیدگی کنیم، خود را درمانده و سرگردان می ‌یابیم.

کجا میخواهیم از خویشاوندانمان نگهداری کنیم؟ هیچ جا مثل منزل شخصی نیست

اولین سوالی که می تواند برای ما در حین استخدام پرستار کودک و بزرگسال پیش بیاید این است. در هر یک از موارد وابستگی یا ناتوانی، خانه بهترین گزینه است. ثبات، حریم خصوصی و محیط آشنا بهترین مکان برای این افراد است. به خصوص در موارد بزرگسالان مبتلا به بیماری های روانی مانند آلزایمر، پارکینسون، زوال عقل و …

مراقبت از فرد معلول

مراقبت از فرد معلول

حتی اگر خانه کوچک باشد یا مجبور به انجام برخی ساخت و ساز های کوچک باشیم، در دراز مدت بهترین گزینه برای ما ماندن در منزل و استخدام پرستار خواهد بود. ما باید کاری را در نظر بگیریم که امید به زندگی بالاتری را در افرادی که همچنان در خانه خود زندگی می کنند، بوجود بیاورد.

خدمات پرستار معلول در خانه

پرستاران مرکز پرستاری زی با مهر به مدیریت خانم فاطمه موحدی با ارائه مراقبت دلسوزانه در خانه به بزرگسالان و سالمندان دارای معلولیت و خانواده های آنها کمک می کنند تا با چالش های زندگی روزمره خود روبرو شوند.

این پرستاران مانند شما صبر، تجربه و حوصله دارند تا بهترین ها را در هر شرایطی به نمایش بگذارند. خدمات تخصصی مراقبت از معلولین در منزل به شما و خانواده شما کمک می کند تا از ناتوانی فراتر رفته و برای یافتن آرامش هر روز تلاش کنید.

به راحتی نمی توان نشست و تماشا کرد تا اعضای خانواده مان روز به روز بیشتر توانایی های خود را از دست بدهند. استخدام پرستار کودک و بزرگسال در منزل می تواند راهی باشد که خانواده خود را از فرسودگی و پیری زودرس نجات دهیم. مراقب خانگی برای معلول حرفه ای است که به کسانی که به کمک نیاز دارند خدمات پشتیبانی ارائه می دهد.

چرا پرستاری در منزل مفید است؟

• شما و خانواده تان را حمایت می کند

حمایت شخصی از معلول یا عضو خانواده مسن شما یک عامل حیاتی است. بیشتر ما مشغول کار و فعالیت های دیگر هستیم. بنابراین گاهی اوقات مراقبت کامل از عزیزان معلول یا مسن خود برای ما دشوار می شود.

پرستار کودک و بزرگسال توجه و حمایت مداومی ارائه می دهند، که ضروری است. زیرا در بسیاری از شرایط، کوچکترین حوادث می تواند زندگی افراد مبتلا به معلولیت را به خطر بیندازد.

استخدام مراقب

استخدام مراقب

• دست یاری برای خانواده

پرستاری در منزل نه تنها به عزیزان معلول شما بلکه به شما و سایر اعضای خانواده نیز کمک خواهد کرد. آنها بر روی فرد معلول یا سالخورده خانواده شما متمرکز هستند اما می توانند خدماتی مانند ایجاد اعتماد و ارتباط بین شما و پرستار را نیز به خانواده ارائه دهند. سایر اعضای خانواده می توانند هنگام خروج از خانه نگرانی های خود را برطرف کنند زیرا پرستاران ما متخصصانی هستند که از عزیزان شما مراقبت می کنند.

• به حفظ استقلال کمک می کند

تا زمانی که عزیزان سالخورده یا معلول شما بتوانند به طور مستقل زندگی کنند تحت نظارت پرستاران خانگی هستند. با این شرایط بیماران می توانند به راحتی در خانه زندگی کنند. در حالی که پرستاران به آنها در خوردن وعده های غذایی، تعویض لباس و همه کارهای دیگر کمک می کنند.

• انعطاف پذیری

استخدام پرستار کودک و بزرگسال در منزل امکان انعطاف پذیری را با توجه به شرایط مورد نیاز خانواده شما فراهم می کند. هر خانواده شرایط زندگی و فعالیت های متفاوتی دارد.

مراقبین خانگی به نیازهای شما توجه می کنند. اجازه دهید اعضای خانواده سالخورده / معلول خود در خانه احساس قدرت و مشارکت داشته باشند. به آنها اجازه دهید در کنار خانواده خود باشند. پرستاری در منزل این خدمات انعطاف پذیر را پس از در نظر گرفتن شرایط و الزامات منحصر به فرد شما ارائه می دهد.

• سایر خدمات

اکثر خدمات مراقبت های بهداشتی با درمان و دارو سروکار دارند. با این حال، پرستاری در منزل اعمال دیگری مانند لباس پوشیدن، غذا خوردن، حمل و نقل، تمیز کردن، تغذیه، پخت و پز و تحرک را امکان پذیر می کند. مراقبان خانگی تسهیلات اضافی مانند کمک در انجام فعالیت هایی مانند مشارکت اجتماعی و فعالیت های داخل خانه را فراهم می کنند که می تواند به جذابیت زندگی سالمندان کمک کند.

اگر نیازمند خدمات مختلفی چون پرستار معلول در دبستان، پرستار معلول در تهران ویلا، پرستار معلول در جردن، پرستار معلول در هفت تیر و مکان های دیگر از منطقه شش تهران هستید می توانید با مرکز پرستاری زی با مهر در تماس باشید. ما بهترین و با تجربه ترین پرستاران این منطقه را به شما معرفی می کنیم تا روزهای پراز آرامشی را با هم سپری کنید.

نتیجه گیری خدمات مرکز پرستاری زی با مهر به مدیریت خانم فاطمه موحدی

امیدواریم این مقاله برای راهنمایی شما در مورد اینکه چرا پرستاری در منزل بهترین گزینه برای افراد معلول ، سالمندان ، کودکان و بیماران است مفید بوده باشد.

خدماتی که مرکز پرستاری زی با مهر به مدیریت خانم فاطمه موحدی با مجوز از سازمان نظام پرستاری کشور ارائه می دهد، چه در مورد نگهداری از بیمار ، سالمند ، پرستار کودک و چه در مورد افراد دارای معلولیت همگی در مناطقی چون توانیر ، امیرآباد ، میدان توحید ، دبستان ، کاج ، یوسف آباد ، میدان فردوسی ، تهران ویلا ، شیخ بهایی ، کارگر ، شریعتی ،جردن ، انقلاب ، دروازه دولت و هفت تیر به شما ارائه می شود.

امیدواریم که خدمات ما مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. اگر از طریق ما پرستار کودک یا بزرگسال استخدام کرده اید خوشحال می شویم تا تجربیات خود را از دریافت خدمات پرستاری در منزل با دیگران در بخش نظرات در میان بگذارید. از اینکه تا اینجا با ما همراه بودید از شما تشکر می کنیم.

مرکز پرستاری زی با مهر

مرکز مراقبت پرستاری در منزل زی با مهر دارای مجوز رسمی از وزرارت بهداشت و با بهره گیری از پرستاران متخصص، کارآزموده و با سابقه، بصورت 24 ساعت شبانه روز در تمامی روزهای سال و ایام تعطیل، در خدمت شما عزیزان می باشد. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات پرستار سالمند ، پرستار کودک ، مراقبت از سالمند ، پرستار کرونا ، پرستار معلول ، پرستار بیمار، پرستار ارزان،  پرستار روزانه، پرستار شبانه روزی ، تزریقات، اعزام پزشک و اطلاع از دستمزد پرستار در منزل و دریافت قیمت دستگاه اکسیژن ساز با ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. تلفن تماس و مشاوره رایگان: ۰۲۱۶۶۵۸۱۸۳۳ الی 5

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاه‌

تقوی

زی با مهر ، بهترین مرکز پرستاری در تهرانه. برای استخدام پرستار سالمند تو تهران حتما بهتون پیشنهاد میکنم از خدماتشون استفاده کنید

مرکز پرستاری زی با مهر

تشکر از لطف و انرژی مثبت شما دوست عزیز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *