دستگاه ICU در منزل

منظور از پرستاری ICU در منزل چیست

پرستاری ICU در منزل و دستگاه ICU در منزل، یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین خدمات پزشکی می باشد. به این صورت که تمامی خدمات ICU و CCU توسط افراد حرفه‌ای در منزل انجام می گیرد. اگر می خواهید اطلاعات کاملی در خصوص پرستاری ICU در منزل داشته باشید و با بهترین مرکز پرستاری آشنا شوید، بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

همانطور که می دانید بیمارانی که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، به تجهیزات و دستگاه‌های مختلفی نیاز دارند. زندگی این افراد به این دستگاه‌ها وابسته است، به صورتی که بدون این دستگاه‌ها نمی توانند نفس بکشند. این افراد به مراقبت‌های ویژه نیاز دارند.

پرستاری ICU در منزل ملزم استفاده از این تجهیزات می باشد. اگر بیمار شما به مراقبت ویژه نیاز دارد و تمایل دارید در منزل از آن مراقبت کنید، بهتر است این کار را به پرستاران حرفه‌ای بسپارید.

برای این کار می توانید به مرکز مراقبت پرستاری زی با مهر مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید. در این صورت یکی از بهترین و مجرب‌ترین پرستاران در اختیار شما قرار می گیرند و به نحو احسنت از بیمار شما مراقبت می کنند.

همانطور که می دانید ICU و CCU مهم‌ترین و حساس‌ترین بخش‌های بیمارستان هستند که به خدمات خاصی نیاز دارند. اگر می خواهید از بیمار خود در منزل مراقبت کنید باید هماهنگی‌های لازم را انجام دهید و به مراکز پرستاری مراجعه کنید.

پرستاری ICU در منزل هم توسط پرستاران مراقبت‌های ویژه انجام می گیرد. این افراد دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز را به منزل بیمار انتقال می دهند و به نحو احسنت از بیمار مراقبت می کنند.

پرستاری ICU در منزل

پرستاری ICU در منزل

پرستاری ICU در منزل کار هر کسی نیست و فقط افراد حرفه‌ای و مجرب می توانند این کار را انجام دهند. اگر به دنبال بهترین مرکز پرستاری هستید که بهترین خدمات را به شما ارائه دهد، بهتر است بدانید که مرکز مراقبت پرستاری زی با مهر بهترین انتخاب برای شما می باشد.

این مجموعه بهترین و حرفه‌ای‌ترین پرستاران را استخدام کرده است و از مدرن‌ترین تجهیزات استفاده می کند. به جرات می توان گفت که این مجموعه تنها مجموعه‌ای می باشد که می تواند نیازهای شما را برآورده کند.

شاید تصور کنید که نگهداری از بیمار بخش مراقبت‌های ویژه در منزل امکان پذیر نیست. اما بهتر است بدانید که با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و ساخت دستگاه‌های مدرن، این کار به راحتی انجام می گیرد.

امروزه دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن و جدیدی تولید شده‌ند که به راحتی می توانید آن‌ها را جابجا کنید. مرکز مراقبت پرستاری زی با مهر بهترین و مرغوب‌ترین دستگاه‌ها را خریداری کرده است و آن‌ها را در اختیار بیماران قرار می دهد. توجه داشته باشید که این مرکز فوق العاده ویژگی‌های بسیار زیادی دارد که برخی از آن‌ها به صورت زیر می باشند:

  • پرستاری ICU در منزل در این مرکز به بهترین نحو ممکن انجام می گیرد.
  • این مجموعه آموزش‌های عمومی را به صورت تلفنی و کاملا رایگان در اختیار افراد قرار می دهد. در صورت لزوم می توانید با این مجموعه تماس بگیرید و سوالات پزشکی خود را مطرح کنید.
  • زی با مهر بهترین تجهیزات پزشکی را در اختیار شما قرار می دهد.
  • سونوگرافی، نوار قلب، رادیولوژی و … هم توسط تکنسین‌های مجرب انجام می گیرد.
  • مرکز پرستاری زی با مهر خدمات خود را با بهترین و منصافه‌ترین قیمت‌ها ارائه می دهد. نگرانی بابت هزینه‌ها نداشته باشید و با خیالی راحت بیماران خود را به این مجموعه بسپارید.

نحوه پرستاری ICU در منزل

پرستاری ICU در منزل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. با توجه به شیوع بیماری‌های واگیردار و افزایش تعداد بیماران، تخت‌های کمتری در ICU وجود دارد. گاهی اوقات بیماران باید ساعت‌ها و روزها منتظر تخت خالی بمانند و استرس و نگرانی زیادی را تحمل کنند.

پرستاری بیمار

پرستاری بیمار

پرستاری ICU در منزل این امکان را به شما می دهد که در فضایی آرام و دور از استرس از بیمار خود مراقبت کنید و تجهیزات لازم را برای بیمار فراهم کنید. در این صورت بیمار در شرایطی آرام‌تر می تواند روند بهبودی را طی کند. بهتر است با مرکز معتبر و محبوب زی با مهر تماس بگیرید و از دانش کادر درمان فوق العاده آن بهره مند شوید.

پرستاری ICU در منزل به مراقبت‌های خاصی نیاز دارد که برخی از این مراقبت‌ها به صورت زیر می باشند:

  •  راه‌های هوایی کنترل می شوند.
  •  دستگاه ونتیلاتور و مانیتور قلب متصل می گردد. دستگاه ونتیلاتور به بیماران کمک می کند که تنفس راحت‌تری داشته باشند.
  •  بیمار به صورت منظم بررسی و معاینه می شود و در صورت لزوم دستگاه‌ را جدا می کنند.
  •  علائم حیاتی بیمار به صورت مداوم بررسی می شود.
  •  سوند ادرار متصل می گردد.
  •  برنامه دارویی بیمار بررسی می شود و طبق دستور پزشک در اختیار بیمار قرار می گیرد.
  •  میزان هوشیاری بیمار به صورت منظم بررسی می شود.
  •  وضعیت تنفسی مدام چک می شود.
  •  جابجایی و تغییر وضعیت بیمار.
  •  وضعیت همودینامیک بیمار بررسی می شود.
  •  ترشحات تنفسی بیمار پاکسازی می شود.
  •  تزریق داروهای مورد نیاز برای کاهش درد بیمار.

مراقبت‌های ویژه بیماران بسیار بیشتر از مواردی می باشد که گفته شد و پرستاران مدام این موارد را بررسی می کنند و به پزشک اطلاع می دهند.

پرستاران ICU

پرستاران ICU

پرستاری ICU در منزل حساسیت بسیار زیادی دارد و باید توسط کادر درمان حرفه‌ای و با تجربه مرکز زی با مهر انجام شود.

مزایای پرستار ICU در منزل

پرستار ICU در منزل بهترین گزینه برای شما به شمار می رود و مزایای بسیار زیادی دارد. برخی از این مزایا به صورت زیر می باشند:

1. مراقبت مداوم از بیمار:
همانطور که می دانید بیماران بخش‌های ویژه به مراقبت‌های ویژه و مداوم نیاز دارند و علائم حیاتی آن‌ها باید مدام بررسی شود. یکی از مهم‌ترین مزایای پرستاری ICU در منزل مراقبت مداوم از بیمار می باشد. همانطور که می دانید در بیمارستان هر پرستار مشغول رسیدگی به چند بیمار است و به همه‌ی آن‌ها توجه می کند. اما در منزل فقط یک بیمار وجود دارد که پرستار تمام حواس خود را به این بیمار می دهد و علائم حیاتی را زود به زود بررسی می کند.

02166581835

02166581835

2. رسیدگی به کارها:
پرستاری ICU در منزل همه‌ی کارهای بیمار را انجام می دهد و همواره مراقب بیمار است. از این رو دیگر نگرانی بابت بیمار نخواهید داشت و می توانید به همه‌ی کارهای خود رسیدگی کنید. می توانید با خیالی راحت بیمار را به پرستار بسپارید و نگران حال بیمار نباشید.

3. صرفه جویی در هزینه‌ها:
پرستاری ICU در منزل بسیار به صرفه‌تر از بیمارستان می باشد. از این رو نگرانی بابت هزینه‌ها نداشته باشید و با خیال راحت از بیمار خود مراقبت کنید. اگر می خواهید در محیطی آرام و بدون استرس از بیمار خود مراقبت کنید، بهتر است بیمار را به منزل انتقال دهید. این کار با هماهنگی بیمارستان و مرکز مراقبت پرستاری انجام می گیرد. در این صورت می توانید اتاق منزل خود را به ICU تبدیل کنید و یک پرستار خصوصی داشته باشید.

4. آرامش روانی:
پرستاری ICU در منزل آرامش خاصی به بیمار و افراد خانواده او می دهد.بیمار در محیطی امن و آشنا و به دور از عفونت‌های بیمارستانی روند بهبود خود را طی می کند.

چه بیمارانی در ICU بستری می شوند

روزانه تعداد زیادی از بیماران به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل می شوند. منظور از بخش مراقبت‌های ویژه، بخش ICU و CCU می باشد. اگر می خواهید بدانید که چه بیمارانی در ICU بستری می شوند، بهتر است به موارد زیر توجه داشته باشید:

  •  بیمارانی که جراحی مهمی مانند جراحی قلب انجام داده‌اند.
  •  افرادی که سطح هوشیاری پایینی دارند. این افراد ممکن است در اثر تصادف، سوختگی و … به پایین‌ترین سطح هوشیاری رسیده باشند.
  •  افرادی که نارسایی قلبی و کلیوی دارند و دچار حملات قلبی شده‌اند.
  •  بیماری‌های تنفسی که مشکلات ریوی دارند و به سختی نفس می کشند.
  •  افرادی که ضربه شدید به دنده، مغز، نخاع و سایر اندام‌های حساس آن‌ها وارد شده است.
  •  بیمارانی که دچار عفونت‌های جدی مانند پنومونی شده‌اند.

این بیماران باید تحت مراقبت‌های ویژه قرار گیرند و علائم حیاتی آن‌ها مدام بررسی شود. اگر قصد دارید بیمار خود را به منزل ببرید، ابتدا باید با پزشک او مشورت کنید.

پرستاری ICU در منزل همان کارهای بیمارستان را مطابق دستور پزشک انجام می دهد و تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز را برای بیمار فراهم می کند. به جرات می توان گفت که در گذشته انجام چنین کاری غیر قابل تصور بود. اما رفته رفته با پیشرفت علم و تکنولوژی و تولید تجهیزات جدید، این امکان برای همگان فراهم شد.

ویژگی‌های بهترین پرستاری ICU در منزل

پرستاری ICU در منزل توسط مراکز مختلفی انجام می گیرد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. با توجه به حساسیت بالای این کار، بهتر است بهترین پرستار را انتخاب کنید. بهترین پرستارها ویژگی‌های خاصی دارند که برخی از این ویژگی‌ها به صورت زیر می باشند:

  •  بیماران بخش ICU حال وخیمی دارند و ممکن است در پایان مسیر زندگی باشند. از این رو پرستار این بخش باید یک فرد متخصص و مجرب باشد.
  •  بهترین پرستار ICU در منزل به فردی گفته می شود که علاوه بر تخصص، مهارت و سرعت عمل بالایی داشته باشد. ممکن است حال بیمار به صورت ناگهانی تغییر کند، در این صورت پرستار باید به سرعت تصمیم بگیرد و بهترین کار ممکن را انجام دهد. با توجه به اینکه دسترسی به دکتر در لحظه امکان پذیر نیست، پرستار باید با صبر و حوصله بهترین تصمیم را بگیرد.
  •  این فرد باید از نظر عاطفی و روانی به بیمار و خانواده بیمار روحیه دهد و همواره آرام باشد. در این صورت می تواند به بیمار خود آرامش ببخشد و تاثیر فوق العاده‌ای در بهبودی بیمار داشته باشد.
  •  این فرد باید توسط یک مرکز معتبر معرفی شود. مرکز مراقبت پرستاری زی با مهر بهترین انتخاب برای شما به شمار می رود.

با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۶۶۵۸۱۸۳۳

اینستاگرام مرکز زی با مهر: zibamehr.nurse

 

مرکز پرستاری زی با مهر

مرکز مراقبت پرستاری در منزل زی با مهر دارای مجوز رسمی از وزرارت بهداشت و با بهره گیری از پرستاران متخصص، کارآزموده و با سابقه، بصورت 24 ساعت شبانه روز در تمامی روزهای سال و ایام تعطیل، در خدمت شما عزیزان می باشد. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات پرستار سالمند ، پرستار کودک ، مراقبت از سالمند ، پرستار کرونا ، پرستار معلول ، پرستار بیمار، پرستار ارزان،  پرستار روزانه، پرستار شبانه روزی ، تزریقات، اعزام پزشک و اطلاع از دستمزد پرستار در منزل و دریافت قیمت دستگاه اکسیژن ساز با ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. تلفن تماس و مشاوره رایگان: ۰۲۱۶۶۵۸۱۸۳۳ الی 5

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *