فیزیوتراپی در منزل

سخن ابتدایی

در این روزهای پر مشغله استخدام پرستار جهت کارهایی مانند فیزیوتراپی در منزل و سایر خدمات پزشکی یکی از دغدغه های خانواده ها می باشد. در میان خانواده ها افرادی وجود دارند که نیازمند به مراقبت ویژه ای می باشد، با این حجم از کارهای روزمره به تنهایی از مسئولیت مراقبت از آن ها بر نخواهیم آمد و نیاز به کمک قابل اعتماد و ماهر در منزل خواهیم داشت.

قطعا در نخستین اقدام برای گرفتن یک فرد ماهر، برای انجام خدمات پزشکی مانند فیزیوتراپی که جدیدا نه تنها قشر میانسال، بلکه قشر جوان را به خود اختصاص داده است، باید پرستاری که در منزل نظر گرفته اید بتواند به نحو احسن تمامی مراقبت های لازم را انجام دهد.

ما در این مقاله شما را با بهترین مرکز پرستاری که خدمات بسیار زیادی مانند فیزیوتراپی در منزل را انجام می دهند آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

درمان با فیزیوتراپی

فیزیوتراپی یک روش درمانی است که برای درمان به افراد بعد از آسیب انجام می‌شود. مشکلاتی شایع مانند کمردرد، زانو درد، شکستگی و یا شکاف در استخوان، آسیب‌های ستون فقرات، اختلالات عصبی، صدمات ورزشی نیاز به درمان توسط فیزیوتراپیست دارد.

فیزیوتراپی برای کاهش درد و توانبخشی و به حداکثر رساندن عملکرد، حرکت و قدرت بدن فرد انجام می شود. روش های متداول در فیزیوتراپی عبارتند از:

  • تکنیک‌های الکتروتراپی.
  • روش‌های درمانی دستی.
  • برنامه‌های مختلف ورزشی.

درمان با فیزیوتراپی نسبتاً طولانی است و نیاز به مراجعه مکرر و هر روزه بیمار دارد.

آسیب های بدنی

آسیب های بدنی

فیزیوتراپی در منزل چگونه انجام می شود؟

همانطور که اشاره کردیم فیزیوتراپی نیازمند مراجعه هر روزه بیمار دارد. میتوان درمان فیزیوتراپی را با روش های ذکر شده به آسانی در منزل انجام داد.

یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات فیزیوتراپی در منزل، مرکز پرستاری زی با مهر می باشد. با توجه به شرایط سخت بیمار، و مراجعه هر روزه جهت درمان، این امکان برای بیماران به وجود آمده است که در منزل به انجام فیزیوتراپی بپردازند.

نوبت‌ های طولانی و نامنظم در مراکز درمانی عمومی درمان فیزیوتراپی را با مشکل روبرو می‌کند. در این مرکز همه مراحل درمان از ارزیابی سلامت بدن فرد تا آخرین مرحله درمان در منزل، توسط فیزیوتراپیست ماهر انجام می‌شود.

فیزیوتراپی

فیزیوتراپی

محاسن فیزیوتراپی در منزل چیست؟

بررسی دلیل نیاز به فیزیوتراپی: اگر دچار دردهای جسمانی هستید و به دلیل درد ها توانایی مراجعه به مراکز درمان را ندارید، فیزیوتراپیست را به منزل خود بیاورید و علت مشکل را متوجه شوید.

  1. صرفه جویی در وقت و هزینه: با توجه به مشکلات رفت و آمد باید زمان زیادی را هر روزه برای جلسات فیزیوتراپی در نظر گرفت.
  2. داشتن استراحت مطلق در منزل: بیمارانی که دچار آسیب های نخاعی و ورزشی می شوند باید بیشتر اوقات در حالت خوابیده به سر ببرند.
  3. آرامش برای سالمندان: برای سالمندان عزیزی که توان ایستادن در صف های طولانی نوبت درمان را ندارند و برایشان طاقت فرساست فیزیوتراپی در منزل پیشنهاد می شود.
  4. آموزش درست حرکات: نحوه صحیح انجام حرکات در منزل، با وسایلی به شما آموزش داده خواهد شد که با همان وسایل تمرین کنید. قطعا نحوه صحیح حرکات در بهبود حداکثری در بدن شما، نقش بسیار مهمی دارد.

    فیزیوتراپیست

    فیزیوتراپیست

مهمترین نکات انتخاب فیزیوتراپی در منزل

اگر در حال تحقیق و انتخاب بهترین مرکز پرستاری که خدمات فیزیوتراپی در منزل را انجام می دهند، می باشید به نکات زیر توجه کنید:

  • فرد پرستاری قابل اعتماد و مسئولیت پذیر را انتخاب کنید، زیرا برای انجام فیزیوتراپی در منزل، این فرد مدت زمان زیادی در منزل شما رفت و آمد خواهد داشت. به جای انتخاب افراد ساده و مبتدی با مراکزی مانند مرکز زیبا مهر در ارتباط شوید.
  • فرد درمان کننده باید دارای مدرک فیزیوتراپیست و بسیار ماهر باشد.
  • فیزیوتراپی نیاز به جلسات ممتد دارد، بهترین فیزیوتراپیست دارای صبر و حوصله فراوان، دارای روحیه مهربان و همدلی فراوان جهت می باشد.
  • برای انجام فیزیوتراپی در منزل نیاز به دستگاه های مجهز می باشد.
  • سعی کنید بهترین محل از خانه را برای فیزیوتراپی در منزل انتخاب کنید. مکان انتخاب شده باید روشن و دارای دمای مناسب باشد.
  • داشتن آرامش و سکوت در منزل الزامی است. حین درمان گوشی موبایل خود را خاموش نمایید.
درمان با فیزیوتراپی

درمان با فیزیوتراپی

بهترین مرکز ارائه دهنده خدمات فیزیوتراپی در منزل

مرکز پرستاری زی با مهر در تهران با داشتن کادری ماهر و بسیار متخصص می تواند بهترین پرستارهای مجرب را در تمامی زمینه های خدمات پرستاری در اختیار شما قرار دهد.

در مرکز پرستاری زی با مهر، تمامی کادر آموزش دیده و توانا هستند و می توانند تمامی نیازهای شما را جوابگو باشند. در این مرکز علاوه بر خدمات فیزیوتراپی در منزل، خدماتی ویژه ای در منزل انجام می شود. چند نمونه از خدمات این مرکز عبارتند از:

مجموعه پرستاری زی با مهر با بهترین پرستاران آموزش دیده و با در نظر گرفتن مناسب ترین نرخ قیمت ها برای شما مهربانان، آسودگی خاطر و آرامش را رقم خواهند زد.

سخن پایانی

فیزیوتراپی در منزل نیازمند فیزیوتراپیست ماهر است وگرنه نتیجه ای رضایت بخش حاصل نمی شود. توصیه می گردد تا پایان دوره درمان و معالجه، تمامی حرکات را با نظر فیزیوتراپیست انجام دهید و به محض بهبود، درمان خود را نیمه کاره رها نکنید.

فیزیوتراپیست در منزل با بررسی و ارزیابی دقیق نحوه استفاده شما از وسایل و نحوه انجام فعالیت های فیزیکی شما در منزل به شما کمک می کند تا دچار بیماری های ناشی از استفاده نادرست از وسایل منزل خود نشوید.

پس از پایان جلسات فیزیوتراپی بدن نیاز دارد تا نیروی از دست رفته را باز یابد. با فیزیوتراپی در منزل این امکان بوجود می آید که بدن شما هرچه سریعتر به توان اولیه خود رسیده و نتیجه مطلوب را دریافت کنید.

مجموعه زی با مهر با داشتن کادری متخصص در تمامی زمینه های خدمات پرستاری، آسودگی و آرامش شما را در حین مراحل درمان رقم خواهد زد.

با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۶۶۵۸۱۸۳۳

اینستاگرام مرکز زی با مهر: zibamehr.nurse

مرکز پرستاری زی با مهر

مرکز مراقبت پرستاری در منزل زی با مهر دارای مجوز رسمی از وزرارت بهداشت و با بهره گیری از پرستاران متخصص، کارآزموده و با سابقه، بصورت 24 ساعت شبانه روز در تمامی روزهای سال و ایام تعطیل، در خدمت شما عزیزان می باشد. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات پرستار سالمند ، پرستار کودک ، مراقبت از سالمند ، پرستار کرونا ، پرستار معلول ، پرستار بیمار، پرستار ارزان،  پرستار روزانه، پرستار شبانه روزی ، تزریقات، اعزام پزشک و اطلاع از دستمزد پرستار در منزل و دریافت قیمت دستگاه اکسیژن ساز با ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. تلفن تماس و مشاوره رایگان: ۰۲۱۶۶۵۸۱۸۳۳ الی 5

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *