پرستار کودک در منزل تهران و قیمت پرستار کودک
پرستار کودک در منزل تهران

گاهی اوقات برای والدین استفاده از پرستار کودک در منزل تهران بهترین راهکار برای رهایی از فشار های مضاعف در منزل است. زمانی که کودک تان در منزل تنها باشد دائماً نگران و مضطرب برای حال او هستید ولی با استفاده از پرستار دیگر خیالتان راحت باشد. پرستار از کودک یا کودکانتان با روش های جدید مراقبت خواهد کرد.

با آغاز مهرماه سر و صدای بچه ها در خانواده ها بسیار کمتر می شود و نگرانی والدین از شلوغ کردن آنان تبدیل به نگرانی برای نمرات درسی آنها می شود.

اگر کودک خردسالی نیز در منزل وجود داشته باشد، در شرایط فعلی درس خواندن برای بقیه کمی سخت خواهد بود. به همین جهت باید به فکر پرستار کودک در منزل تهران باشید.

خدمات پرستاری بهترین یاری رسان برای خانواده هایی است که هم پدر و هم مادر اشتغال به کاری دارند و نمی توانند شخصاً در منزل بمانند و کودکشان را تحت مراقبت خود قرار دهند.

استفاده از خدمات برای خانواده های تهرانی کاملاً عمومی و بیشترین نیاز آنها محسوب می شود. یعنی پرستار کودک در منزل تهران نه فقط یک شغل بلکه یک نیاز است. آیا به این فکر کرده اید که چه خدماتی مورد نیاز شما است و باید پاسخ داده شود؟

پرستار کودک در منزل تهران

چگونه پرستار کودک در منزل تهران به شما کمک می کند؟

قطعاً هر زمان که یک مادر از فرزند یا فرزندان خود دور باشد، تا لحظه ای که به آنها برسد در تشویش و نگرانی خاطر برای حال کودکان خواهد بود. این حال همراه با اضطراب شاید برای پدران به اندازه ی مادران قابل درک نباشد، ولی آنها هم نگران فرزندان خود می باشند و برای راحتی آنان تلاش می کنند.

لحظه هایی وجود دارند که والدین باید کودکان خود را در منزل بگذارند و به سراغ کار هایشان بروند؛ بیشتر این لحظه ها مربوط به شرایط کاری پدر و مادرها می باشد ولی ممکن است بخواهند برای فرصت های موقتی نیز که مراسماتی خاصی بوجود می آیند برای ساعاتی فرزندان خود را تنها در خانه بگذارند.

این والدین در تمام این لحظه ها به پرستار کودک در منزل تهران احتیاج دارند. با استفاده از پرستار، در این لحظات دیگر نیازی به داشتن احساس نگرانی و اضطراب در مورد کودکانتان نخواهید داشت و با خیالی آسوده بر سرکار می روید یا در مراسمات خاص حاضر خواهید بود. اما به نظرتان یک پرستار باید چگونه به شما کمک کند؟

برخی از مهمترین موارد را برایتان بررسی خواهیم کرد:

• ایجاد حس صمیمیت :
پرستار باید بتواند با مهارت هایی که از راه های نظری و عملی آموخته است با کودکان انس بگیرد و در میان ارتباطات خود صمیمیت خوبی با آنها برقرار سازد. برای مثال باید کودک و پرستار در نوع حرف زدن و یا نوع بازی کردن با یکدیگر به حس صمیمیت و همدلی برسند.

پرستار کودک در منزل تهران
• دلسوزی :
بیشتر والدین نگران این مورد هستند که آیا واقعاً پرستار کودک در منزل تهران برای کودکانشان دلسوزی می کند یا خیر؟ پرستار باید با کودک همچون یک مادر و فرد دلسوز رفتار کند، یعنی زمانی که کودک به او احتیاج پیدا کرد فوراً به او کمک کند و همچنین رفتارهای تربیت گونه داشته باشد.

• تعهد پذیری :
زمانبندی که پرستار باید رعایت کند بسیار مهم و حائز اهمیت است، یعنی هیچگاه نه تاخیری در حضور داشته باشد و نه نسبت به انجام وظایف کودک کوتاهی انجام دهد. اجازه دهید با ذکر یک مثال به طور واضح ذکر کنم که این تعهد پذیری تا چه میزان اهمیت دارد.

مثلاً برای کودک یا نوزادانی که دختر هستند باید به طور مرتب و سریع پوشک آنان تعویض گردد و اگر این کار به تاخیر بیفتد یا انجام نگیرد، این کودک دچار عفونت و یا بیماری های مربوط به پا می شود. این موضوع در سایر وظایف پرستار نیز قابل تطبیق است. ما و پرستاران مان میدانیم تعهد پذیری تا چه میزان اهمیت دارد.

پرستار کودک در منزل تهران
چگونه به پرستار کودک در منزل تهران اعتماد کنیم؟

بهترین راه اعتماد این است که خودتان ببینید کودک در چه وضعی است و اصلاً آیا پرستار توانسته است با کودک یا کودکان هماهنگ شود؟ این مورد را باید در همان ابتدای کار بررسی کنید و دقیقاً بدانید که آیا پرستار توانایی محبت کردن را دارد یا خیر؟

به طور معمول یک تا دو هفته برای یک کودک سالم زمان میبرد تا بتواند با پرستار هماهنگ شود. اگر پس از گذشت سه هفته پرستار و کودک با یکدیگر ارتباط خوبی نداشتند، باید در انتخاب پرستار تجدید نظر کنید.

از راه قرارداد یا موارد قانونی که جهت برقراری ارتباط ذکر شده اند، اطلاعات کافی یابید تا بتوانید به طور کامل از جزییات سوابق و دستمزد پرستار ها آگاه شوید.

جهت مشاهده نحوه تعرفه گذاری پرستار کودک این مطلب را مشاهده نمائید: تعرفه و قیمت پرستار کودک

چگونه از حال کودک باخبر شویم؟

در بعضی موارد وابستگی های شدیدی میان والدین بخصوص مادر و فرزند وجود دارد که به همین علت تحمل دوری برای هر دو یعنی مادر و کودک یا یک نفر یعنی کودک یا مادر سخت خواهد بود.

اگر جز این موارد هستید، می توانید در ساعات مقرری با هماهنگی پرستار به منزل خود زنگ بزنید و از حال کودک باخبر شوید یا به طور مستقیم با خود کودک صحبت کنید.

اگر جز این دسته نیستید، هر شب که به منزل می روید از کودک در قالب بازی و یا نقاشی از حال او با پرستارش مطلع شوید. برای مثال از او بخواهید تصویری از خاله … را نقاشی کند. در این صورت می توانید از حال واقعی کودک نسبت به پرستار مطلع شوید.

پرستار کودک در منزل تهران
برای کودکان بیمار چگونه پرستار بگیریم؟

اگر کودک شما خدایی نکرده دچار بیماری خاصی است یعنی او به گونه ای است که باید کلاً در منزل بماند و احتیاج به پرستار دائمی دارد، می توانید از سابقه ی بهترین پرستارهای ما مطلع شوید و با توجه به شرایط او اقدام به نوشتن قرارداد کنید.

در این شرایط به طور صادقانه وضعیت موجود را به اطلاع پرستار برسانید و اگر او توانست و این اطمینان را به شما داد که از پس این کار بر می آید، اقدام به استخدام او نمایید. پرستار کودک در منزل تهران برای این دسته از خانواده ها بسیار کمک کننده خواهد بود.

یعنی نه فقط کودکانی که دچار مشکلاتی هستند با کمک پرستار اندکی از درد هایشان کم می شود، بلکه والدین هم اندکی استراحت می کنند.

شما می توانید ضمن تماس با مرکز مراقبت پرستاری زی بامهر از مشاوره رایگان همکاران ما استفاده کرده و بهترین تصمیم را جهت انتخاب یک پرستار مناسب برای فرزند دلبندتان اخد نمائید.

همچنین اینستاگرام ما را نیز مشاهده نمائید: اینستاگرام زی با مهر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما