خدمات مرکز پرستاری زی با مهر

امروزه با شرایطی روبرو هستیم که اغلب مردم مایل هستند تا بسیاری از خدمات پزشکی و پرستاری در منزل و محل زندگی آنها انجام شود. پاندمی کرونا باعث شده است که مردم از مراجعه به مراکز درمانی هراس داشته باشند به همین دلیل استفاده از خدمات پرستاری در منزل می تواند بسیار کمک کننده باشد.

مرکز پرستاری زی با مهر با داشتن تمام امکانات این خدمات را به شما عزیزان عرضه خواهد کرد. این مرکز با کادر مجربی که در تمام زمینه ها در اختیار دارد تمام نیاز بیماران گرامی را در زمینه خدمات پرستاری و پزشکی مرتفع خواهد ساخت. همچنین تمامی خدمات این مرکز با قیمت مناسب و در اسرع وقت در اختیار درخواست کنندگان گرامی قرار خواهد گرفت.

پرستار سالمند

انواع خدماتی که در مرکز پرستاری زی با مهر قابل ارائه می باشد:

1. مراقبت از سالمند در منزل: امروزه با توجه به افزایش هزینه های زندگی و بالا رفتن سرعت زندگی عموما در منزل هر دو نفر مجبور به اشتغال و کار کردن می باشند.

به همین دلیل زمان و تایم لازم برای مراقبت از سالمندان را نخواهند داشت. از سوی دیگر سالمندانی که دچار آلزایمر و سایر بیماری ها هستند بایستی همواره فردی در کنار آنها باشد تا علاوه بر مراقبت به مسائل پزشکی آنها هم رسیدگی کند.

مرکز پرستاری زی با مهر با در اختیار داشتن کادر مجرب و آموزش دیده در خصوص سالمندانی که بیماری هایی مانند: آلزایمر، کما، سکته مغزی، مشکلات استخوانی و بلند شدن و مشکل در دید دارند می تواند خدمات بسیار مناسبی را در اختیار مراجعین محترم قرار دهد.

این مرکز هم به صورت شبانه روزی و هم به صورت شیفتی قادر است تا پرستار در اختیار شما قرار دهد. این افراد برای جلوگیری از زخم بستر، تزریقات، تزریق سرم، دادن دارو و انجام فیزیوتراپی برای سالمندان آموزش دیده اند و قادر به ارائه خدمات هستند.

2. مراقبت از بیمار در منزل: برخی از بیماران نیاز به مراقبت دائم در منزل داشته و لازم است که همیشه فردی در کنار آنها باشد تا خطری آنها را تهدید نکند. از جمله این بیماران: افراد در کما، افراد دچار سکته مغزی، افراد دچار فلجی، سالمندان دچار اختلال حواس و غیره می باشد.

برای این منظور مرکز پرستاری زی با مهر با دریافت اطلاعات بیمار شما و برآورد نیازهای فرد پرستاری آشنا و حرفه ای در خصوص نیاز های بیمار شما برای شما در نظر میگیرد و فرد مناسب برای شما اعزام خواهد شد.

این خدمات می تواند به صورت شبانه روزی و شیفتی و ساعتی باشد. همچنین در خصوص بیمارانی که به دستگاه اکسیژن و تنفس مصنوعی متصل هستند و بیماران مستعد زخم بستر افرادی اعزام می شوند که در صورت لزوم بتوانند به بیمار کمک های ضروری را برسانند و آشنایی کامل با تمام تجهیزات و اقدامات ضروری را داشته باشند.

پرستار بیمار

3. مراقبت از کودک در منزل: پاندمی کرونا باعث شده است که بسیاری از خانواده ها راغب به ارسال فرزندان خود به مهد کودک نباشند. از طرف دیگر با توجه به شاغل بودن والدین نگرانی از تنها ماندن کودک در منزل هم وجود دارد.

مرکز پرستاری زی با مهر با داشتن کادر آشنا به روانشناسی کودک و نحوه مراقبت و رفتار با کودک می تواند این نیاز خانواده ها را مرتفع سازد. این پرستار با توجه به سن کودک و با عنایت به بیماری و نیاز مراقبتی که کودک دارد برای شما ارسال خواهد شد. و این پرستار هم می تواند به صورت شبانه روزی و شیفتی در اختیار خانواده ها قرار گیرد.

4. مراقبت از بیمار کرونایی: یکی از مواردی که امروزه بسیار رایج شده و در صورت عدم رعایت نکات لازم می تواند بسیار برای اطرافیان بیمار و کل جامعه مشکل آفرین باشد مراقبت از بیماران کرونایی در منزل می باشد. بیمارانی که مبتلا هستند و نیاز به بستری ندارند معمولا به خانه ارجاع داده می شوند و قرنطینه می شوند.

ولی این بیماران به رسیدگی احتیاج دارند و در صورت عدم رسیدگی ممکن است وضعیت آنها وخیم شود. انجام اموری مانند: دادن به موقع داروها، اندازه گیری اکسیژن خون، تزریق سرم در صورت نداشتن اشتها، و تزریق دارو و ویتامین از مواردی است که یک فرد عادی قابل به انجام آن نمی باشد. همچنین ممکن است فرد عادی و اطرافیان بیمار به علت رعایت نکردن یک سری نکات خود و سایر افراد خانواده را نیز مبتلا کنند.

مرکز پرستاری زی با مهر قادر است تا با اعزام اکیپ و کادر مجرب در خصوص این بیماری به شدت مسری علاوه بر چکاپ بیمار شما و مانیتورینگ روند سلامتی به شما در این زمینه کمک کند. فردی که در منزل بستری است از لحاظ روحی در وضعیت بهتری بوده و روند سلامتی را با سرعت بیشتری طی خواهد کرد. همچنین در افرادی که نیاز به استفاده از کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز دارند نیز این مرکز می تواند بسیار کمک رسان و مفید باشد.

5. تزریقات و سرم زدن در منزل: بسیاری از بیماران مانند: بیماران سرطانی و بیماران مبتلا به دیابت و بیماران کلیوی و افرادی که دارای بیماری های مزمن هستند نیاز به تزریقات و زدن سرم به صورت دوره ای دارند و در صورت عدم تزریق به موقع ممکن است در روند سلامتی و بیماری آنها اختلالی به وجود آید.

همچنین در برخی بیماری های حاد مانند: مسمومیت غذایی و اسهال غذایی ممکن است که فرد به صورت ضروری نیاز به تزریق سرم داشته باشد. ولی بسیاری از افراد به دلیل بیماری کرونا از مراجعه به درمانگاه ها و مراکز درمانی ترس دارند و حاضر هستند تا روند درمان خود را عقب بیندازند ولی به این مراکز مراجعه نکنند.

مرکز پرستاری زی با مهر قادر است تا با ارسال پرستار آشنا به نحوه تزریق داروهای انواع بیماری های مزمن چه به صورت تزریق عضلانی و چه به صورت زدن سرم در این زمینه کمک رسان باشد. این عملیات در منزل انجام خواهد پذیرفت و از لحاظ ابتلا و آلودگی برای فرد هیچ ریسک و خطری نخواهد داشت. این مرکز قادر است تا در تمام ساعات شبانه روز برای افراد ارسال داشته باشد.

6. خدمات استومی در منزل: برخی از بیماران نیاز به مراقبت های ویژه دارند که این مراقبت ها از عهده یک فرد ساده و اطرافیان بیمار خارج است و حتی در صورتی که این مراقبت ها توسط فردی عادی و غیر متخصص صورت پذیرد ممکن است باعث به خطر افتادن جان بیمار شود.

یکی از این موارد گذاشتن استومی در بدن فرد می باشد. این استومی ها بنا به تشخیص پزشکان ممکن است دائمی و یا موقت باشند و که این تجهیزات عمدتا در ناحیه شکم و روده افراد می باشد.

در صورتی که مراقبت و انجام ضدعفونی و پانسمان این استومی که در واقع یک زخم باز و دریچه باز به داخل بدن است به درستی صورت نپذیرد ممکن است باعث انتقال عفونت به درون محوطه بطنی و پریتونیت شود که یکی از خطرناکترین عفونت های بدنی می باشد.

به همین دلیل استفاده از یک فرد آموزش دیده و مجرب برای مراقبت از این بیماران ضروری است. مرکز پرستاری زی با مهر با داشتن کارد مجرب و آموزش دیده قادر است تا تمام موارد مراقبت و رسیدگی به بیمارانی که نیاز به استومی دارند را در منزل و محل زندگی افراد انجام دهد. این مراقبت ریسک عفونت و به خطر افتادن جان بیمار را تا حد قابل توجهی کم خواهد کرد.

پرستار معلول

7. ارائه گواهی فوت: متاسفانه بیماری کرونا باعث شده است که روند مرگ و میر در جهان و کشور ما افزایش یابد و این فوت ممکن است در منزل رخ دهد. و در صورتی که اطرافیان متوفی بخواهند تا جسد را به مراکز پزشکی انتقال دهند و مراحل قانونی برای گرفتن گواهی فوت را انجام دهند ممکن است به بیماری کرونا مبتلا شوند.

زیرا که متاسفانه این روزها این مراکز پر ازدحام می باشند. ولی در صورتی که ممکن باشد تا پزشک به منزل فرد متوفی مراجعه کرده و در محل گواهی فوت را صادر نماید برای اطرافیان فرد متوفی بسیار عالی و ایده آل خواهد بود. مرکز پرستاری زی با مهر می تواند با یک تماس و درخواست پزشک را به محل زندگی فرد متوفی فرستاده وبا انجام مراحل قانونی و معاینات تخصصی گواهی فوت در محل را صادر نماید.

8. ویزیت پزشک متخصص در منزل: همانطور که مستحضرید روند گرفتن وقت از پزشکان متخصص و مراجعه حضوری و نشستن در سالن های شلوغ و پر ازدحام در این روزها چقدر می تواند خطرناک و پراسترس باشد. بسیاری از بیماران نیاز به معاینه توسط پزشکان متخصص دارند و بسیاری دیگر مانند: بیماران قلبی نیاز به معاینات دوره ای دارند.

همانطور که سازمان بهداشت جهانی نیز هم متذکر شده ترس از کرونا باعث شده است که روند درمان سایر بیماری ها مختل شود. این مرکز درمانی قادر است تا با تماس و درخواست افراد پزشک متخصص به بالین بیماران در منزل و محل زندگی افراد ارسال نماید. که این خدمت یکی از خدمات بسیار مهم و مورد نیاز مرکز پرستاری زی با مهر می باشد. که رابطه مستقیم با سلامت افراد دارد.

پرستار بیمار کرونا

ویژگی های منحصر بفرد مرکز پرستاری زی با مهر

این مرکز خدماتی یکی از بهترین مراکز در این زمینه می باشد که در این بخش به مهمترین ویژگی های آن اشاره خواهیم کرد:
1. تمام کادر این مرکز پرستاری زی با مهر دارای مدرک مرتبط آموزش دیده می باشند. و همگی دارای تجربه بوده و انتخاب تمامی کادر با گزینش دقیق صورت پذیرفته است.

2. این مرکز دارای اکیپ اعزامی به تعداد کافی و از هر جنسیت می باشد.زیرا که ممکن است یکسری از بیماران دارای معذوریت و محدودیت هایی باشند.

3. این مرکز قادر است تا در تمام طول شبانه روز و در اسرع وقت خدمات خود را به درخواست کنندگان گرامی ارائه دهد.

4. خدمات ارائه شده در این مرکز با قیمت بسیار مناسب و منصفانه می باشد و در این وضعیت کرونایی از هر لحاظ به نفع بیماران گرامی خواهد بود.

5. اکیپ های اعزامی تنها مختص فرد درخواست کننده بوده و هیچ عجله و تعجیلی برای انجام کارهای درمانی نخواهد بود.

6. تمامی تجهیزاتی که همراه با اکیپ مرکز پرستاری زی با مهر ارسال می شود همگی یکبار مصرف و آسپسی شده می باشد. و تمام کادر ارسالی هم از لباس های مخصوص و عموما یکبار مصرف استفاده خواهند کرد.

در انتها:
مرکز پرستاری زی با مهر بعنوان یکی بهترین مراکز پرستاری در تهران با توجه به هدفی که برای خود ترسیم کرده است سعی دارد در این شرایط کرونایی و وضعیت نامناسب اقتصادی مردم کمی از آلام آنها در زمینه بیمار داری بکاهد. این مرکز با خدمات شبانه روزی و حرفه ای پرستاری در منزل و با آدرس سایت https://zibamehr.com بهترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار درخواست کنندگان گرامی خواهد گذاشت.

خدمات استومی

مرکز پرستاری زی با مهر

مرکز مراقبت پرستاری در منزل زی با مهر دارای مجوز رسمی از وزرارت بهداشت و با بهره گیری از پرستاران متخصص، کارآزموده و با سابقه، بصورت 24 ساعت شبانه روز در تمامی روزهای سال و ایام تعطیل، در خدمت شما عزیزان می باشد. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات پرستار سالمند ، پرستار کودک ، مراقبت از سالمند ، پرستار کرونا ، پرستار معلول ، پرستار بیمار، پرستار ارزان،  پرستار روزانه، پرستار شبانه روزی ، تزریقات، اعزام پزشک و اطلاع از دستمزد پرستار در منزل و دریافت قیمت دستگاه اکسیژن ساز با ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. تلفن تماس و مشاوره رایگان: ۰۲۱۶۶۵۸۱۸۳۳ الی 5

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *