تزریق سرم در منزل

تزریق سرم در منزل بی شک یکی از دغدغه های بیماران علی الخصوص کهنسالان و همراهان آنها می باشد. چرا که بیماری و یا کهولت سن، توان و قوای جسمانی را به شدت کاهش می‌دهد. همینطور چنین وضعیت هایی آستانه تحمل افراد را تا حد زیادی پایین می آورد.

در این مواقع اکثر بیماران و همراهان آنان مایلند با دریافت خدمات مراقبت پرستاری ازجمله تزریق سرم در منزل، این نگرانی خود را برطرف نمایند.

البته یافتن یک مرکز ارائه دهنده خدمات پرستاری و تزریق سرم در منزل نیز مقوله دیگری است. چراکه به جهت رفاه حال بیمار بایستی مرکزی را یافت که در کنار تبحر و مهارت و دانش کافی با دلسوزی و با وجدانی بیدار عمل نماید. و خدماتی همچون تزریق سرم در منزل ، تزریقات و سایر مراقبت های پرستاری را انجام دهند.

مرکز مراقبت های پرستاری زی با مهر این امکان را فراهم آورده است، تا با خاطری آسوده، اموری همچون تزریق سرم در منزل را به کادر متخصص این مرکز بسپارید. و بدین سان در زمان و گاها هزینه های متفرقه خود تا حد زیادی صرفه جویی نمایید.

مزایای تزریق سرم در منزل

مزایای تزریق سرم در منزل

مزایا تزریق سرم در منزل

1)مدیریت زمان: از جمله مزایای تزریق سرم در منزل می‌توان به صرفه جویی و مدیریت در زمان اشاره کرد. تصور کنید پزشک برای شما و یا بیمار شما روزانه سرم را تجویز نموده است.

یا اینکه ممکن است بیمار شما قادر به تغزیه به روشی غیر از سرم نباشد. و یا اینکه ممکن است بیمار شما کهولت سن داشته باشد و به تزریق سرم نیازمند باشد. در این مواقع شما باید هر روز زمانی را صرف حاضر شدن و رفتن به کلینیک و یا بیمارستان نمایید. و جدای از حال و احوال ناخوشایند در دوران بیماری، باید ساعت ها زمان صرف کنید.

در حالیکه با دریافت خدمات تزریق سرم در منزل، میتوانید همین زمان را در منزل خود به استراحت بپردازید. از شما می توانید از مرکز مراقبت های پرستاری زی با مهر، درخواست متخصص، جهت تزریق سرم در منزل نمایید. بدین سان در زمان خود نیز صرفه جویی می نمایید.

2) درک وضعیت و راحتی بیماران بدحال و یا بیمارانی که قادر به حرکت نیستند: گاها افرادی به جهت تصادف، کهولت سن و یا سایر بیماری ها خانه نشین می‌شوند و امکان رفت و آمد را از دست می دهند. این افراد در این مواقع نمی‌توانند از جای خود برخيزند و خدماتی همچون تزریق سرم، تزریقات و سایر خدمات پزشکی را در بیمارستان و یا کلینیک دریافت نمایند.

از این رو بهترین گزینه پیش روی این افراد، استفاده از خدمات پرستاری در منزل می باشد. از جمله: تزریق سرم در منزل، تزریقات و سایر امور مربوطه.

3) فضای آرام جهت استراحتی: بی شک این ضرب المثل قدیمی را شنیده اید که هیچ جا خانه خود آدم نمی شود. البته اهمیت این ضرب المثل، در زمان بیماری و زمان هایی که افراد نیاز به استراحت دارند دو چندان میشود.

چراکه همه افراد ترجیح میدهند دوران نقاهت خود را در منزل خود سپری نمایند. البته این امکان در تمامی موارد امکان پذیر نیست. اما تزریق سرم در منزل از جمله خدماتی است که، ارایه آن در منزل بلااشکال است. قابل ذکر است که، مرکز مراقبتهای پرستاری زی با مهر این مشکل را حل نموده است.

4) ارایه خدمات توسط افراد متخصص و متبحر: گاها مشاهده میشود افرادی نه از روی قصد و قرض، بلکه گاها به جهت عدم تجربه و تبحر کافی در امور پرستاری و پزشکی صدمات روحی و جسمانی به بیمار وارد می آورند. از این رو حایز اهمیت است که خدمات پرستاری توسط افراد با تجربه و متخصص در حوزه مربوطه صورت گیرد.

شاید در ابتدای امر، اموری همچون تزریق سرم در منزل امر سهلی به نظر برسد. اما در همین امر نیز اگر تجربه و تبحر کافی نباشد (برای مثال تبحر در یافتن رگ بیمار) ممکن است این امر برای بیمار، دردناک و غیر قابل تحمل باشد.

از این رو بسیار اهمیت دارد که، افراد با تجربه ای عهده دار امور پرستاری و خدماتی همچون تزریق سرم در منزل بشوند.

5) پیشگیری از انتقال بیماری های شایع و واگیردار: از دیگر مزایای تزریق سرم در منزل می‌توان به پیشگیری از انتقال بیماری هاي شایع و واگیردار اشاره کرد.

اگرچه بیمارستان و کلینیک دارای امکانات لازم و کافی در زمینه خدمات پزشکی و پرستاری هستند، اما نباید از این نکته نیز غافل شد که به هر حال محیط بیمارستان به جهت رفت و آمد های مکرر بیماران آلوده به انواع بیماری های واگیردار نیز هست.

این محیط گاها ممکن است، برای برخی از افراد همچون کهنسالان، کودکان و افرادی که بیماری های خاص دارند و یا زنان باردار خطرات جبران ناپذیری داشته باشد.

از این رو چه بهتر است چنین افرادی سعی در تردد کمتر در محیط بیمارستان ها داشته باشند. این افراد بهتر است ،خدماتی همچون تزریق سرم در منزل را جایگزین مراجعه به بیمارستان نمایند.

قیمت تزریق سرم در منزل

شاید در بدو امر هزینه تزریق سرم در منزل، برای برخی از افراد بالا به نظر برسد. اما اگر هزینه تاکسی های تلفنی و شلوغی وسایل حمل و نقل عمومی و دردسرهای استفاده از وسیله نقلیه شخصی، از جمله هزینه بنزین و گیر آوردن جای پارک مناسب و حفظ آرامش حال بیمار و آلودگی هوا و شلوغی خیابان ها و محیط بیمارستان را کنار هم بگذاریم، هزینه تزریق سرم در منزل در مقابل سایر هزینه های روحی و جسمی کاملا هزینه ای قابل قبول است.

نکته قابل توجه در تزریق سرم در منزل

شاید در هر کار تخصصی، صرف تخصص و تبحر جهت انجام کار مورد نظر کفایت کند اما خدمات پزشکی و پرستاری از جمله اموری هستند که جدای از تخصص و تبحر، نیازمند صبر و حوصله و دلسوزی نیزهستند.

چرا که بیمار و خانواده او در این مواقع بسیار زود رنج و گاها خسته هستند. این افراد، جدای از خدماتی که به آنها ارائه می شود به دنبال کسب آرامش و اطمینان نیز هستند.

البته این مهم حاصل نمی‌شود جز با پرستاری دلسوز و مهربان که در کنار ارائه خدمات لازم، می‌تواند این آرامش و اطمینان را به بیمار و خانواده وی منتقل کند.

از این رو انجام خدمات تزریق سرم در منزل توسط پرستاری که واجد چنین اوصافی نیز باشد، می‌تواند تا حد بالایی امنیت خاطر بیمار و خانواده وی را تامین نماید.

مرکز ارایه دهنده خدمات پرستاری زی با مهر با دارا بودن کادر متخصص و متبحر در زمینه های پرستاری از کهنسالان و ارایه خدماتی همچون تزریق سرم در منزل، این اطمینان خاطر را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد.

با ما تماس بگیرید: 02166581833

اینستاگرام مرکز زی با مهر: zibamehr.nurse

مرکز پرستاری زی با مهر

مرکز مراقبت پرستاری در منزل زی با مهر دارای مجوز رسمی از وزرارت بهداشت و با بهره گیری از پرستاران متخصص، کارآزموده و با سابقه، بصورت 24 ساعت شبانه روز در تمامی روزهای سال و ایام تعطیل، در خدمت شما عزیزان می باشد. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات پرستار سالمند ، پرستار کودک ، مراقبت از سالمند ، پرستار کرونا ، پرستار معلول ، پرستار بیمار، پرستار ارزان،  پرستار روزانه، پرستار شبانه روزی ، تزریقات، اعزام پزشک و اطلاع از دستمزد پرستار در منزل و دریافت قیمت دستگاه اکسیژن ساز با ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. تلفن تماس و مشاوره رایگان: ۰۲۱۶۶۵۸۱۸۳۳ الی 5

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *